Quote (Monze @ Jul 1 2012 05:03pm)
Jeg har i hvert fald set hvilken effekt hash også kan have. Kender to der har fået hashpsykoser og et par stykker der røg hjernen ud hver dag. De var ikke afhængige af det for de kunne jo stoppe når det skulle være. Derudover har jeg set folk få MEGA nederen på og angst- og rysteture. Hash er garanteret ligeså skadeligt som alkohol hvis man misbruger det på samme måde som en alkoholiker gør med alkohol. At drikke en flaske snaps til morgenmad tror jeg ikke engang den mest hærdede studenterhue ville kunne få ned i systemet på en dag.
At bruge det argument at regeringen kan tjene penge på det er sådan lidt en halvhjertet grund da dette også kan siges om så mange andre ting der er ulovlige.
aaaaaaaaahh..
alkohol er verdens 4 farligste stof... hvor tit ser man i nyhederne eller på forsiden af avisen " man død af hash misbrug " eller " 2 dræbt af overdosis af hash" .. aldrig!
men der dør KONSTANT folk af alkohol ... endten fordi folk drikker for meget.. eller fordi folk slår hinanden ned eller køre sprit kørsel....
hvis man er møg fuld så tror man at man kan alt.. og så går det ud over uskyldige mennesker..
hvis man er møg skæv så går det kun udover en selv..
/e
sry for 2' post.
This post was edited by eLmasten on Jul 8 2012 01:28pm