d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev15960616263482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Oct 12 2010 02:19am
Med de spillere vi rent faktisk har, burde vi ikke lukke så mange mål ind, som vi gør.
- Kampen ender 1-0 til Danmark, hvis ikke vi vinder kampen iaften har vi ikke fortjent og være med i EM.
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 12 2010 03:57am
jeg siger det samme 1-0 til danmark
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 12 2010 04:06am
Quote (Provo2100 @ Oct 12 2010 08:19am)
Med de spillere vi rent faktisk har, burde vi ikke lukke så mange mål ind, som vi gør.
- Kampen ender 1-0 til Danmark, hvis ikke vi vinder kampen iaften har vi ikke fortjent og være med i EM.


Fuldstændig enig. Regner med en sikker 1-0, måske 2-1.
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Oct 12 2010 06:38am
Quote (Provo2100 @ 12 Oct 2010 10:19)
Med de spillere vi rent faktisk har, burde vi ikke lukke så mange mål ind, som vi gør.
- Kampen ender 1-0 til Danmark, hvis ikke vi vinder kampen iaften har vi ikke fortjent og være med i EM.


Enig, håber sgu også vi tager den, ellers så ja :/ men Christian P må bare ikke røre den skide bold....
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Oct 12 2010 07:28am
Det er da, hvis ikke klart, så ikke så mærkeligt at han spiller dårligt. Hans ''storhold'' i England er en fiasko for tiden og selvtilliden er lav hos ham. At andre danskere rakker ned på ham hjælper ham sku' ikke.
i
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Oct 12 2010 07:46am
Quote (Sunshines @ Oct 12 2010 02:28pm)
Det er da, hvis ikke klart, så ikke så mærkeligt at han spiller dårligt. Hans ''storhold'' i England er en fiasko for tiden og selvtilliden er lav hos ham. At andre danskere rakker ned på ham hjælper ham sku' ikke.
i


Du har fat i noget der :P
og regner da også med at han går ud og spiller på den måde som han plejer :D!

This post was edited by berens on Oct 12 2010 07:47am
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Oct 12 2010 01:11pm
Tag jer sammen Danmark!
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 12 2010 01:14pm
Quote (Provo2100 @ Oct 12 2010 09:11pm)
Tag jer sammen Danmark!


ja, hvorfor fanden kan de ikke bare score !
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Oct 12 2010 01:21pm
SÅDAN!!!!!! .. Selvom jeg hader ham
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 12 2010 01:25pm
Quote (Provo2100 @ Oct 12 2010 09:21pm)
SÅDAN!!!!!! .. Selvom jeg hader ham


det var fanme på tide :thumbsup:
Go Back To Dansk Topic List
Prev15960616263482Next
Add Reply New Topic New Poll