Quote (Grandebedte @ Feb 27 2012 01:43am)
Okay, lad mig omformulere: dine kilder er ikke troværdige. Dette er simpel gymnasieteori, og det burde du vide. Du har ikke nogle konkrete beviser, for dine sider ser ud som om de er lavet af en flok hillbillies, og eftersom du ikke engang selv kan forklare, hvad de skriver, er du heller ikke nogen troværdig kilde. Lad os antage, at jeg lavede mig en rigtig fin side med flotte grafer og avanceret sprog, hvor jeg på kompliceret vis forklarede hvorfor jeg var den mest betydningsfulde person i verden. Ville det gøre det sandt? Nej. Ville det gøre det troværdigt? Nej, for jeg har helt åbenlyst en eller anden (personlig) interesse i at være den bedste, og det er naturligvis ikke nogen objektiv vurdering.
Det samme gælder for dine sider. Menneskerne bag siden (hvem?) tager donationer for at "sprede det gode ord", som var de fortalere for en eller anden trosretning (slående lighed, i øvrigt), og det er naturligvis ikke en troværdig kilde. Det er kun mennesker, der bliver grebet af patos og går tunnelvision-mode fordi de allerede har dannet sig en mening, som vil tage det som sandheden.
Men ja. Grundlæggende kildekritik. Havde du ikke det på gym?
den dag nogen kommer med noget fornuftigt bevis på at 9/11 ikke var et inside job den dag skifter jeg mening.. der findes stort set intet bevis på at det som de siger er sket er rigtigt.. der findes kun deres forsøg på cover-up som er så gennemhullet at det er helt vildt
http://www.wanttoknow.info/officialsquestion911commissionreportvil du kalde det her typiske konspirationsteoretikere?
Senator Max Cleland – Former member of the 9/11 Commission, resigned December 2003. U.S. Senator from Georgia 1996-2002. Currently serves on the board of directors of the Export-Import Bank of the United States. Administrator of U.S. Veterans Administration 1977-1981. Awarded Silver Star and Bronze Star for U.S. Army bravery in Viet Nam. Triple amputee from war injuries.
Senator Mike Gravel – U.S. Senator from Alaska 1969 - 1980. He is most well known for entering over 4,000 pages of the Pentagon Papers into the U.S. Senate record, thus making public the secret official study that revealed the lies and manipulations of successive U.S. administrations that misled the country into the Vietnam War.
Louis Freeh – Director of FBI, 1993-2001. Former U.S. District Court Judge for Southern District of New York, appointed by President George H.W. Bush. Former Deputy United States Attorney in New York. Former FBI agent. Former officer in United States Army.
General Albert Stubblebine, U.S. Army (ret) – Commanding General of Army Intelligence and Security Command (INSCOM), 1981 - 1984. Also commanded U.S. Army's Intelligence Center. Former head of Imagery Interpretation for Scientific and Technical Intelligence. 32-year Army career. Inducted into the Military Intelligence Hall of Fame in 1990.
Col. Robert Bowman, PhD, U.S. Air Force (ret) – Director of Advanced Space Programs Development under Presidents Ford and Carter. Air Force fighter pilot, over 100 combat missions. PhD in Aeronautics, Nuclear Engineering
Raymond L. McGovern – Former Chairman, National Intelligence Estimates, CIA. Responsible for President's Daily Brief (PDB) for Ronald Reagan and George H.W. Bush. 27-year CIA veteran. Former U.S. Army Intelligence Officer.
Col. George Nelson, U.S. Air Force (ret) – Former U.S. Air Force aircraft accident investigator and airplane parts authority. 34-year Air Force career.
Col. Ronald D. Ray, U.S. Marine Corps (ret) – Deputy Assistant Secretary of Defense during Reagan Administration. Highly decorated Vietnam veteran (two Silver Stars, a Bronze Star and a Purple Heart). Appointed by President George H.W. Bush to serve on American Battle Monuments Commission. From 1990 to 1994, served as Military Historian and Deputy Director of Field Operations for U.S. Marine Corps Historical Center, Washington, D.C.
Lt. Col. Karen Kwiatkowski, PhD, U.S. Air Force (ret) – Former Political-Military Affairs Officer in the Office of the Secretary of Defense. Staff Member, Office of Director of the National Security Agency. 20-year Air Force veteran.
Catherine Austin Fitts – Assistant Secretary of Housing under George H.W. Bush. Former Managing Director of Wall Street investment bank, Dillon, Read & Co.
kig på deres stillinger.. der står hvad de hver især har at sige om 9/11 på siden og ingen af dem tror på at sandheden er ude omkring 9/11. tror du de her folk har deres mistanke for sjov ?