d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Open Beta > I Aften
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 22 2012 06:51am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 22 2012 11:07am)
Enig.


Til jer som ikke har været inde endnu pga. bug/stress prøv nu, de har lige opdateret servere.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Apr 22 2012 07:53am
Quote (FasterA @ 22 Apr 2012 13:51)
Til jer som ikke har været inde endnu pga. bug/stress prøv nu, de har lige opdateret servere.


Mums :P
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 22 2012 11:08am
Quote (FasterA @ 22 Apr 2012 11:02)
Ikke mere(;

Men hænger stadig fast i at der er alt for lidt der minder om diablo 2.
Skal nok gå i bedre detaljer når jeg engang kommer i nærheden af en computer :)



hvorfor er det du vil have det skal minde om d2?!

de har lavet bedre grafik, flere effekter med tåge og den slags lyd effekter.. gameplay er bedre, du kan vælte mure over dine modstandere og der er ACHIEVEMENTS!

kan ikke se hvad du fejler :D
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 22 2012 11:13am
Quote (LazyDazy @ Apr 22 2012 06:08pm)
hvorfor er det du vil have det skal minde om d2?!

de har lavet bedre grafik, flere effekter med tåge og den slags lyd effekter.. gameplay er bedre, du kan vælte mure over dine modstandere og der er ACHIEVEMENTS!

kan ikke se hvad du fejler :D


Ved det heller ikke! ;D Tror bare det er pvp system og lidt diverse ting jeg ikke kan se hvordan skal kunne fungere endnu ;)
Gennemførte betaen i lvl 9 på 15-20 minutter. Kan kun sige at jeg syntes ikke at jeg fik den store lyst til at fortsætte.
Måske er d3 ikke lige mig! ;)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Apr 22 2012 11:15am
Quote (FasterA @ 22 Apr 2012 18:13)
Ved det heller ikke! ;D Tror bare det er pvp system og lidt diverse ting jeg ikke kan se hvordan skal kunne fungere endnu ;)
Gennemførte betaen i lvl 9 på 15-20 minutter. Kan kun sige at jeg syntes ikke at jeg fik den store lyst til at fortsætte.
Måske er d3 ikke lige mig! ;)


Jeg tror man skal have hele udgaven før man kan sige det, det kan jo være d3 act 1 er det som act 2 var for d2 ? :) det kedelig act der bare skal overstås :P
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 22 2012 11:42pm
Quote (FasterA @ 22 Apr 2012 18:13)
Ved det heller ikke! ;D Tror bare det er pvp system og lidt diverse ting jeg ikke kan se hvordan skal kunne fungere endnu ;)
Gennemførte betaen i lvl 9 på 15-20 minutter. Kan kun sige at jeg syntes ikke at jeg fik den store lyst til at fortsætte.
Måske er d3 ikke lige mig! ;)


tjaeh, nu udgiver de jo ikke pvp til selve release, netop fordi de ikke føler det er klart endnu.
det er da meget bedre med en pvp arena, i stedet for man bare går udenfor byen? :)
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 23 2012 02:15am
Quote (LazyDazy @ Apr 23 2012 06:42am)
tjaeh, nu udgiver de jo ikke pvp til selve release, netop fordi de ikke føler det er klart endnu.
det er da meget bedre med en pvp arena, i stedet for man bare går udenfor byen? :)


Jeg har slet ikke følt der var en 'by' som sådan pga. man kan lave magi inde i den. For mig lyder det til at så snart release er der, så bliver der en eller anden
bug med at folk laver pvp i byen ;D
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Apr 23 2012 07:49am
Quote (FasterA @ 22 Apr 2012 18:13)
Ved det heller ikke! ;D Tror bare det er pvp system og lidt diverse ting jeg ikke kan se hvordan skal kunne fungere endnu ;)
Gennemførte betaen i lvl 9 på 15-20 minutter. Kan kun sige at jeg syntes ikke at jeg fik den store lyst til at fortsætte.
Måske er d3 ikke lige mig! ;)


15-20 mins er nok lige at overdrive lidt, ja betaen er ikke lang, men det er jo ikke engnag sikkert det er hele act 1 vi laver i bataen, hvorlang tid tager det dig at blive level 9 i andre spil? jeg brugte 1½ time i betaen da jeg fik den og kom os i level 9, men altså når da længe end 9 på 1½ time i wow og d2 for at ta et par af blizzards andre prudukter

læste det her på et andet fora og syntes lige jeg vil quote ham

1. The game is exactly what an on line game should be in 2012: simple fast furious fun, playing now instead of later. You start the program, you hack and slash, you get the fun and 4 different challenges according to your own mood.

2. The grouping in this game takes 2... milliseconds. You choose the quest line at which you want to enter, the difficulty and wham you are into a group without any delay.

3. Player numbers are irrelevant. The game has 50.000, 100.000's, 250.000's to let you group with, instantly. No messing around with 500 or 1000 people stuck and strangled on one server. Your real battle tag friends can join wherever they are... NO random douche bags if you don't want them.

4. The crafting and economy system is better than in most mmorpg's. Why ? it is based per continent (around 1 M players), the best weapons, gear and mats will be crafted and traded. And the player economy is the big overall strategic picture behind the game.

5. Diablo 3 is pretty much Farmville meets dungeon crawling meets gear chase / crafting within an economic time frame and a incredible frantic speed of on line game play.


Add in the elements of hardcore (you die = game over) and later implemented PvP and you pretty much cover the fast internet play of modern games with a very different twist.
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Apr 23 2012 07:54am
Quote (FasterA @ Apr 21 2012 06:01pm)
Det sucks :D Har allerede fjernet det igen. D3 = 80% Wow gameplay.

This made me lol xD
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Apr 23 2012 08:25am
Syntes det her ser lyder helt rart

meh hvorfor virker youtube links kun vær anden gang på det her fora

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=U0F2wPZWdYk

This post was edited by Slave on Apr 23 2012 08:26am
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll