d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo Ii Reset > Showtek Og Jeg
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Apr 30 2012 06:52am
Så der ikke lang tid igen, håber alle er klar.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Apr 30 2012 06:54am
Quote (Showtek @ Apr 30 2012 09:52am)
Så der ikke lang tid igen, håber alle er klar.


Klar ? hvordan er man ikke klar til at trykke create character ?
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Apr 30 2012 07:06am
Quote (MrLennon @ Apr 30 2012 12:54pm)
Klar ? hvordan er man ikke klar til at trykke create character ?


Det var nu mere ment hen af hvis nogle ville springe fra?
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Apr 30 2012 11:04am
Jeg er klar! Jeg skal dog lige have købt nogle red bulls med hjem imorgen :D
Member
Posts: 16,197
Joined: Mar 25 2007
Gold: 77.87
Apr 30 2012 11:59am
Quote (Sirax @ Apr 30 2012 05:04pm)
Jeg er klar! Jeg skal dog lige have købt nogle red bulls med hjem imorgen :D


Hehe jeg er sku også game. Skal bare inde i fælledparken først :S
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Apr 30 2012 12:09pm
Quote (Geggo @ 30 Apr 2012 19:59)
Hehe jeg er sku også game. Skal bare inde i fælledparken først :S
Surt. Det kommer alligevel ikke op før kl. 9-10 stykker vel? Det mener jeg det gjorde sidste gang.
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Apr 30 2012 12:16pm
Kommer ikke til at sove lol! direkte ud på danish crown.... bliver en ulidelig hårdt arbejdsdag :F
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 2 2012 03:39am
så det i aften det går ned ! :)
kan ikke finde min diablo 2 cd, kun LOD cd, så kan ikk spille på min Stationær, men havde heldigvis D2 lod installeret på min bærbar, så kommer til at game på den :b
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 2 2012 04:07am
Quote (eLmasten @ May 2 2012 11:39am)
så det i aften det går ned ! :)
kan ikke finde min diablo 2 cd, kun LOD cd, så kan ikk spille på min Stationær, men havde heldigvis D2 lod installeret på min bærbar, så kommer til at game på den :b


Hvis du bare har din cd key mate, så kan du jo hente d2 fra deres hjemmeside :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 2 2012 06:10am
Jeg håber at se jer alle online, omkring 4 stk :)
Dem som nu ikke er hjemme før lidt senere, så det jo sådan.
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll