Quote (Sunshines @ Apr 1 2013 07:35pm)
Du skulle vel ikke læse til lærer, eller lige være blevet det?

Jo, men skal ikke være lærer, skal bruge den til videre uddannelse indenfor computerspiludvikling til brug som læring.
Men altså jeg har jo heller ikke udtalt mig om sagen. Jeg synes f.eks. også det er groteskt at lærerne er fuldstændig uvillig til at omstille sig. Vi har en kæmpe stab af lærere af en ældre generation der nægter at fornye sig, og hvis det ikke kan lade sig gøre bliver man nød til at skride ind som regering og lovgive på området.
Jeg kan dog sagtens forstå at lærerne sætter hælene i når regeringen influerer forhandlingerne så meget som de gør fordi der sidder nogle magtliderlige politikere som har haft en ekstrem dårlig periode og bare gerne vil have på deres CV at de løste folkeskoleproblemet inden de træder af så de i det mindste fik gennemført et eller andet i deres 4-årige periode i folketinget.
Jeg bibeholder stadig min objektivitet omkring emnet, hvor du derimod udtaler dig om noget du ikke ved noget om.
Flot emneskifte forresten, fuldstændig irrelevant for diskussionen, men kan godt se at du prøver at skyde min troværdighed i sænk, smart nok, hvis ikke det var for at du stadig står i skyggen af din egen uvidenhed.