d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ting I Savner > Hvad Savner I Drenge?
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Jan 30 2012 12:06pm
Quote (MrLennon @ 30 Jan 2012 20:05)
hva er der galt med dig ?? Den røde baron er en anderledes form for nydelse ;)


har en regl der hedder : Cant see it? Dont eat it!
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jan 30 2012 12:32pm
savner Starcraft 1 & Q1 + q2
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 1 2012 08:01am
Min vov vov :love: en kælegris :hug: en god vagthund :thumbsup: en god og utrættelig legekammerat i snevejr :)

Hun blev gammel og måtte have fred til sidst en :cry: dag, men elleve år med gode oplevelser blev det da til ^_^
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 1 2012 08:19am
amag en masse smiley's.. :D
Men det jeg ked af at høre, man knyttes til sine dyr, og når deres dage så er omme er det som at miste en ven..
Go Back To Dansk Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll