d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Skulle Jo Ske...
Prev15678916Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 20 2012 08:33am
Quote (FasterA @ 20 Aug 2012 14:53)
har en fast løn på 17800 hvoraf de 12% er feriepenge, den falder lidt her med sommer sæsonen er slut (vi snakker efter skat)
Derudover går jeg på HTX og hjemmeside design, hvor jeg kører en hjemmeside/portfolio for en fotograf det giver ca. 1100kr om måneden (sort) alt afhængig af hvor meget redigering jeg skal lave på siden

Jeg er ikke den type der skal have "dyrt" tv, dyr pc osv. Det jeg har det virker og kan det, som det skal

Bøden lyder på 4000-5000kr har jeg fået afvide, som studerende siger vi lige -50%, ca. 2000-2500kr
Så skal jeg købe nyt cylinder til 700kr, og en karburator til 649 kr

Så bøden i sig selv er ikke så slem, det at jeg ikke havde hjelm på er jeg kun glad for, hvis jeg havde den på kunne de bare sparke mig af smxen eller køre ind i mig og på den
måde totalskade en knallert som er sat i stand det sidste halve år for 16.000kr, både i motor og i udseende, i stedet kommer jeg derfra uden en skramme på smxen.

Jeg fortryder intet, men ja, skal lige have undersøgt hvilke stier de ikke kan følge med på og hvilke de kan, det skal lige siges at det var 2 gang på samme dag jeg blev jagtet
så de var muligvis meget fast besluttet på at stoppe mig :-)


Jeg bor hjemme og skal ikke købe mad eller drikke varer, kun fastfood hvis jeg skulle have lyst til det, så jeg kan sagtens have 20.000kr en måned 22.000kr en anden og så måske kun 18.000kr den tredje, det kommer an på hvor meget udover fast arbejde jeg laver udenfor sort.

Hellere renovere og betale bøde for 4k end skulle til at renovere motor, andre dele og stel for måske 10k


... så alt imens du går på htx, skiver 11 post om dagen på jsp, og har tid til at spille computer og lege med knallert - tjæner du mere end de fleste voksne ufaglærte der arbejder 37 timer i ugen ?

Quote (lulzz @ 20 Aug 2012 13:51)
måske du skulle øve dig lidt i at manøvre den fætter inden du prøver at stikke af igen. næste gang koster det dig hele knallerten + bøder

så ender du med at have brugt 20-25 k på en knallert du ik har, er det smart ? nahh ik rigtig.. og tro mig har selv været der

du kan sige du har nok så mange penge, hvilket jeg iøvrigt ik tror en fis på. men bare vent til du skal have bil / eget sted at bo / betale egen mad og alt hva der ellers høre til

vil egentlig gerne høre hva du tjener. siden du tror du har så mange penge

og lad nu vær med at komme med et eller andet latterligt beløb. gieb truth


Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 20 2012 08:47am
Quote (FasterA @ 20 Aug 2012 14:53)
har en fast løn på 17800 hvoraf de 12% er feriepenge, den falder lidt her med sommer sæsonen er slut (vi snakker efter skat)
Derudover går jeg på HTX og hjemmeside design, hvor jeg kører en hjemmeside/portfolio for en fotograf det giver ca. 1100kr om måneden (sort) alt afhængig af hvor meget redigering jeg skal lave på siden

Jeg er ikke den type der skal have "dyrt" tv, dyr pc osv. Det jeg har det virker og kan det, som det skal

Bøden lyder på 4000-5000kr har jeg fået afvide, som studerende siger vi lige -50%, ca. 2000-2500kr
Så skal jeg købe nyt cylinder til 700kr, og en karburator til 649 kr

Så bøden i sig selv er ikke så slem, det at jeg ikke havde hjelm på er jeg kun glad for, hvis jeg havde den på kunne de bare sparke mig af smxen eller køre ind i mig og på den
måde totalskade en knallert som er sat i stand det sidste halve år for 16.000kr, både i motor og i udseende, i stedet kommer jeg derfra uden en skramme på smxen.

Jeg fortryder intet, men ja, skal lige have undersøgt hvilke stier de ikke kan følge med på og hvilke de kan, det skal lige siges at det var 2 gang på samme dag jeg blev jagtet
så de var muligvis meget fast besluttet på at stoppe mig :-)


Jeg bor hjemme og skal ikke købe mad eller drikke varer, kun fastfood hvis jeg skulle have lyst til det, så jeg kan sagtens have 20.000kr en måned 22.000kr en anden og så måske kun 18.000kr den tredje, det kommer an på hvor meget udover fast arbejde jeg laver udenfor sort.

Hellere renovere og betale bøde for 4k end skulle til at renovere motor, andre dele og stel for måske 10k


gal en troll :lol:
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 20 2012 08:52am
[QUOTEQuote (FasterA @ Aug ]har en fast løn på 17800 hvoraf de 12% er feriepenge, den falder lidt her med sommer sæsonen er slut (vi snakker efter skat)
Derudover går jeg på HTX og hjemmeside design, hvor jeg kører en hjemmeside/portfolio for en fotograf det giver ca. 1100kr om måneden (sort) alt afhængig af hvor meget redigering jeg skal lave på siden

Jeg er ikke den type der skal have "dyrt" tv, dyr pc osv. Det jeg har det virker og kan det, som det skal

Bøden lyder på 4000-5000kr har jeg fået afvide, som studerende siger vi lige -50%, ca. 2000-2500kr
Så skal jeg købe nyt cylinder til 700kr, og en karburator til 649 kr

Så bøden i sig selv er ikke så slem, det at jeg ikke havde hjelm på er jeg kun glad for, hvis jeg havde den på kunne de bare sparke mig af smxen eller køre ind i mig og på den
måde totalskade en knallert som er sat i stand det sidste halve år for 16.000kr, både i motor og i udseende, i stedet kommer jeg derfra uden en skramme på smxen.

Jeg fortryder intet, men ja, skal lige have undersøgt hvilke stier de ikke kan følge med på og hvilke de kan, det skal lige siges at det var 2 gang på samme dag jeg blev jagtet
så de var muligvis meget fast besluttet på at stoppe mig :-)


Jeg bor hjemme og skal ikke købe mad eller drikke varer, kun fastfood hvis jeg skulle have lyst til det, så jeg kan sagtens have 20.000kr en måned 22.000kr en anden og så måske kun 18.000kr den tredje, det kommer an på hvor meget udover fast arbejde jeg laver udenfor sort.

Hellere renovere og betale bøde for 4k end skulle til at renovere motor, andre dele og stel for måske 10k[/QUOTE]

19 k om mrd er heller ik noget vildt. jeg har regninger for 12-14 k om mrd. så kommer benzin byture joints mad byture og alt muligt andet shit

du bor hjemme og køre på knallert så du tror du har mange penge, den dag du flytter hjemmefra og skal betale for en bil og benzin som koster 14 kr literen skal du bare se :)

du skal ik regne med din knallert ik har en skræmme xD de behandler den som lort inde på stationen det kan jeg love dig. de er nogle fucking svin, den ene gang de havde min inde lavede de en flænge i min krumtap til 1800 helt ny...

syntes ik det er så slemt du prøvede at stikke af hvis der ik var nogle i nærheden. prøver bare at sige at det er utroligt dumt det du har gang i. enten slår du dig selv eller andre ihjel eller osse smider du 25 k ud af vinduet. har selv været en kæmpe idiot og fortryder så meget idag, det vil du os gøre engang i fremtiden

da jeg var 18 og arvede en masse penge fra min far brugte jeg hele lortet på bilanlæg stoffer fest og alt muligt lort. kunne have fremtidssikret mig selv lidt eller startet firma eller noget smart istedet. tænk dig godt om hvordan du klatter dine penge væk, at bruge 25k på en knallert for at se politiet tage den er helt sikkert noget du vil fortryde.. og selvom du måske tror du slipper væk næste gang så skal de nok få fat i dig, enten ved at brage dig ned eller ved at snuppe dig når du er inde at tanke eller holder stille, det gør de snu pansere

This post was edited by lulzz on Aug 20 2012 08:54am
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 20 2012 09:06am
[QUOTE=lulzz,Aug 20 2012 03:52pm][QUOTEQuote (FasterA @ Aug ]har en fast løn på 17800 hvoraf de 12% er feriepenge, den falder lidt her med sommer sæsonen er slut (vi snakker efter skat)
Derudover går jeg på HTX og hjemmeside design, hvor jeg kører en hjemmeside/portfolio for en fotograf det giver ca. 1100kr om måneden (sort) alt afhængig af hvor meget redigering jeg skal lave på siden

Jeg er ikke den type der skal have "dyrt" tv, dyr pc osv. Det jeg har det virker og kan det, som det skal

Bøden lyder på 4000-5000kr har jeg fået afvide, som studerende siger vi lige -50%, ca. 2000-2500kr
Så skal jeg købe nyt cylinder til 700kr, og en karburator til 649 kr

Så bøden i sig selv er ikke så slem, det at jeg ikke havde hjelm på er jeg kun glad for, hvis jeg havde den på kunne de bare sparke mig af smxen eller køre ind i mig og på den
måde totalskade en knallert som er sat i stand det sidste halve år for 16.000kr, både i motor og i udseende, i stedet kommer jeg derfra uden en skramme på smxen.

Jeg fortryder intet, men ja, skal lige have undersøgt hvilke stier de ikke kan følge med på og hvilke de kan, det skal lige siges at det var 2 gang på samme dag jeg blev jagtet
så de var muligvis meget fast besluttet på at stoppe mig :-)


Jeg bor hjemme og skal ikke købe mad eller drikke varer, kun fastfood hvis jeg skulle have lyst til det, så jeg kan sagtens have 20.000kr en måned 22.000kr en anden og så måske kun 18.000kr den tredje, det kommer an på hvor meget udover fast arbejde jeg laver udenfor sort.

Hellere renovere og betale bøde for 4k end skulle til at renovere motor, andre dele og stel for måske 10k[/QUOTE]

19 k om mrd er heller ik noget vildt. jeg har regninger for 12-14 k om mrd. så kommer benzin byture joints mad byture og alt muligt andet shit

du bor hjemme og køre på knallert så du tror du har mange penge, den dag du flytter hjemmefra og skal betale for en bil og benzin som koster 14 kr literen skal du bare se :)

du skal ik regne med din knallert ik har en skræmme xD de behandler den som lort inde på stationen det kan jeg love dig. de er nogle fucking svin, den ene gang de havde min inde lavede de en flænge i min krumtap til 1800 helt ny...

syntes ik det er så slemt du prøvede at stikke af hvis der ik var nogle i nærheden. prøver bare at sige at det er utroligt dumt det du har gang i. enten slår du dig selv eller andre ihjel eller osse smider du 25 k ud af vinduet. har selv været en kæmpe idiot og fortryder så meget idag, det vil du os gøre engang i fremtiden

da jeg var 18 og arvede en masse penge fra min far brugte jeg hele lortet på bilanlæg stoffer fest og alt muligt lort. kunne have fremtidssikret mig selv lidt eller startet firma eller noget smart istedet. tænk dig godt om hvordan du klatter dine penge væk, at bruge 25k på en knallert for at se politiet tage den er helt sikkert noget du vil fortryde.. og selvom du måske tror du slipper væk næste gang så skal de nok få fat i dig, enten ved at brage dig ned eller ved at snuppe dig når du er inde at tanke eller holder stille, det gør de snu pansere[/QUOTE]

Ufaglært eller ej, hvis du tjekker min jsp vil du se at udover denne topic har jeg ikke skrevet en post i en længere periode, jeg spammede jsp lige da jeg joinede sitet og det har gjort min post ratio så høj, derudover er jeg da sådan set ret ligeglad med at jeg tjener mere end du gør, jeg gør mit job godt og har lige fået endnu en lønforhøjelse den 17/8.

I min verden er penge ikke alt, men jeg ved at for at have det sjovt skal de også til, jeg tager alle de timer jeg kan få, og er der nogen der ikke kan arbejde tager jeg deres timer også, jeg er elendig til at sidde stille, og om jeg så bruger 5k eller 25k på knallert så har det været det hele værd fordi jeg har fået en masse sjov og hygge ud af det. :-)
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 20 2012 09:08am
[QUOTE=FasterA,Aug 20 2012 05:06pm][QUOTE=lulzz,Aug 20 2012 03begin_of_the_skype_highlighting chrome-extension://lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl/numbers_button_skype_logo.pngGRATIS20 2012 03:52pm][QUOTEQuote (FasterA @ Aug ]har en fast løn på 17800 hvoraf de 12% er feriepenge, den falder lidt her med sommer sæsonen er slut (vi snakker efter skat)
Derudover går jeg på HTX og hjemmeside design, hvor jeg kører en hjemmeside/portfolio for en fotograf det giver ca. 1100kr om måneden (sort) alt afhængig af hvor meget redigering jeg skal lave på siden

Jeg er ikke den type der skal have "dyrt" tv, dyr pc osv. Det jeg har det virker og kan det, som det skal

Bøden lyder på 4000-5000kr har jeg fået afvide, som studerende siger vi lige -50%, ca. 2000-2500kr
Så skal jeg købe nyt cylinder til 700kr, og en karburator til 649 kr

Så bøden i sig selv er ikke så slem, det at jeg ikke havde hjelm på er jeg kun glad for, hvis jeg havde den på kunne de bare sparke mig af smxen eller køre ind i mig og på den
måde totalskade en knallert som er sat i stand det sidste halve år for 16.000kr, både i motor og i udseende, i stedet kommer jeg derfra uden en skramme på smxen.

