[QUOTE=FasterA,Aug 20 2012 05:06pm][QUOTE=lulzz,Aug 20 2012 03begin_of_the_skype_highlighting chrome-extension://lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl/numbers_button_skype_logo.pngGRATIS20 2012 03:52pm][QUOTEQuote (FasterA @ Aug ]har en fast løn på 17800 hvoraf de 12% er feriepenge, den falder lidt her med sommer sæsonen er slut (vi snakker efter skat)
Derudover går jeg på HTX og hjemmeside design, hvor jeg kører en hjemmeside/portfolio for en fotograf det giver ca. 1100kr om måneden (sort) alt afhængig af hvor meget redigering jeg skal lave på siden
Jeg er ikke den type der skal have "dyrt" tv, dyr pc osv. Det jeg har det virker og kan det, som det skal
Bøden lyder på 4000-5000kr har jeg fået afvide, som studerende siger vi lige -50%, ca. 2000-2500kr
Så skal jeg købe nyt cylinder til 700kr, og en karburator til 649 kr
Så bøden i sig selv er ikke så slem, det at jeg ikke havde hjelm på er jeg kun glad for, hvis jeg havde den på kunne de bare sparke mig af smxen eller køre ind i mig og på den
måde totalskade en knallert som er sat i stand det sidste halve år for 16.000kr, både i motor og i udseende, i stedet kommer jeg derfra uden en skramme på smxen.
Jeg fortryder intet, men ja, skal lige have undersøgt hvilke stier de ikke kan følge med på og hvilke de kan, det skal lige siges at det var 2 gang på samme dag jeg blev jagtet
så de var muligvis meget fast besluttet på at stoppe mig :-)
Jeg bor hjemme og skal ikke købe mad eller drikke varer, kun fastfood hvis jeg skulle have lyst til det, så jeg kan sagtens have 20.000kr en måned 22.000kr en anden og så måske kun 18.000kr den tredje, det kommer an på hvor meget udover fast arbejde jeg laver udenfor sort.
Hellere renovere og betale bøde for 4k end skulle til at renovere motor, andre dele og stel for måske 10k[/QUOTE]
19 k om mrd er heller ik noget vildt. jeg har regninger for 12-14 k om mrd. så kommer benzin byture joints mad byture og alt muligt andet shit
du bor hjemme og køre på knallert så du tror du har mange penge, den dag du flytter hjemmefra og skal betale for en bil og benzin som koster 14 kr literen skal du bare se

du skal ik regne med din knallert ik har en skræmme xD de behandler den som lort inde på stationen det kan jeg love dig. de er nogle fucking svin, den ene gang de havde min inde lavede de en flænge i min krumtap til 1800 helt ny...
syntes ik det er så slemt du prøvede at stikke af hvis der ik var nogle i nærheden. prøver bare at sige at det er utroligt dumt det du har gang i. enten slår du dig selv eller andre ihjel eller osse smider du 25 k ud af vinduet. har selv været en kæmpe idiot og fortryder så meget idag, det vil du os gøre engang i fremtiden
da jeg var 18 og arvede en masse penge fra min far brugte jeg hele lortet på bilanlæg stoffer fest og alt muligt lort. kunne have fremtidssikret mig selv lidt eller startet firma eller noget smart istedet. tænk dig godt om hvordan du klatter dine penge væk, at bruge 25k på en knallert for at se politiet tage den er helt sikkert noget du vil fortryde.. og selvom du måske tror du slipper væk næste gang så skal de nok få fat i dig, enten ved at brage dig ned eller ved at snuppe dig når du er inde at tanke eller holder stille, det gør de snu pansere[/QUOTE]
Ufaglært eller ej, hvis du tjekker min jsp vil du se at udover denne topic har jeg ikke skrevet en post i en længere periode, jeg spammede jsp lige da jeg joinede sitet og det har gjort min post ratio så høj, derudover er jeg da sådan set ret ligeglad med at jeg tjener mere end du gør, jeg gør mit job godt og har lige fået endnu en lønforhøjelse den 17/8.
I min verden er penge ikke alt, men jeg ved at for at have det sjovt skal de også til, jeg tager alle de timer jeg kan få, og er der nogen der ikke kan arbejde tager jeg deres timer også, jeg er elendig til at sidde stille, og om jeg så bruger 5k eller 25k på knallert så har det været det hele værd fordi jeg har fået en masse sjov og hygge ud af det. :-)[/QUOTE]
har hverken snakket om din postcount eller udd.. siger bare at hvis du tror du har mange penge med 19 k og bor hjemme hos mor så skal du se at blive voksen
