d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kogekunsten
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,316
Joined: Oct 19 2008
Gold: 0.00
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Jan 22 2012 10:39am
jeg kunne godt spise en æggekage med bacon og champignon og syltede chili ^_^ så den går jeg ud og laver nu :P
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Jan 23 2012 05:08am
Pasta med kødsovs!

Jeg er studerende, så det spiser jeg ret ofte, men det smager fantastisk, og kan gøres ok billigt :)

Kødet brunes, derefter tilsættes, flået/hakket tomater, løg, 2-3 fede (hvidløg) , cocktail pølser, champignon og bacontern (bacon først en tur på panden) , kryder med salt og peber, evt chili .
Lad det simrer i 10-15 min, derefter har du en lækker kødsovs, MUMS !
Velbekomme

This post was edited by KongenTobi on Jan 23 2012 05:08am
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jan 23 2012 12:13pm
Buritos !!! Mhhmm <3
Go Back To Dansk Topic List
Prev1567
Add Reply New Topic New Poll