d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Danske Path Of Exile Topic > - For Alle Os Der Spiller Path Of Exile!
Prev15678932Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7,525.26
Feb 6 2013 05:22pm
Quote (Bjerre @ 6 Feb 2013 12:00)
di kan "respec" men det er vanvittig dyrt.
du kan gå ind på deres forum og kigge der er mange gode guides til at komme i gang med de forskellige :)

Okay, er der nogen guides til en ranger du vil sige er anbefalelsesværdige?

Quote (Zinaroth @ 6 Feb 2013 12:55)
Du bliver nød til endten at sætte dig ind i det eller prøve dig frem.
Via quests får du måske 20 respec points, ellers skal du handle dig frem til Orb og Regrets, det kan blive dyrt i længden.
Det er ikke ligesom Diablo III hvor du installerer og spiller, og hvis du laver en fejl, bliver du ikke straffet.
Det er ret svært og utilgivende, men når du så endelig opnår noget så føles sejren også større.
Jeg kan med mine hænder nede sige det er det sværeste ARPG i hack'n'slash-genren jeg har spillet til dato, og tror efterhånden jeg har rundet de fleste.

Hvis du spiller det kan du så ikke lige smide dit account name? :)

Indtil videre lader jeg være at gå op i pointene, men det holder nok ikke i længden, så samme spørgsmål egentlig, hvis du kender en guide til ranger som er lækker, så tøv endelig ikke.
Member
Gold: 238,327.92
Feb 7 2013 04:27am
Quote (Whyred @ Feb 7 2013 12:22am)

Indtil videre lader jeg være at gå op i pointene, men det holder nok ikke i længden, så samme spørgsmål egentlig, hvis du kender en guide til ranger som er lækker, så tøv endelig ikke.

Nugiyen op Twitch TV spiller ranger.
Dansk streamer.
Han skulle gerne have en guide kørende. :)
Smid lige dit account name.
Member
Feb 7 2013 06:55am
Quote (Zinaroth @ 7 Feb 2013 11:27)
Nugiyen op Twitch TV spiller ranger.
Dansk streamer.
Han skulle gerne have en guide kørende. :)
Smid lige dit account name.

Kan godt huske ham fra Diablo 3, men jeg troede ikke at han spillede spil hvor man ikke kan købe sig til gear ;)
Mit kontonavn er Whyred
Member
Feb 7 2013 04:49pm
Så jeg kiggede lidt på en guide og tænkte om der var nogen der gad oversætte?
Hvad betyder 4L, 5L - og hvad er det i det hele taget, er det én magi pr linje eller?

Gem Combinations
4L Single Target: Elemental Hit, Weapon Elemental Damage, Faster Attacks, Life Leech

4L AoE: Lightning Arrow, Chain, Lesser Multiple Projectiles, Life Gain On Hit

5L Single Target: Elemental Hit, Weapon Elemental Damage, Faster Attacks, Life Leech, Culling Strike

5L AoE: Lightning Arrow, Chain, Lesser Multiple Projectiles, Life Gain On Hit, Weapon Elemental Damage

3L Utility:: Spell totem, Summon skeletons, Cast speed/enfeeble (Same as Kripp)

4L/No Link Auras: Anger, Wrath, Grace, Reduce Mana

This post was edited by Whyred on Feb 7 2013 04:50pm
Member
Gold: 253,169.00
Feb 8 2013 12:34am
Quote (Whyred @ 7 Feb 2013 23:49)
Så jeg kiggede lidt på en guide og tænkte om der var nogen der gad oversætte?
Hvad betyder 4L, 5L - og hvad er det i det hele taget, er det én magi pr linje eller?

Gem Combinations
4L Single Target: Elemental Hit, Weapon Elemental Damage, Faster Attacks, Life Leech

4L AoE: Lightning Arrow, Chain, Lesser Multiple Projectiles, Life Gain On Hit

5L Single Target: Elemental Hit, Weapon Elemental Damage, Faster Attacks, Life Leech, Culling Strike

5L AoE: Lightning Arrow, Chain, Lesser Multiple Projectiles, Life Gain On Hit, Weapon Elemental Damage

3L Utility:: Spell totem, Summon skeletons, Cast speed/enfeeble (Same as Kripp)

4L/No Link Auras: Anger, Wrath, Grace, Reduce Mana

L = Linked og det betyder at du kan sætte 4-5 gems sammen for at fordoble deres effekt. Hvis der ikke er links får de ikke den effekt.
Member
Gold: 10,563.40
Feb 8 2013 12:38am
Quote (Monze @ Feb 8 2013 08:34am)
L = Linked og det betyder at du kan sætte 4-5 gems sammen for at fordoble deres effekt. Hvis der ikke er links får de ikke den effekt.

oh, så hvis man har 2 ens gems, fx lightning dmg, og du så har et item med 1 link, så bliver den dmg du får fra dine gems lagt sammen?
Member
Feb 8 2013 03:54am
Quote (Monze @ 8 Feb 2013 07:34)

Okay, så den guide jeg har set der foreslår altså at man skal tage to ting med 4L eller 5L og bruge hhv Elemental Hit og Lightning Arrow i dem. Derudover skal man tage en 3L , og bruge Spell Totem, og en 4L eller ingen link, og bruge Anger, Wrath, Grace og Reduce Mana?

Er det kun armors og våben der kan være 5L? Er det ligemeget hvor ens skills sidder? Så om jeg finder en 3L hjelm eller sko f.eks?
Member
Gold: 238,327.92
Feb 8 2013 04:22am
Quote (Whyred @ Feb 8 2013 10:54am)
Okay, så den guide jeg har set der foreslår altså at man skal tage to ting med 4L eller 5L og bruge hhv Elemental Hit og Lightning Arrow i dem. Derudover skal man tage en 3L , og bruge Spell Totem, og en 4L eller ingen link, og bruge Anger, Wrath, Grace og Reduce Mana?

Er det kun armors og våben der kan være 5L? Er det ligemeget hvor ens skills sidder? Så om jeg finder en 3L hjelm eller sko f.eks?

Ja du har forstået guiden korrekt.
Ja det er kun chest, bows og two handers der kan have mere end 4 links.
Ja det er ligemeget hvor de sidder. :)
Member
Gold: 253,169.00
Feb 8 2013 10:42am
Quote (Whyred @ 8 Feb 2013 10:54)

Det er kun 2-handers og bodyarmors der kan have op til 6 sockets. Links herfra er random. Det man gør er at man tager sin main attack gem fx lightning arrow og derefter tilføjer supportgems. Fx elemental dmg, arc eller hvad den hedder, increased attack speed, og disse giver bonus til ens main gem. Rækkefølgen er ligegyldig de skal bare være linked.

Man kan lave nogle cool combinationer med fx totems der skyder projectiles, tilføj en multiple projectile supportgem og derefter spammer de mange attacks.
Member
Gold: 20.00
Feb 8 2013 11:17am
Quote (Monze @ Feb 8 2013 05:42pm)
Det er kun 2-handers og bodyarmors der kan have op til 6 sockets. Links herfra er random. Det man gør er at man tager sin main attack gem fx lightning arrow og derefter tilføjer supportgems. Fx elemental dmg, arc eller hvad den hedder, increased attack speed, og disse giver bonus til ens main gem. Rækkefølgen er ligegyldig de skal bare være linked.

Man kan lave nogle cool combinationer med fx totems der skyder projectiles, tilføj en multiple projectile supportgem og derefter spammer de mange attacks.

IGN mate? :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678932Next
Add Reply New Topic New Poll