d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev16061626364482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 12 2010 01:26pm
Quote (pjuske1991 @ Oct 12 2010 08:25pm)
det var fanme på tide :thumbsup:


Det må jeg sgu give dig ret i mate ;)
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 12 2010 01:33pm
Quote (Provo2100 @ Oct 12 2010 09:26pm)
Det må jeg sgu give dig ret i mate ;)


og så et mål til, men desværre offside <_<
Member
Posts: 9,074
Joined: Jun 15 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 12 2010 01:37pm
skal nok blive 2-0 oss :)
Member
Posts: 7,181
Joined: Sep 5 2008
Gold: 1,082.00
Warn: 10%
Oct 12 2010 01:39pm
det er fandme noget klumpfisse det hele ....
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 12 2010 01:55pm
Quote (donniboyskunky @ Oct 12 2010 09:37pm)
skal nok blive 2-0 oss :)


tror sku du får ret :D
Member
Posts: 7,181
Joined: Sep 5 2008
Gold: 1,082.00
Warn: 10%
Oct 12 2010 01:56pm
dét var sgu et meget godt mål.

længe leve christian eriksen!
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 12 2010 02:11pm
Hold kæft hvor jeg savner at Se Morten Duncan på brøndbys hold
han gør altså en forskel !
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Oct 12 2010 02:11pm
Sådan Danmark, det var fandme på tide!!!

E: Synes også det var dejligt at de viste lidt aggressivitet, det har jeg savnet fra det Danske holds side :)

Quote (FamousDK @ 12 Oct 2010 22:11)
Hold kæft hvor jeg savner at Se Morten Duncan på brøndbys hold
han gør altså en forskel !


Enig!, virkelig trist Brøndby solgte ham!

This post was edited by Sometimes on Oct 12 2010 02:17pm
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Oct 12 2010 02:15pm
Jeg håber inderligt vi kan tabe 3-1 hvis ikke mere så vi kan få det elendige fodboldhold hypet lidt ned på jorden igen.

This post was edited by Monze on Oct 12 2010 02:16pm
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Oct 12 2010 02:19pm
Quote (Monze @ 12 Oct 2010 22:15)
Jeg håber inderligt vi kan tabe 3-1 hvis ikke mere så vi kan få det elendige fodboldhold hypet lidt ned på jorden igen.


Det overhoved ikke sødt sagt Monze, de har kun godt af at vinde så kan de få lidt selvtillid ! :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev16061626364482Next
Add Reply New Topic New Poll