Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 10:09pm)
Dude, kan godt ske der var pokerbots i 2008, det kan jeg sku ikke svarer dig på, dog viser den video intet.
Og hvordan kom vi hen på det her med bots? For det har intet at gøre med at jeg snyder PokerStars fordi jeg har vundet 15000DKK?
Og det er fair nok, du behøver skam heller ikke tro på mig
Quote (exiter_dk @ Jun 5 2012 10:14pm)
Ved ikke hvad jeres diskussion er endt ud i, men tror at pointen var, at du ikke er gammel nok til at spille på nogen sider. Dermed er det ULOVLIGT idet du ikke møder den nødvendige alder... Call me mr obvious
Du har tydeligvis ikke fulgt med fra starten.
This post was edited by Headshot on Jun 5 2012 04:16pm