Jeg fortryder intet, men ja, skal lige have undersøgt hvilke stier de ikke kan følge med på og hvilke de kan, det skal lige siges at det var 2 gang på samme dag jeg blev jagtet
så de var muligvis meget fast besluttet på at stoppe mig :-)


Jeg bor hjemme og skal ikke købe mad eller drikke varer, kun fastfood hvis jeg skulle have lyst til det, så jeg kan sagtens have 20.000kr en måned 22.000kr en anden og så måske kun 18.000kr den tredje, det kommer an på hvor meget udover fast arbejde jeg laver udenfor sort.

Hellere renovere og betale bøde for 4k end skulle til at renovere motor, andre dele og stel for måske 10k[/QUOTE]

19 k om mrd er heller ik noget vildt. jeg har regninger for 12-14 k om mrd. så kommer benzin byture joints mad byture og alt muligt andet shit

du bor hjemme og køre på knallert så du tror du har mange penge, den dag du flytter hjemmefra og skal betale for en bil og benzin som koster 14 kr literen skal du bare se :)

du skal ik regne med din knallert ik har en skræmme xD de behandler den som lort inde på stationen det kan jeg love dig. de er nogle fucking svin, den ene gang de havde min inde lavede de en flænge i min krumtap til 1800 helt ny...

syntes ik det er så slemt du prøvede at stikke af hvis der ik var nogle i nærheden. prøver bare at sige at det er utroligt dumt det du har gang i. enten slår du dig selv eller andre ihjel eller osse smider du 25 k ud af vinduet. har selv været en kæmpe idiot og fortryder så meget idag, det vil du os gøre engang i fremtiden

da jeg var 18 og arvede en masse penge fra min far brugte jeg hele lortet på bilanlæg stoffer fest og alt muligt lort. kunne have fremtidssikret mig selv lidt eller startet firma eller noget smart istedet. tænk dig godt om hvordan du klatter dine penge væk, at bruge 25k på en knallert for at se politiet tage den er helt sikkert noget du vil fortryde.. og selvom du måske tror du slipper væk næste gang så skal de nok få fat i dig, enten ved at brage dig ned eller ved at snuppe dig når du er inde at tanke eller holder stille, det gør de snu pansere[/QUOTE]

Ufaglært eller ej, hvis du tjekker min jsp vil du se at udover denne topic har jeg ikke skrevet en post i en længere periode, jeg spammede jsp lige da jeg joinede sitet og det har gjort min post ratio så høj, derudover er jeg da sådan set ret ligeglad med at jeg tjener mere end du gør, jeg gør mit job godt og har lige fået endnu en lønforhøjelse den 17/8.

I min verden er penge ikke alt, men jeg ved at for at have det sjovt skal de også til, jeg tager alle de timer jeg kan få, og er der nogen der ikke kan arbejde tager jeg deres timer også, jeg er elendig til at sidde stille, og om jeg så bruger 5k eller 25k på knallert så har det været det hele værd fordi jeg har fået en masse sjov og hygge ud af det. :-)[/QUOTE]

har hverken snakket om din postcount eller udd.. siger bare at hvis du tror du har mange penge med 19 k og bor hjemme hos mor så skal du se at blive voksen ;)
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 20 2012 09:12am
Det er såmænd mere end de fleste, og har ikke så meget at bruge penge på, jeg har en opsparing, jeg venter bare på at alderen kommer op så jeg kan få taget de kørekort og så starter jeg stille og rolig ud med motorcykel på 175ccm og arbejder mig op derefter, jeg skal bare bruge noget der kan køre 100+ og fragte mig til og fra arbejde, samt lidt løs kørsel frem og tilbage, det kan da godt ske at en tunet knallert ikke var den bedste løsning, men nægter at sidde på en maskine med motor og så kan jeg cykle hurtigere ;)
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 20 2012 09:25am
så du har tænkt dig at køre på mc i sne og regn ? lyder hyggeligt ^^
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 20 2012 09:45am
Quote (lulzz @ Aug 20 2012 04:25pm)
så du har tænkt dig at køre på mc i sne og regn ? lyder hyggeligt ^^


Eller evt. tage et tog på de dårlige dage, eller låne en bil, tager mc og bil på samme tid :)
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Aug 20 2012 09:48am
Direkte idioti at prøve at rationalisere at man ikke skal bruge hjelm fordi så "bliver du bare væltet af de onde politibetjente".

This post was edited by Lot2 on Aug 20 2012 09:49am
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 20 2012 09:56am
Quote (Lot2 @ Aug 20 2012 04:48pm)
Direkte idioti at prøve at rationalisere at man ikke skal bruge hjelm fordi så "bliver du bare væltet af de onde politibetjente".


Næste gang de jagter mig, hvis jeg har hjelm på så smider jeg den 100% seriøst, hellere tage en bøde på 2k end at smadre sin maskine og skal ofre 10k på den :-)
Det min synsvinkel
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678916Next
Add Reply New Topic New Poll