d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev15960616263167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jul 5 2012 03:57pm
Nogle som ved hvad nats ring med crit dmg eller crit hit er værd ?
Plus nats boots med dex stats ?
Synes nemlig er hvad min DH kunne bruge, for at få en bedre base dmg uden SS..
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Jul 5 2012 05:49pm
Quote (JelleDK @ Jul 5 2012 11:57pm)
Nogle som ved hvad nats ring med crit dmg eller crit hit er værd ?
Plus nats boots med dex stats ?
Synes nemlig er hvad min DH kunne bruge, for at få en bedre base dmg uden SS..


Det letteste og hurtigste når noget skal pristjekkes er at bruge AH inde i spillet. Prøv at find nogen ting du gerne vil have (ofte mere end 1) og se hvad prisen ligger på.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jul 6 2012 04:02am
Så ser jeg en thread en dag for sent og gik glip af


881,3 DPS
1,40 attacks/s

274-633 lightning dmg
153 dex
949 life on hit
Socket

-.-
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jul 6 2012 07:29am
Quote (JVL @ Jul 6 2012 12:02pm)
Så ser jeg en thread en dag for sent og gik glip af


881,3 DPS
1,40 attacks/s

274-633 lightning dmg
153 dex
949 life on hit
Socket

-.-


hvad gik den lige for ? Oo
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jul 6 2012 11:54am
Quote (The_Sigan @ Jul 6 2012 02:29pm)
hvad gik den lige for ? Oo


29 mil, FML
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jul 6 2012 12:43pm
Quote (JVL @ Jul 6 2012 07:54pm)
29 mil, FML


Profit :P
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jul 6 2012 02:13pm
Er der nogen som går og overvejer at starte en ny mand op nu her?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jul 6 2012 03:25pm
Quote (Whyred @ 6 Jul 2012 22:13)
Er der nogen som går og overvejer at starte en ny mand op nu her?


En barb men jeg sidder i Tyrkiet i min troll face tshirt og kommer ikke hjem før om en uges tid :D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jul 6 2012 04:05pm
Quote (Monze @ 6 Jul 2012 22:25)
En barb men jeg sidder i Tyrkiet i min troll face tshirt og kommer ikke hjem før om en uges tid :D



Roger. Hvis ikke jeg er begyndt til den tid, så kan vi jo lige se på det.
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jul 6 2012 04:15pm
Quote (Whyred @ Jul 7 2012 12:05am)
Roger. Hvis ikke jeg er begyndt til den tid, så kan vi jo lige se på det.


har en wiz i 30 hvis du kommer der til kan vi nok chille lidt :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev15960616263167Next
Add Reply New Topic New Poll