d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 > Lær' Spillet Og Kende!
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 12 2012 08:40am
Quote (Marquina @ 12 May 2012 13:32)
prøv dog at lukke røven din nørd, alle dem fra guild wars er gamle blizzard arbejdere på wow, ihvertfald dem fra gw1, og de røg ud inden wows release, du kan på ingen måde sammenligne deres medarbejdere med blizzard. blizzard er de største svin :-)  end of story


Quote (Marquina @ 12 May 2012 14:01)
du så sød når du går i rage mod nerd



:rofl:

E-rage på dit niveau skal man satme lede længe efter. Bliv ved med at poste! :D
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 12 2012 10:04am
Quote (Grandebedte @ May 12 2012 03:40pm)
:rofl:

E-rage på dit niveau skal man satme lede længe efter. Bliv ved med at poste! :D


det der er langt fra mit rage :DDDD
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 12 2012 07:21pm
Quote (Marquina @ 12 May 2012 12:32)
prøv dog at lukke røven din nørd, alle dem fra guild wars er gamle blizzard arbejdere på wow, ihvertfald dem fra gw1, og de røg ud inden wows release, du kan på ingen måde sammenligne deres medarbejdere med blizzard. blizzard er de største svin :-)  end of story


hvorfor skal jeg svines, og havd har dit svar med mit agument at gøre ? Hvor folk arbejder/arbejde er lige meget. At tage penge fra folk for at få dem til at teste et produkt for dig er totalt forkert.

This post was edited by Slave on May 12 2012 07:22pm
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 13 2012 09:32am
Quote (Slave @ May 13 2012 02:21am)
hvorfor skal jeg svines, og havd har dit svar med mit agument at gøre ? Hvor folk arbejder/arbejde er lige meget.  At tage penge fra folk for at få dem til at teste et produkt for dig er totalt forkert.


fordi du snakker som om det er lort, når du supporter blizzard skal du bare flette røven, blizzard er de største svin imod deres klienter og deres medarbejdere..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 13 2012 09:38am
Quote (Marquina @ 13 May 2012 17:32)
fordi du snakker som om det er lort, når du supporter blizzard skal du bare flette røven, blizzard er de største svin imod deres klienter og deres medarbejdere..


Der er det igen. :D
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 13 2012 09:41am
Quote (Grandebedte @ May 13 2012 04:38pm)
Der er det igen. :D


det her er ikke rage desværre :(
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 13 2012 09:45am
Quote (Marquina @ 13 May 2012 17:41)
det her er ikke rage desværre :(


Sure fooled me. :D

For min skyld, vil du så ikke please blive ved med ikke at rage? Jeg synes det er meget underholdende, når du på så rolig manér fortæller folk hvordan de tager fejl og du har ret.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 13 2012 09:50am
Quote (Marquina @ 13 May 2012 16:32)
fordi du snakker som om det er lort, når du supporter blizzard skal du bare flette røven, blizzard er de største svin imod deres klienter og deres medarbejdere..


Jeg forsvare ikke blizzard ? jeg bruger dem som et exempel Swtor havde også gratis beta, Rift havde gratis beta alle spil burde have GRATIS beta

Men hvis du nu syntes blizzard er så slemme så kom med et eksempel på en sviner de har lavet ?
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 13 2012 10:00am
Quote (Slave @ May 13 2012 04:50pm)
Jeg forsvare ikke blizzard ? jeg bruger dem som et exempel Swtor havde også gratis beta, Rift havde gratis beta alle spil burde have GRATIS beta

Men hvis du nu syntes blizzard er så slemme så kom med et eksempel på en sviner de har lavet ?


historien bag gw teamet :-)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 13 2012 11:14am
Quote (Slave @ 13 May 2012 16:50)
Jeg forsvare ikke blizzard ? jeg bruger dem som et exempel Swtor havde også gratis beta, Rift havde gratis beta alle spil burde have GRATIS beta

Men hvis du nu syntes blizzard er så slemme så kom med et eksempel på en sviner de har lavet ?



jeg er næsten sikker på der vil komme en open beta eller to for alle :)

men Diablo 3 har da også pre-purchase så vidt jeg ved, kan ikke se hvad der er galt i det.


Det med at teamet bag guild wars 2 er penge griske forstår jeg ikke, når de ikke malker folk for 100 kr om måneden :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll