d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Er Fattig
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 04:14pm
Quote (IAcid @ 6 Jun 2012 00:12)
det er en lorte metode :D det med at stoppe på toppen er der ikke man som mestrer ^^


Haha jeg har haft gode tider med den :P Nu gambler jeg ikke det store, eftersom de fleste som sidder bag skærmen, ikke laver andet end at suge penge ud af en.
Selv fodbold kan man knapt oddse på :P At hvor der er mange penge, er der sku ALTID snyd i ^^
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 5 2012 04:14pm
Quote (Headshot @ Jun 6 2012 12:01am)
nåååh, bwin, fordi det har jeg også hørt om? dude, jeg ved ikke hvad din pointe er?
jeg spiller på pokerstars, jeg snyder ikke andre end mig selv og det prøver du at modbevise ved at.. ja jeg ved faktisk ikke hvad du prøver på


Ved ikke hvad jeres diskussion er endt ud i, men tror at pointen var, at du ikke er gammel nok til at spille på nogen sider. Dermed er det ULOVLIGT idet du ikke møder den nødvendige alder... Call me mr obvious
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 04:15pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 10:09pm)
http://www.youtube.com/watch?v=jDi7Gz-zzXg
Har haft en kollega der lavede det samme. Min troværdighed i denne sag, er ligeså høj som at du har vundet 15.000 kroner.


Dude, kan godt ske der var pokerbots i 2008, det kan jeg sku ikke svarer dig på, dog viser den video intet.
Og hvordan kom vi hen på det her med bots? For det har intet at gøre med at jeg snyder PokerStars fordi jeg har vundet 15000DKK?
Og det er fair nok, du behøver skam heller ikke tro på mig

Quote (exiter_dk @ Jun 5 2012 10:14pm)
Ved ikke hvad jeres diskussion er endt ud i, men tror at pointen var, at du ikke er gammel nok til at spille på nogen sider. Dermed er det ULOVLIGT idet du ikke møder den nødvendige alder... Call me mr obvious


Du har tydeligvis ikke fulgt med fra starten.

This post was edited by Headshot on Jun 5 2012 04:16pm
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 5 2012 04:17pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 6 Jun 2012 00:14)
Haha jeg har haft gode tider med den :P Nu gambler jeg ikke det store, eftersom de fleste som sidder bag skærmen, ikke laver andet end at suge penge ud af en.
Selv fodbold kan man knapt oddse på :P At hvor der er mange penge, er der sku ALTID snyd i ^^


også klamt den måde jeg skulle have mine penge udbetalt på
så skal man tage billeder af sit pas havde sat 500 $ udbetaling så taber jeg resten jeg har så kommer der sådan en service chat op og siger de kan stoppe min udbetaling og dum som jeg er tænker jeg helt sikkert og jeg taber så alt lidt efter :(
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 04:17pm
Quote (Headshot @ 6 Jun 2012 00:15)
Dude, kan godt ske der var pokerbots i 2008, det kan jeg sku ikke svarer dig på, dog viser den video intet.
Og hvordan kom vi hen på det her med bots? For det har intet at gøre med at jeg snyder PokerStars fordi jeg har vundet 15000DKK?
Og det er fair nok, du behøver skam heller ikke tro på mig


Tror bare vi skal lade den ligge, og give exiter_dk ret.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 5 2012 04:17pm
Hvis du har vundet 15.000 kroner før implementeringen af NEMid og forsøgte at få dem udbetalt tror jeg at PokerStars har efterspurgt eventuelle identitetskort. Hvis de fandt ud af at du var under 18 år kunne de nemlig fratage dig dine gevinster.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 5 2012 04:19pm
Quote (Sunshines @ 6 Jun 2012 00:17)
Hvis du har vundet 15.000 kroner før implementeringen af NEMid og forsøgte at få dem udbetalt tror jeg at PokerStars har efterspurgt eventuelle identitetskort. Hvis de fandt ud af at du var under 18 år kunne de nemlig fratage dig dine gevinster.


finder de ud af det på bet365 så betaler de ens indskud tilbage igen totalt lol havde tabt 100 kr i poker da jeg var under 18 så finder sherlock@bet365 ud af jeg er under 18 og udbetaler mine 100kr som ellers var tabt :D
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 04:19pm
Quote (IAcid @ 6 Jun 2012 00:17)
også klamt den måde jeg skulle have mine penge udbetalt på
så skal man tage billeder af sit pas havde sat 500 $ udbetaling så taber jeg resten jeg har så kommer der sådan en service chat op og siger de kan stoppe min udbetaling og dum som jeg er tænker jeg helt sikkert og jeg taber så alt lidt efter :(


:rofl:

Men efter jeg fik disse 16+ sorte i træk, så havde jeg så fyldt yderligere 500 kroner på, også vandt jeg igen i omegn af de 2-3000 kroner. Så hvad gjorder jeg? Lagde dem på Benfica-United kampen. På United.. Efter 15 min kunne jeg allerede se at mine penge var tabt :P


Quote (IAcid @ 6 Jun 2012 00:19)
finder de ud af det på bet365 så betaler de ens indskud tilbage igen totalt lol havde tabt 100 kr i poker da jeg var under 18 så finder sherlock@bet365 ud af jeg er under 18 og udbetaler mine 100kr som ellers var tabt :D


Fail :rofl:

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 5 2012 04:20pm
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 04:19pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 5 2012 10:17pm)
Tror bare vi skal lade den ligge, og give exiter_dk ret.


exiter_dk har jo også ret? det jeg gjorde var ulovligt, men jeg snød ikke nogen?
dit var ulovligt og oven i købet snyder du også en masse mennesker for deres penge.

Quote (Sunshines @ Jun 5 2012 10:17pm)
Hvis du har vundet 15.000 kroner før implementeringen af NEMid og forsøgte at få dem udbetalt tror jeg at PokerStars har efterspurgt eventuelle identitetskort. Hvis de fandt ud af at du var under 18 år kunne de nemlig fratage dig dine gevinster.


sjovt du siger det, for pengene ligger på min fars konto pt, da jeg brugte hans informationer.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 04:21pm
Quote (Headshot @ 6 Jun 2012 00:19)
exiter_dk har jo også ret? det jeg gjorde var ulovligt, men jeg snød ikke nogen?
dit var ulovligt og oven i købet snyder du også en masse mennesker for deres penge.



sjovt du siger det, for pengene ligger på min fars konto pt, da jeg brugte hans informationer.


Du snyder da også folk for deres penge! Det er ikke tilladt for dig at være med!

Flot kegle! Så har du også brugt andres data...
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll