Quote (eLmasten @ May 2 2012 11:39am)
så det i aften det går ned !

kan ikke finde min diablo 2 cd, kun LOD cd, så kan ikk spille på min Stationær, men havde heldigvis D2 lod installeret på min bærbar, så kommer til at game på den :b
Hvis du bare har din cd key mate, så kan du jo hente d2 fra deres hjemmeside
