d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger En En God Guild (evt. Dansk)
Prev15678914Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 6 2012 03:21pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:19pm)
skal vi lige hive den her frem igen?
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61078050&f=47

sup?

Hvad er din pointe, multi?
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
May 6 2012 03:22pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:21pm)
http://www.inquisitr.com/wp-content/wellwellwell-1.jpg


Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
May 6 2012 03:23pm
Quote (Kakaomanden @ May 6 2012 11:21pm)
Hvad er din pointe, multi?


And Drink some Multi Juice
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
May 6 2012 03:23pm
Synes det latterligt I beskylder ham for at være multi, tænk hvis han nu rent faktisk bare er en ny bruger...

Men fint er han multi så er han væk om få dage altså..
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 03:24pm
Quote (Kakaomanden @ 6 May 2012 23:21)
Hvad er din pointe, multi?


at du er utrolig dårlig til at spotte en multi når du ser en
kan jeg byde på 1 glas multi juice fra netto ?



Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
May 6 2012 03:24pm
Quote (Showtek @ May 6 2012 11:23pm)
Synes det latterligt I beskylder ham for at være multi, tænk hvis han nu rent faktisk bare er en ny bruger...

Men fint er han multi så er han væk om få dage altså..




This post was edited by Historyx on May 6 2012 03:26pm
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 6 2012 03:25pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:24pm)
at du er utrolig dårlig til at spotte en multi når du ser en
kan jeg byde på 1 glas multi juice fra netto ?

Det ved jeg ikke. Jeg har da lige spottet dig?
Det må da min. være 1-0 fra min side.
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
May 6 2012 03:26pm
Quote (Kakaomanden @ May 6 2012 11:25pm)
Det ved jeg ikke. Jeg har da lige spottet dig?
Det må da min. være 1-0 fra min side.




This post was edited by Historyx on May 6 2012 03:26pm
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 03:26pm
Quote (Kakaomanden @ 6 May 2012 23:25)
Det ved jeg ikke. Jeg har da lige spottet dig?
Det må da min. være 1-0 fra min side.


:o

du troede de 2 i mit link var legit og de er sidst set 1000 mio dage siden 2 - 0 til mig lmk
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 6 2012 03:27pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:26pm)
:o

du troede de 2 i mit link var legit og de er sidst set 1000 mio dage siden 2 - 0 til mig lmk

Du er en multi.
Stadigt 1-0 til mig.
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678914Next
Closed New Topic New Poll