d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Lockoutvarsel For Statslige Underviser
Prev15678911Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 10.75
Apr 1 2013 12:35pm
Quote (Zinaroth @ Apr 1 2013 06:12pm)
For man skal jo tro på hvad de siger i nyhederne som slet ikke er statsstyret og -finansieret. En stat som allerede før forhandlingerne gik i gang allerede havde valgt side i forhandlinger den slet ikke skal blande sig i, og nu mener at det er passende at lockoute lærerne fordi de ikke vil samarbejde, og beskylde lærerne for at børnene nu ingen undervisningen får.
Ja så kan man da slet ikke forestille sig at det der slipper ud i nyhederne er subjektivt...

Jeg gider slet ikke begynde at snakke om læreres arbejdsvilkår og -timer selv om jeg kan se du er fuldstændig ignorant og uvidende på det punkt. Da jeg, lige som dig, ikke har en uge. Da slet ikke på at åbenbare afsporet individer så som dig selv.

Men du kan jo bare fortsætte med at komme med dine uvidende kommentarer, det er du i din fulde ret til, og jeg kan på ingen måde stoppe dig. Eller jo, det kunne jeg nok godt, men det er ikke energien værd. Din holdning skal nok få dig rigtig langt her i livet for det er jo generelt en god ide bare at smide sin mening ud i en diskussion for at lukke den og ikke give plads til at andre kan ytre sig. Du tilføjer virkelig en hel del til emnet ved at påstå at lærere er forkælede, det kan jeg jo godt se.

Du skulle vel ikke læse til lærer, eller lige være blevet det? B)
Member
Gold: 20,797.00
Apr 1 2013 12:44pm
Hehe så kom der sku gang i det her topic ^_^
Member
Gold: 238,327.92
Apr 1 2013 01:05pm
Quote (Sunshines @ Apr 1 2013 07:35pm)
Du skulle vel ikke læse til lærer, eller lige være blevet det? B)

Jo, men skal ikke være lærer, skal bruge den til videre uddannelse indenfor computerspiludvikling til brug som læring.

Men altså jeg har jo heller ikke udtalt mig om sagen. Jeg synes f.eks. også det er groteskt at lærerne er fuldstændig uvillig til at omstille sig. Vi har en kæmpe stab af lærere af en ældre generation der nægter at fornye sig, og hvis det ikke kan lade sig gøre bliver man nød til at skride ind som regering og lovgive på området.
Jeg kan dog sagtens forstå at lærerne sætter hælene i når regeringen influerer forhandlingerne så meget som de gør fordi der sidder nogle magtliderlige politikere som har haft en ekstrem dårlig periode og bare gerne vil have på deres CV at de løste folkeskoleproblemet inden de træder af så de i det mindste fik gennemført et eller andet i deres 4-årige periode i folketinget.

Jeg bibeholder stadig min objektivitet omkring emnet, hvor du derimod udtaler dig om noget du ikke ved noget om.

Flot emneskifte forresten, fuldstændig irrelevant for diskussionen, men kan godt se at du prøver at skyde min troværdighed i sænk, smart nok, hvis ikke det var for at du stadig står i skyggen af din egen uvidenhed.
Member
Gold: 7,525.26
Apr 1 2013 03:16pm
Quote (Sunshines @ 1 Apr 2013 17:27)
Det lader til du ikke har fulgt med i nyhederne den sidste uges tid B) Jeg har ikke 1 uge til at sætte dig ind i tingene desværre.

Jeg har skam fulgt en smule med, men det skulle man ikke tro at du havde. Ved du overhovedet hvad LC har tilbudt ved forhandlingsbordet? Du må gerne komme med nogle argumenter for dine påstande, jeg er sikker på at du kan sætte mig ind i tingene på under en uge, hvis du bare har en smule styr på det.
Jeg er lutter øre.
Member
Apr 1 2013 03:16pm
Quote (Zinaroth @ Apr 1 2013 08:05pm)
Jo, men skal ikke være lærer, skal bruge den til videre uddannelse indenfor computerspiludvikling til brug som læring.

