☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Kender I Det
Prev
1
5
6
7
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1099
Replies: 68
Track Topic
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#61
Jun 20 2012 02:18pm
Quote (Provo2100 @ 20 Jun 2012 22:01)
Så fandt du ud af det
Det tog lidt længere tid, fordi jeg ikke forstod sammenhængende i starten
Gal jeg er blevet retard efter læseferie.
Historyx
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold
:
959.00
#62
Jun 21 2012 12:11am
tøm et rødbedeglas og se hva der sker ^^
Slave
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold
:
33,314.00
#63
Jun 21 2012 10:31am
2 dage med guldkorn og mit pis lugter klamt som alitd
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#64
Jun 21 2012 10:34am
Quote (Slave @ 21 Jun 2012 18:31)
2 dage med guldkorn og mit pis lugter klamt som alitd
Det fordi du ikke drikker nok.. Mit pis er gennemsigtig, også om morgenen, fordi jeg drikker mindst 2 liter vand + andet væske.
FasterA
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold
:
215.05
#65
Jun 21 2012 10:42am
Quote (Slave @ Jun 21 2012 05:31pm)
2 dage med guldkorn og mit pis lugter klamt som alitd
Mit dufter
IAcid
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#66
Jun 21 2012 11:05am
Quote (FasterA @ 21 Jun 2012 18:42)
Mit dufter
fatter ikke hvorfor det her topic ikke er lukket endnu
FasterA
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold
:
215.05
#67
Jun 21 2012 11:41am
Quote (IAcid @ Jun 21 2012 06:05pm)
fatter ikke hvorfor det her topic ikke er lukket endnu
Fordi det ikke er imod reglerne :-D
IAcid
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#68
Jun 21 2012 12:07pm
Quote (FasterA @ 21 Jun 2012 19:41)
Fordi det ikke er imod reglerne :-D
regler?
i det danske forum er det sådan 50/50 for om ens topic blir lukket
FasterA
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold
:
215.05
#69
Jun 21 2012 01:00pm
Quote (IAcid @ Jun 21 2012 07:07pm)
regler?
i det danske forum er det sådan 50/50 for om ens topic blir lukket
True!
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
5
6
7
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact