Quote (Zinaroth @ Apr 16 2013 12:20pm)
Jeg er enig med dig! Men alt dette er noget der ikke kan bevises i ret stor omfang. Derfor forbliver det meninger, og noget der ikke kan bevises.
De kan altså derfor ikke fremstilles som argumentationer i en diskussion.
Kun i det omfang hvor du selv gør opmærksom på at det er dine meninger, men at du ikke kan understøtte dem.
Ligesom Whyred og jeg selv siger så er vi alle enig om at man skal være kritisk overfor hvad man hører.
Men hvis vi går ud fra at alle medier lyver, så er diskussionen jo død på forhånd.

Der er mange rådne kar i Amerikas regering, men vi kan ikke bevise dem som sådan. Derfor forbliver det altså overbevisninger fra vor begges side af.
9/11 london sandyhook og hva der ellers har været er snart så åbenlyse hvis man laver lidt research at man skal være uintelligent for at tro den officielle historie er bare en smule sand.. ikke at man kan sige 100 % hva der skete, men hvertfald at det ik er den rigtige historie. nogle gange er simpel logik bedre end hardcore beviser
og lur mig om ikke der er noget rigtig skummelt ved den her ulykke også .. glæder mig til at høre nærmere om hva det bombehold havde gang i
Quote (Whyred @ Apr 16 2013 12:25pm)
Den tråd du lavede, Mørkets Lakajer, der kiggede jeg på den hjemmeside du henviste til, og fandt at der var flere suspekte ting ved den. Du svarede dog aldrig på posten:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61122037&f=47&o=70Anyways svar derinde hvis det er, ellers bliver det sgu for langt fra denne tråds emne.
Jeg kan også sagtens sige en masse lort om USA, der er så mange ting jeg ikke bryder mig om ved det land, men det er ikke meget, som Zinaroth siger, som jeg kan bevise. Derfor er det nogle holdninger jeg har ligesom du har dine, og det er helt fair, men andre er ikke dumme hvis ikke de kan se det samme, medmindre du kan bevise det, hvilket er hulens svært.
det der var med den hjemmeside var jo ikke at alt hvad der stod på den var den åbenlyse sandhed, men at det ikke var for sjov at er så mange højtstående og uddanede personer der ik troede på den officielle historie bland andet os baseret på deres store viden og teknik inden for flyvning, når der er så mange derinde som ik for noget hjælp fra regeringen men prøver selv at gætte sig frem til hvad der skete vil der selvfølgelig altid komme nogle med nogle mærkelige teorier. det var ikke pointen
men vil gerne se jer der tror på den officielle 9/11 historie forklare det her
http://www.youtube.com/watch?v=kvyQ0vVwjqchans kone er fbi agent.. det var alt hva jeg pøves at vide

han er sikkert død på mystisk vis nu for at tale over sig, han havde sku nok ik regnet med det skjult kamera
This post was edited by lulzz on Apr 16 2013 04:59am