d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 100 Fg For 150 Ord... > Ja Jeg Er Doven.
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 73,251.41
Oct 31 2011 08:04am
Quote (TheAngel @ Oct 31 2011 03:03pm)
Nah, det kræver bare man snakker om det ^^
Så må hun jo kunne forstå at du har det svært med sådan noget :)

En dame skal også kunne forstå når man har brug for at se fodbold/drikke med gutterne :)
Imo en dårlig grund til at slå op, når det nu bare var sammen med gutter, og ikke ligge og hukke i en tøs ^^

han skrev " og pågrund af andre ting "
Member
Gold: 12,213.40
Oct 31 2011 08:05am
Quote (berens @ Oct 31 2011 04:04pm)
han skrev " og pågrund af andre ting "

Ja, så jeg sgu da først bagefter -.-'
Member
Gold: 2,297.98
Nov 1 2011 02:23pm
Lige for at komme med et svar til jeres Homo-Fis.

Tydeligvis er der INGEN tvivl om hvilke typer i er;

- Det er selfølgelig okay at være en lille svans, og behandle sin dame som guld - hvis man er til medister bagi ...

Men nu må jeg ærligt indrømme, at mænd er mænd, og følelser er for kvinder!

..

Desuden, et aften blow for en gang blomster?? .. Kræver du også en middag for at kneppe din kæreste? Næppe..

Forresten, hvor tit får i, der skriver digte og giver blomster, det samme tilbage? Hvornår har jeres kæreste sidst skrevet et digt/købt jer blomster?.
Member
Gold: 0.00
Nov 1 2011 02:24pm
Quote (Petari @ Nov 1 2011 09:23pm)
Lige for at komme med et svar til jeres Homo-Fis.

Tydeligvis er der INGEN tvivl om hvilke typer i er;
http://3.bp.%2A%2A%2A/-ystAFJmOYGE/TcU4r0i_oSI/AAAAAAAAAMY/vMeIqBV23MI/s1600/i_fuck_on_the_first_date_i_fuck_on_the_first_date-s500x750-13126-580.jpg

- Det er selfølgelig okay at være en lille svans, og behandle sin dame som guld - hvis man er til medister bagi ...

Men nu må jeg ærligt indrømme, at mænd er mænd, og følelser er for kvinder!

..

Desuden, et aften blow for en gang blomster?? .. Kræver du også en middag for at kneppe din kæreste? Næppe..

Forresten, hvor tit får i, der skriver digte og giver blomster, det samme tilbage? Hvornår har jeres kæreste sidst skrevet et digt/købt jer blomster?.

Du er sku da et svin..
Member
Gold: 12,213.40
Nov 1 2011 02:28pm
Quote (Gerner @ Nov 1 2011 10:24pm)
Du er sku da et svin..

This :)

Har aldrig hørt noget så klamt som det der... håber virkelig du forsvinder ind i dig selv ^^
Member
Nov 1 2011 02:37pm
Quote (TheAngel @ Nov 1 2011 09:28pm)
This :)

Har aldrig hørt noget så klamt som det der... håber virkelig du forsvinder ind i dig selv ^^

Indeed..

Tager gerne imod for 10% warn for denne sviner du lige får Petari..

Men sikke dog et klamt svin du er, du skulle simpelthen skamme dig. Det du siger, er at du kun har et forhold til din såkaldte kæreste, for at få noget filet.. Du burde slet ikke have en kæreste dit umodene kræ!
Du siger det kun er enten kvinder eller bøsser, som har følelse? Sikke da en masse lort du fyrer af, for mænd kan da have lige så mange følelse kvinder, endda flere end kvinder, til tider.
Skaf dig dog en luder hvis du vil have sex, det er da synd at du er kærester med en pige, som du intet føler overfor.. Burn in hell!

Nu må du meget gerne smutte langt væk fra dette forum dit klamme bæst..
Member
Nov 1 2011 02:50pm
Quote (Gerner @ 1 Nov 2011 22:37)
Indeed..

Tager gerne imod for 10% warn for denne sviner du lige får Petari..

