Sådan Danmark, det var fandme på tide!!!
E: Synes også det var dejligt at de viste lidt aggressivitet, det har jeg savnet fra det Danske holds side

Quote (FamousDK @ 12 Oct 2010 22:11)
Hold kæft hvor jeg savner at Se Morten Duncan på brøndbys hold
han gør altså en forskel !
Enig!, virkelig trist Brøndby solgte ham!
This post was edited by Sometimes on Oct 12 2010 02:17pm