d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev15960616263135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Sep 27 2011 04:21pm
Quote (Markos. @ 28 Sep 2011 00:17)
På den side jeg bruger lige nu er minimum 50 kr., hvor jeg på en anden kunne komme helt ned på 1 kr.

På den med 1 kr. spillede jeg engang 150 kr. op i over 2.000 kr.


Lækkert :p
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 1 2011 12:38pm
OMG, trykkede forkert på måljagt nummeret ..
Så har lavet den her :


FCK [0,1,2] - AGF [0,1]

Atl. Madrid [0,1,2] - Sevilla [0,1]

Gijon [0,1,2,3] - Barcelona [0,1] ..


Helt væk, de første to kan måske bruges .. Så må jeg bare håbe at Barca kun får 1 mål :p
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 2 2011 01:20pm
Quote (Kaner @ 1 Oct 2011 20:38)
OMG, trykkede forkert på måljagt nummeret ..
Så har lavet den her :


FCK [0,1,2] - AGF [0,1]

Atl. Madrid [0,1,2] - Sevilla [0,1]

Gijon [0,1,2,3] - Barcelona [0,1] ..


Helt væk, de første to kan måske bruges .. Så må jeg bare håbe at Barca kun får 1 mål :p


Omg .. De første to gik faktisk hjem ..

Og barca er foran 1-0 med 30 min igen .. Det ville være sick hvis den går hjem !
Retired Moderator
Posts: 23,297
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
Oct 2 2011 01:35pm
Quote (Kaner @ 2 Oct 2011 21:20)
Omg .. De første to gik faktisk hjem ..

Og barca er foran 1-0 med 30 min igen .. Det ville være sick hvis den går hjem !
Hvor meget vinder du hvis den går hjem?

Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 2 2011 01:37pm
Quote (Markos. @ 2 Oct 2011 21:35)
Hvor meget vinder du hvis den går hjem?


Man kan ikke regne odds ud på de forskellige resultater mere når man spiller Måljagt ..
Det er mega irriterende .. Så har faktisk ingen idé .
Men spillede 1 Kr på vædemål, som blev til 288 Kroner .. Og pt giver det et godt odds ..
Især 1-1 kampen i Parken .. Den kommer til at give en del ..
Retired Moderator
Posts: 23,297
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
Oct 2 2011 02:07pm
Quote (Kaner @ 2 Oct 2011 21:37)
Man kan ikke regne odds ud på de forskellige resultater mere når man spiller Måljagt ..
Det er mega irriterende .. Så har faktisk ingen idé .
Men spillede 1 Kr på vædemål, som blev til 288 Kroner .. Og pt giver det et godt odds ..
Især 1-1 kampen i Parken .. Den kommer til at give en del ..
Hvor meget har du så vundet? :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 2 2011 02:10pm
Quote (Markos. @ 2 Oct 2011 22:07)
Hvor meget har du så vundet? :D


Ved jeg ikke endnu :p
Danskespil er lidt slow :lol:
Men fuck hvor er det syret ..

Da jeg kom hjem med den her kupon i lommen, fandt jeg ud af at jeg havde spillet på en forkert måljagt ..
Kørte så ned på tanken igen for at få den returneret vs den jeg ville ha spillet på det at starte med ..
Men man kan ikke returnere odds efter der er gået 5-10 min åbenbart, så tænkte bare crap :D

Og den jeg ville ha spillet på gik ikke hjem, men det gjorde den jeg ville returnere .. Irony ! :lol:
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 3 2011 03:16am
Quote (Kaner @ Oct 2 2011 09:10pm)
Ved jeg ikke endnu :p
Danskespil er lidt slow :lol:
Men fuck hvor er det syret ..

Da jeg kom hjem med den her kupon i lommen, fandt jeg ud af at jeg havde spillet på en forkert måljagt ..
Kørte så ned på tanken igen for at få den returneret vs den jeg ville ha spillet på det at starte med ..
Men man kan ikke returnere odds efter der er gået 5-10 min åbenbart, så tænkte bare crap :D

Og den jeg ville ha spillet på gik ikke hjem, men det gjorde den jeg ville returnere .. Irony ! :lol:


Nice one ;)
det var da godt du lavede den "fejl" der ^_^
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 3 2011 12:26pm
Vinder 200 kroner hvis Midtjylland gider at score et mål :lol:


~ Jaaa, de scorede ^_^

This post was edited by Kaner on Oct 3 2011 12:32pm
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Oct 3 2011 12:34pm
Quote (Kaner @ Oct 3 2011 07:26pm)
Vinder 200 kroner hvis Midtjylland gider at score et mål :lol:


~ Jaaa, de scorede ^_^


Grats :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev15960616263135Next
Add Reply New Topic New Poll