Men sikke dog et klamt svin du er, du skulle simpelthen skamme dig. Det du siger, er at du kun har et forhold til din såkaldte kæreste, for at få noget filet.. Du burde slet ikke have en kæreste dit umodene kræ!
Du siger det kun er enten kvinder eller bøsser, som har følelse? Sikke da en masse lort du fyrer af, for mænd kan da have lige så mange følelse kvinder, endda flere end kvinder, til tider.
Skaf dig dog en luder hvis du vil have sex, det er da synd at du er kærester med en pige, som du intet føler overfor.. Burn in hell!

Nu må du meget gerne smutte langt væk fra dette forum dit klamme bæst..

Det du skrev, bekræfter det jeg siger; Citat "for mænd kan da have lige så mange følelse kvinder, endda flere end kvinder, til tider."

Mænd der har flere følelser end kvinder er ikke mænd, de er ofre for feminisme - eller det vi på godt gammelt dansk kalder en vaskeægte Bøsse.

Derudover, ser jeg INGEN GRUND til at anskaffe mig en Luder.. Ludere koster penge, det gør en fast kæreste ikke!

Man har en fast kæreste af følgende grunde;

1; Daglig Fisse
2; En at komme til, når man ikke får noget med hjem fra byen.
3; En man altid kan ringe til, hvis man keder sig.
4; En til at betale middag for en, hvis man er flad den pågældende dag.
5;...
Osv.

Der er mere end en milliard grunde til at have en kæreste; Derfor vælger jeg kæreste fremfor luder.

Member
Nov 1 2011 02:54pm
Quote (Petari @ Nov 1 2011 09:50pm)
Det du skrev, bekræfter det jeg siger; Citat "for mænd kan da have lige så mange følelse kvinder, endda flere end kvinder, til tider."

Mænd der har flere følelser end kvinder er ikke mænd, de er ofre for feminisme - eller det vi på godt gammelt dansk kalder en vaskeægte Bøsse.

Derudover, ser jeg INGEN GRUND til at anskaffe mig en Luder.. Ludere koster penge, det gør en fast kæreste ikke!

Man har en fast kæreste af følgende grunde;

1; Daglig Fisse
2; En at komme til, når man ikke får noget med hjem fra byen.
3; En man altid kan ringe til, hvis man keder sig.
4; En til at betale middag for en, hvis man er flad den pågældende dag.
5;...
Osv.

Der er mere end en milliard grunde til at have en kæreste; Derfor vælger jeg kæreste fremfor luder.

Du er sikkert en af de "Tough Guys", som går med høj cap og spiller smart til dagligt..

Fordi du ingen kæreste fortjener, er simpelthen grundet af dit manglende hjerte..
Member
Nov 1 2011 02:58pm
Quote (Gerner @ 1 Nov 2011 22:54)
Du er sikkert en af de "Tough Guys", som går med høj cap og spiller smart til dagligt..

Fordi du ingen kæreste fortjener, er simpelthen grundet af dit manglende hjerte..

Hvorvidt jeg fortjener en kæreste eller ej, er en ting; Det at jeg HAR en, er en anden.

- Men nej, tværtimod, jeg ligner ikke en Brian... Langt fra; Jeg ligner dog heller ikke den gennemsnitlige D2JSP'er med +17k post's ... men alle de post's kan jeg jo takke dansktimerne i gymnasiet for.

Btw... Det var dog det værste forum der her DK CHAT, jeg har STADIG ikke fået min besked, og det er dage siden jeg bad om den!...

Er ingen desperate efter 100 fg længerE?

This post was edited by Petari on Nov 1 2011 02:58pm
Member
Nov 1 2011 03:00pm
Quote (Petari @ Nov 1 2011 09:58pm)
Hvorvidt jeg fortjener en kæreste eller ej, er en ting; Det at jeg HAR en, er en anden.

- Men nej, tværtimod, jeg ligner ikke en Brian... Langt fra; Jeg ligner dog heller ikke den gennemsnitlige D2JSP'er med +17k post's ... men alle de post's kan jeg jo takke dansktimerne i gymnasiet for.

Btw... Det var dog det værste forum der her DK CHAT, jeg har STADIG ikke fået min besked, og det er dage siden jeg bad om den!...

Er ingen desperate efter 100 fg længerE?

Orker seriøst ikke at skrive mere til dit åndssvage topic...
En ting er sikkert.. Du er satme klam.
Go Back To Dansk Topic List
Prev156789Next
Add Reply New Topic New Poll