Men altså jeg har jo heller ikke udtalt mig om sagen. Jeg synes f.eks. også det er groteskt at lærerne er fuldstændig uvillig til at omstille sig. Vi har en kæmpe stab af lærere af en ældre generation der nægter at fornye sig, og hvis det ikke kan lade sig gøre bliver man nød til at skride ind som regering og lovgive på området.
Jeg kan dog sagtens forstå at lærerne sætter hælene i når regeringen influerer forhandlingerne så meget som de gør fordi der sidder nogle magtliderlige politikere som har haft en ekstrem dårlig periode og bare gerne vil have på deres CV at de løste folkeskoleproblemet inden de træder af så de i det mindste fik gennemført et eller andet i deres 4-årige periode i folketinget.

Jeg bibeholder stadig min objektivitet omkring emnet, hvor du derimod udtaler dig om noget du ikke ved noget om.

Flot emneskifte forresten, fuldstændig irrelevant for diskussionen, men kan godt se at du prøver at skyde min troværdighed i sænk, smart nok, hvis ikke det var for at du stadig står i skyggen af din egen uvidenhed.

Jeg har ikke forsøgt at skyde din troværdighed i sænk, jeg har allerede skudt den i sænk B)
Member
Apr 1 2013 03:48pm
Quote (Whyred @ Apr 1 2013 10:16pm)
Jeg har skam fulgt en smule med, men det skulle man ikke tro at du havde. Ved du overhovedet hvad LC har tilbudt ved forhandlingsbordet? Du må gerne komme med nogle argumenter for dine påstande, jeg er sikker på at du kan sætte mig ind i tingene på under en uge, hvis du bare har en smule styr på det.
Jeg er lutter øre.

Han er ikke interesseret i at diskutere, han hælder bare vand ud af ørerne. :)
Member
Apr 1 2013 03:51pm
Quote (Zinaroth @ 1 Apr 2013 22:48)
Han er ikke interesseret i at diskutere, han hælder bare vand ud af ørerne. :)

Jeg lader den lige stå lidt, der kan jo ske at gå op imod en uge før jeg får svar.

This post was edited by Whyred on Apr 1 2013 03:51pm
Member
Apr 1 2013 03:54pm
Jeg diskuterer ikke, jeg konstaterer. Lærerne i Danmark har været snotforkælede i en årrække og nu er dette ved at blive taget fra dem. Selvfølgelig stejler de lidt over det, derfor også vigtigt regeringen er gået ind i det.

En hippie og en lærer under uddannelse der mener noget andet, surprise B)
Member
Apr 1 2013 03:59pm
Quote (Sunshines @ 1 Apr 2013 22:54)
Jeg diskuterer ikke, jeg konstaterer. Lærerne i Danmark har været snotforkælede i en årrække og nu er dette ved at blive taget fra dem. Selvfølgelig stejler de lidt over det, derfor også vigtigt regeringen er gået ind i det.

Okay, men hvorfor sætter du dig ikke ind i tingene således at du kan konstatere noget som er rigtigt? Du aner dybest set ikke hvad konflikten går ud på, du har bare bestemt dig for at lærerne er forkælede og arbejder for lidt. Hvis du vidste en smule om hvad det faktisk handler om og ikke bare det der man har kunnet opsnappe i TV-avisen så ville du nok godt diskutere det, men da du ikke ved noget om det kan jeg godt forstå hvorfor det er nemmere bare at konstatere at du har ret og vi andre tager fejl. Det kommer du bare ikke ret langt med.
Member
Apr 1 2013 04:02pm
Quote (Sunshines @ Apr 1 2013 10:54pm)

Jeg vidste ikke d2jsp var på Margethe Vestager og Bjarne Corydons liste over hjemmesider hvor deres spindoktorer opererer. -_-
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678911Next
Closed New Topic New Poll