d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Mad Tråd
Prev15678913Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Warn: 10%
Nov 1 2012 11:13am
Quote (LOLouis @ 1 Nov 2012 18:08)
pfff...
Du er da velkommen til at give mig dine småpenge. Skal nok nyde følelsen når jeg tyrre dem tilbage i dit snotforkælede hoved.

SNOTFORKÆLEDE ?!?!?!!

tar du fucking pis på mig, har arbejdet siden jeg var 15 år og det er derfor jeg er hvor jeg er nu.

jeg ikke en som ham der fucking theangel som er 23 år og har været på kontanthjælp siden han var 18 år

jeg er fucking med til at betale jeres fandes bistand som jeg ikke engang synes i fortjener

snotforkælede? du har ingen anelse
Member
Gold: 12,213.40
Nov 1 2012 11:16am
Quote (TheyCallMeWild @ Nov 1 2012 07:13pm)
SNOTFORKÆLEDE ?!?!?!!

tar du fucking pis på mig, har arbejdet siden jeg var 15 år og det er derfor jeg er hvor jeg er nu.

jeg ikke en som ham der fucking theangel som er 23 år og har været på kontanthjælp siden han var 18 år

jeg er fucking med til at betale jeres fandes bistand som jeg ikke engang synes i fortjener

På kontanthjælp siden jeg var 18? XD
Jeg har boet i sverige, arbejdet i sverige og kom hjem for næsten 2 år siden, så igen snakker du røven ud af bukserne, men aner slet ikke hvad du snakker om..
Member
Nov 1 2012 11:17am
Quote (TheAngel @ 1 Nov 2012 18:16)
På kontanthjælp siden jeg var 18? XD
Jeg har boet i sverige, arbejdet i sverige og kom hjem for næsten 2 år siden, så igen snakker du røven ud af bukserne, men aner slet ikke hvad du snakker om..

så du har ikke lavet noget i 2 år andet end at suge mine og alle andres skattepenge ud af systemmet

tror du at det gør det bedre?
Member
Nov 1 2012 11:18am
Quote (TheyCallMeWild @ Nov 1 2012 07:17pm)
så du har ikke lavet noget i 2 år andet end at suge mine og alle andres skattepenge ud af systemmet

tror du at det gør det bedre?

Jeg synes virkelig du skal holde din kæft nu :) Du er SÅ dum og høre på...
Jeg troede der var en grænse til dumhed, men den har du da formået at overgå ufattelig meget
Member
Gold: 702.00
Nov 1 2012 11:19am
Quote (TheyCallMeWild @ 1 Nov 2012 19:13)
SNOTFORKÆLEDE ?!?!?!!

Hah.. nu blev han sur..
Du tænker dig sku ikke ordenligt om før du svare vel?
Waoww. du har arbejdet siden du var 15, så nu har du råd til at være en mand og spise kød.. Tillykke.
Og snotforkælet, ja hvis du kigger på at 925 millioner mennesker i verden lever i hungersnød lige nu, så har du det sku ret nemt..
Men passer jo helt fint. Du støtter de magtliderlige facister som sidder på regeringen og så for du din del af kagen, mens resten af verden brænder..
Flot
Member
Nov 1 2012 11:22am
Quote (LOLouis @ 1 Nov 2012 18:19)
Hah.. nu blev han sur..
Du tænker dig sku ikke ordenligt om før du svare vel?
Waoww. du har arbejdet siden du var 15, så nu har du råd til at være en mand og spise kød.. Tillykke.
Og snotforkælet, ja hvis du kigger på at 925 millioner mennesker i verden lever i hungersnød lige nu, så har du det sku ret nemt..
Men passer jo helt fint. Du støtter de magtliderlige facister som sidder på regeringen og så for du din del af kagen, mens resten af verden brænder..
Flot

Den her verden er slut alligevel, der er sket så meget lort at intet kan laves om på nu, det vil aldrig kunne blive det samme som før lige meget hvad man gør.

Så ja, jeg vil leve livet mens jeg kan, at du vil finde mad i skraldespande så du får dig til at føle bedre end mig, det fint nok, men du skal ikke tro du er bedre end mig som menneske.

Quote (TheAngel @ 1 Nov 2012 18:18)
Jeg synes virkelig du skal holde din kæft nu :) Du er SÅ dum og høre på...
Jeg troede der var en grænse til dumhed, men den har du da formået at overgå ufattelig meget

sjovt du ikke kan svare på noget fordi du ved jeg har ret
Member
Nov 1 2012 11:24am
Quote (TheyCallMeWild @ Nov 1 2012 07:22pm)
Den her verden er slut alligevel, der er sket så meget lort at intet kan laves om på nu, det vil aldrig kunne blive det samme som før lige meget hvad man gør.

Så ja, jeg vil leve livet mens jeg kan, at du vil finde mad i skraldespande så du får dig til at føle bedre end mig, det fint nok, men du skal ikke tro du er bedre end mig som menneske.

sjovt du ikke kan svare på noget fordi du ved jeg har ret

Har du overhovedet set hvor meget arbejdsløshed der er i danmark? Lige præcis DERFOR er du så latterlig dum at høre på.
Synes dog det ufattelig flot hvordan du har formået at smadre et topic der ellers var meningen at skulle have været for alles vedkommende.
For alle til at poste deres viden om mad i.

Hvis du virkelig er den *store* mand du udgiver dig for at være, så sender du elmasten 5 fg, så han kan lave et nyt topic, og så synes jeg du skal holde dig fra det.
Member
Gold: 702.00
Nov 1 2012 11:26am
Ja hvis vi alle følger strømmen og lever med den indstilling så er det sku svært at ændre noget. Så hellere ødelægge ens modstandere og deres imperium end at side trist tilbage og se dem regere og bestemme over mit liv.
Fuck dig forresten. De kalder dig jo ikke vild. Når du har brug for at spille maskulin med fitness kort og døde dyr, så må du da kompensere for et eller andet der mangler mellem benene..

Og ja sorry jeg hjalp ham med at ødelægge et ellers fint topic.
Hvis jeg havde de 5 fg ville jeg starte et nyt.

Skal nok prøve at poste noget mere konstruktivt madrelateret så. Gætter på en del af jer ikke har den store ide om hvor meget man kan med grøntsager..

This post was edited by LOLouis on Nov 1 2012 11:28am
Member
Nov 1 2012 11:27am
Quote (TheAngel @ 1 Nov 2012 18:24)
Har du overhovedet set hvor meget arbejdsløshed der er i danmark? Lige præcis DERFOR er du så latterlig dum at høre på.
Synes dog det ufattelig flot hvordan du har formået at smadre et topic der ellers var meningen at skulle have været for alles vedkommende.
For alle til at poste deres viden om mad i.

Hvis du virkelig er den *store* mand du udgiver dig for at være, så sender du elmasten 5 fg, så han kan lave et nyt topic, og så synes jeg du skal holde dig fra det.

Hvornår har du sidst været ude at søge arbejde? eller tænkt på at tag en uddanelse så du ikke sku være på kontanthjælp ?
Bare stop med at poste, alt hvad du siger er bare meningsløst.

Smadre et topic? hmm, du kan da bare lade vær med at skrive noget så dumt som du har gjordt.
Jeg sender ikke elmasten nogen fg da han ikke har betalt for den her topic + den er stadig åben, så hvad tuder du for, det er dig som ødelagde den.
Member
Nov 1 2012 11:28am
Quote (LOLouis @ 1 Nov 2012 18:26)
Ja hvis vi alle følger strømmen og lever med den indstilling så er det sku svært at ændre noget. Så hellere ødelægge ens modstandere og deres imperium end at side trist tilbage og se dem regere og bestemme over mit liv.
Fuck dig forresten. De kalder dig jo ikke vild. Når du har brug for at spille maskulin med fitness kort og døde dyr, så må du da kompensere for et eller andet der mangler mellem benene..

THEY CALL ME WILDDDDDDDDDDD
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678913Next
Closed New Topic New Poll