d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Preparing!
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
May 12 2012 02:14pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 12 May 2012 21:49)
Hvilket grafikkort sidder der inde i din maskine?


Det ville helt sikkert hjælpe :b
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 12 2012 02:14pm
Quote (ZwiX @ 12 May 2012 22:14)
Det ville helt sikkert hjælpe :b


Vi arbejder på det :P

EDIT: Det var et AMD 6650M.. Alt i alt, en god medium :)

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 12 2012 02:22pm
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
May 13 2012 07:57am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 12 2012 08:14pm)
Vi arbejder på det :P

EDIT: Det var et AMD 6650M.. Alt i alt, en god medium :)


tak for hjælpen ;-P

stadig i tvivl om man skal satse på d3 eller ej! nederen hvis det ikke kan trækkes optimalt
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 13 2012 08:21am
Quote (Stonemeisteren @ May 13 2012 03:57pm)
tak for hjælpen ;-P

stadig i tvivl om man skal satse på d3 eller ej! nederen hvis det ikke kan trækkes optimalt


Jeg har ikke lige set hvad der er blevet foreslået, men har du prøvet *can i run it* ? :)

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 13 2012 08:24am
Hvorfor koster det mere at pre-purchase det end hvis man køber det på release dagen? :O
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 13 2012 08:27am
Quote (Monze @ 13 May 2012 16:24)
Hvorfor koster det mere at pre-purchase det end hvis man køber det på release dagen? :O


Som regel er det fordi at man så er garanteret en kopi af spillet, hvorimod man lidt gambler om det ved bare at møde op og håbe. Hvis du snakker om den digitale version, er det måske fordi at man så er klar til at sidde og vente på loadscreen allerede ved midnat. :)
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
May 13 2012 09:03am
Quote (TheAngel @ May 13 2012 02:21pm)
Jeg har ikke lige set hvad der er blevet foreslået, men har du prøvet *can i run it* ? :)

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx



den bliver ved med at sige der er "fejl" ligemeget hvad :/
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 13 2012 09:29am
Quote (ZwiX @ May 12 2012 07:46pm)
Slikker røv på hvem?
Jeg siger bare du stadig er en idiot du plejer at være.
Gå til en psykolog i stedet for at rage på internettet.


rage :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 13 2012 09:33am
Quote (Marquina @ 13 May 2012 17:29)
rage :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Ehm det er da vist ikke rage det der :huh:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 13 2012 09:34am
Quote (Monze @ May 13 2012 05:33pm)
Ehm det er da vist ikke rage det der :huh:


Nej, men det fordi han er lidt dum i hovedet, så han forstår ikke rigtig sådan noget :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678910Next
Add Reply New Topic New Poll