d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Get Better > Kig Ind
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 13 2012 03:53pm
Quote (Historyx @ 13 Jul 2012 22:29)
jeg har hørt en lille fugl synge om du stadig mangler at betale 200 fg til ham du welchede


Få beviserne på bordet inden du siger noget tak :)
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jul 14 2012 05:09am
Quote (Done @ Jul 13 2012 11:53pm)
Få beviserne på bordet inden du siger noget tak :)


jeg har pmet list runner også har du selv indrømmet det i en tidligere post :wallbash:

Quote (Done @ Jul 12 2012 03:26pm)
For det første det hedder at welche når du ikke giver de fgs, og for det andet har ikke taget nogle fgs. har bare ikke givet dem jeg skulle....
og får det andet så tror jeg ikke du skal snakke for jeg ved lidt mere omkring. Btw havde lånt min m8 EwA nogle fgs han scammer så rigtigt og sender dem som han har lånt tilbage til mig + ekstra som tak for lånet, der ved tror Jsp at det er mig der står bag det hele og lukker begge acc's. thats why so pls keep talking about u bull shit u know! just saying!



Keep talking bro about something u didnt have a clue about! Cmon guys, lad vær at tale om noget i ikke ved en skid omkring pls! Det vil gå jer meget bedre i fremtiden! just saying...


du er sku ikke for klog :wallbash:

This post was edited by Historyx on Jul 14 2012 05:13am
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jul 14 2012 05:22am
Quote (Historyx @ 14 Jul 2012 13:09)
jeg har pmet list runner også har du selv indrømmet det i en tidligere post :wallbash:



du er sku ikke for klog :wallbash:


Du er sgu heller ikke selv for klog Historyx. De eneste posts du poster i det danske forum er bare lort..

Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 14 2012 05:39am
Quote (Historyx @ 14 Jul 2012 12:09)
jeg har pmet list runner også har du selv indrømmet det i en tidligere post :wallbash:



du er sku ikke for klog :wallbash:


Har ikke indrømmet noget det er bare sådan landet likker. men kom med beviserne så kan vi snakke

Quote (JakazaD @ 14 Jul 2012 12:22)
Du er sgu heller ikke selv for klog Historyx. De eneste posts du poster i det danske forum er bare lort..


+1!
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Jul 14 2012 07:07pm
Det er kun sjovt når folk rager.
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jul 15 2012 02:47pm
Quote (Done @ Jul 14 2012 01:39pm)
Har ikke indrømmet noget det er bare sådan landet likker. men kom med beviserne så kan vi snakke



+1!


hvis man ku få den på dansk ville din post give lidt mere mening


Quote (JakazaD @ Jul 14 2012 01:22pm)
Du er sgu heller ikke selv for klog Historyx. De eneste posts du poster i det danske forum er bare lort..


du vil forstå meningen med mine posts når du blir ældre

This post was edited by Historyx on Jul 15 2012 02:49pm
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 19 2012 10:31am
Quote (Historyx @ 15 Jul 2012 21:47)
hvis man ku få den på dansk ville din post give lidt mere mening




du vil forstå meningen med mine posts når du blir ældre


Det hedder en taste fejl lille ven!
Forstå meningen med dine posts når man bliver ældre? vil det så siger -0? For hvad er der at forstå ved dine posts? :/ i rly dont get it...

Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jul 19 2012 11:08am
Quote (Done @ Jul 19 2012 06:31pm)
Det hedder en taste fejl lille ven!
Forstå meningen med dine posts når man bliver ældre? vil det så siger -0? For hvad er der at forstå ved dine posts? :/ i rly dont get it...


når ja for K og G likker jo lige op af hinanden :rofl:
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Jul 19 2012 11:10am
Quote (Rookie @ Jul 13 2012 12:12am)
Og hvad nu hvis det er den rigtige historie?

- Rookie

Lasse <3
Quote (Historyx @ Jul 15 2012 10:47pm)
hvis man ku få den på dansk ville din post give lidt mere mening




du vil forstå meningen med mine posts når du blir ældre

Der var engang et ordsprog. Noget med nogle sten og et glashus.

This post was edited by Kakaomanden on Jul 19 2012 11:11am
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jul 19 2012 11:19am
Quote (Kakaomanden @ Jul 19 2012 07:10pm)
Lasse <3

Der var engang et ordsprog. Noget med nogle sten og et glashus.


og dit budskab med den her post er?

forkorter bliver til blir det et meget brugt på nettet har jeg hørt og det er bare dovenskab
hvor imod likker og ligger er fordi man ikke har hørt efter i skolen
-_-
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll