Quote (Provo2100 @ 12 Oct 2010 10:19)
Med de spillere vi rent faktisk har, burde vi ikke lukke så mange mål ind, som vi gør.
- Kampen ender 1-0 til Danmark, hvis ikke vi vinder kampen iaften har vi ikke fortjent og være med i EM.
Enig, håber sgu også vi tager den, ellers så ja :/ men Christian P må bare ikke røre den skide bold....