Quote (Gerner @ 1 Nov 2011 22:37)
Indeed..
Tager gerne imod for 10% warn for denne sviner du lige får Petari..
Men sikke dog et klamt svin du er, du skulle simpelthen skamme dig. Det du siger, er at du kun har et forhold til din såkaldte kæreste, for at få noget filet.. Du burde slet ikke have en kæreste dit umodene kræ!
Du siger det kun er enten kvinder eller bøsser, som har følelse? Sikke da en masse lort du fyrer af, for mænd kan da have lige så mange følelse kvinder, endda flere end kvinder, til tider.
Skaf dig dog en luder hvis du vil have sex, det er da synd at du er kærester med en pige, som du intet føler overfor.. Burn in hell!
Nu må du meget gerne smutte langt væk fra dette forum dit klamme bæst..
Det du skrev, bekræfter det jeg siger; Citat "for mænd kan da have lige så mange følelse kvinder, endda flere end kvinder, til tider."
Mænd der har flere følelser end kvinder er ikke mænd, de er ofre for feminisme - eller det vi på godt gammelt dansk kalder en vaskeægte Bøsse.
Derudover, ser jeg INGEN GRUND til at anskaffe mig en Luder.. Ludere koster penge, det gør en fast kæreste ikke!
Man har en fast kæreste af følgende grunde;
1; Daglig Fisse
2; En at komme til, når man ikke får noget med hjem fra byen.
3; En man altid kan ringe til, hvis man keder sig.
4; En til at betale middag for en, hvis man er flad den pågældende dag.
5;...
Osv.
Der er mere end en milliard grunde til at have en kæreste; Derfor vælger jeg kæreste fremfor luder.