Quote (xuro @ Jun 19 2013 06:35pm)
Du har nok ret, det er mere begyndervenligt. Derfor synes jeg "denying" giver et aspekt af spillet der er bedre. Jeg synes det skaber mere taktik. Jeg hører bare fra alle der kommer fra LoL til HoN at i HoN er der bare bedre teamplay, og langt mere taktik. Godt være det er mig der er galt på den.
Mht. til mana etc, Alle heroes har mana, men ikke alle heroes bruger mana (Kun meget få der ikke gør tho).
Jeg argumenterer heller ikke for at HoN er balanced, fordi det er nok det største problem i HoN lige nu, at S2 ikke kan finde ud af at gøre alle heroes lige gode. Der er så mange broken heroes i HoN det er helt dumt.
Derudover synes jeg det er klamt at så snart man går ind bush er man insta invis, og TP ikke koster mana/gold. OG at der ikke er en courier.
Nu har jeg været 1800 mmr i HoN og er Guld 3 i LoL.
Jeg vil ikke sige at LoL er lettere end HoN - det med at man ikke kan deny creeps, er self en lille ting. Men så er der mange andre måder man kan "deny" creeps.
Fx hvis du har et creep som er ved at dø, så VED du at den anden carry, vil gå efter det lasthit - det er så her du kan gå ind og punish ham for at tage det last hit, ved at give ham et autoattack / spell i face.
Så han ikke kan blive ved med det = Deny farm.
Quote (Grandebedte @ Jun 19 2013 06:45pm)
Alt i alt er det vel bare to forskellige spil.
LoL blev succesfuldt pga. dets businessmodel - fuldstændig gratis fra dag 1 - og grunden til, at HoN ikke er mere populært er muligvis, at de holdt fast i deres egen model så længe. Hvis de havde gået free-to-play da LoL kom ud, havde markedet nok set noget anderledes ud.
true - derudover er 30% af alle champs i HoN copy af Dota - hvor at champs i LoL er komplet anderledes

HoN er et godt spil
LoL er et super fedt spil.
Runer - Masteries osv gør at man kan bygge sin champion på så mange måder at det gør de forskellige champions sjovere at spille..
I HoN der er det stort set altid det samme på hver hero...
Monkey king... starter hatchet, pots, totems ---- rusher Bottle ---- Boots --- Hellflower ---
stort set hver Eeeeeeeeeeeeeeneste game