d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 Beta > 8-12 Juni
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Jul 28 2012 08:12pm
Købte det den 10 april, første dag det var muligt og har spillet alle beta'erne. I starten var jeg meget bange for at det ikke kunne leve op til gw1 pvp som jeg har spillet RIGTIG meget, men er langsomt blevet mere og mere overbevist og nu synes jeg gw2 pvp er amazing. Jeg snakker her om 5v5 self da WvW er pænt tamt og bare en zerg fest. De 5v5 tournies der er er mega nice og det er kun blevet bedre efter jeg har fundet ud af at man får gems som rewards for at vinde dem. Det er jeg sikker på man godt kan tjene granaten på.

Glæder mig for sygt til release, det bliver awesome og jeg har 9 dage at nørde i inden uni starter igen den 3 september.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 29 2012 03:40am
Quote (kqster @ Jul 29 2012 03:12am)
Købte det den 10 april, første dag det var muligt og har spillet alle beta'erne. I starten var jeg meget bange for at det ikke kunne leve op til gw1 pvp som jeg har spillet RIGTIG meget, men er langsomt blevet mere og mere overbevist og nu synes jeg gw2 pvp er amazing. Jeg snakker her om 5v5 self da WvW er pænt tamt og bare en zerg fest. De 5v5 tournies der er er mega nice og det er kun blevet bedre efter jeg har fundet ud af at man får gems som rewards for at vinde dem. Det er jeg sikker på man godt kan tjene granaten på.

Glæder mig for sygt til release, det bliver awesome og jeg har 9 dage at nørde i inden uni starter igen den 3 september.


Super nice !
Jeg har også lige en god uges tid inden jeg også starter på min akademiske uddannelse - Hvis du går og mangler en god aktiv pvp/pve guild, så tjek mit link i mit signature.

Eternity er en international guild som søger nye members. Vi var meget aktive i Betaen
- flere fra d2jsp er også med i den, ink. LazyDazy.

vi har egen Hp + privat Vent server.
Vi skal spille på Far Shiverspeak !
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 8 2012 09:27am
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Aug 8 2012 12:18pm
Quote (eLmasten @ Jul 29 2012 10:40am)
Super nice !
Jeg har også lige en god uges tid inden jeg også starter på min akademiske uddannelse - Hvis du går og mangler en god aktiv pvp/pve guild, så tjek mit link i mit signature.

Eternity er en international guild som søger nye members. Vi var meget aktive i Betaen
- flere fra d2jsp er også med i den, ink. LazyDazy.

vi har egen Hp + privat Vent server.
Vi skal spille på Far Shiverspeak !


tror champen allerede har guild hvis jeg kender ham ret spiller han med sin gamle pvp nørder fra gw1 :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Aug 8 2012 03:29pm
Quote (eLmasten @ 8 Aug 2012 16:27)
http://www.youtube.com/watch?v=aYoHtYlu5Qc


so true :D

der er stress test i morgen dudes!
Member
Posts: 13,435
Joined: Oct 13 2008
Gold: 2.00
Aug 8 2012 03:33pm
hm, måske skulle man quit d3, og begynde på gw2 så? :D ..
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Aug 8 2012 03:38pm
ofc skal du det, gw2 er superior på så mange måder. :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 9 2012 02:47am
Quote (LazyDazy @ Aug 8 2012 10:29pm)
so true :D

der er stress test i morgen dudes!


NICE! :D

Quote (Sweek1e @ Aug 8 2012 10:33pm)
hm, måske skulle man quit d3, og begynde på gw2 så? :D ..



Yeah helt klart! :)
Jeg har min egen guild, med HP + Vent server. International guild, men med flest danskere .. som skal spille på en server med mange fra scandinavien.
Der skal nok være en plads til dig i guilden._

LazyDazy er officer.
Member
Posts: 13,435
Joined: Oct 13 2008
Gold: 2.00
Aug 9 2012 08:30am
Quote (eLmasten @ Aug 9 2012 08:47am)
NICE! :D




Yeah helt klart! :)
Jeg har min egen guild, med HP + Vent server. International guild, men med flest danskere .. som skal spille på en server med mange fra scandinavien.
Der skal nok være en plads til dig i guilden._

LazyDazy er officer.


lyder nice!
har ikke spillet gw1 før, eller noget, så er der ikke beta keys ude nu?
og btw, hvornår kommer det? har ikke læst så meget om det ^^

*EDIT* nvm, kan se at det kommer ud om 15 dage :P ..

This post was edited by Sweek1e on Aug 9 2012 08:31am
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Aug 9 2012 11:30am
der har været beta key give aways, men du bliver nødt til at pre-purchase for at være helt sikker på at komme med i beta events, og få 3 dage headstart :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll