Okay, så sætter vi lige lidt regler, så vi er klar

Jeg håber vi alle kan være klar fra kl 15 af ca.
Nogen er måske lidt senere hjemme, men det okay, regner først med reset er done 16+
Når i er online og klar, venligst send mig en pm så jeg ved det

Hvis folk har skype, kan det være en mulighed at lave et skype call så vi enten kan snakke / skrive der, til vi er klar.
Ingame, der forventer jeg folk spiller fair og er ligesindet, glade og hjælper hinanden.
Medhensyn til items.
I starten af spillet gives item til dem som kan bruge dem, intet bliver sat til salg, vi deler tingene.
Når vi begynder at kæmpe os op, vi når hell og finder bedre ting, så kan vi snakke om at nu beholder man items som kan sælges.
Men ind til der, deles items ud, intet beholdes af nærrighed.
Jeg håber alle på teamet vil spille gm og være flinke mod hinanden

Jeg har sørget for muligheden for MH til mig selv, som kan hjælpe os igennem, i andre er velkomne til at bruge det også.
Jeg vil ikke se noget Pickit, det kan i vente med til vi er i akt 5 og begynder på Baal runs.
Det her er første gang, siden jeg startede d2, at jeg har formået at samle et team til D2 gennemgang

Jeg håber vi får meget sjov og hygger os

Denne besked bliver sendt rundt til alle på teamet, så alle har set det.
Har du en skype account, vil jeg meget gerne have den! så vi kan lave en gruppe på skype i morgen.
Teamet består af:
Important:
Sorc (cold) - Fiepigen
Pala (hammer) - EPBomba
Barb (Bo) - elmasten
Amazon (Java) - Xelia
Sorc (Light) - Vanni
Ekstra:
Necro (LR curse)
Paladin (Conviction)
Assa (Death Sentry) - TheAngel
Druid (Oak support) Slettyboi
(vi mangler 1, men tror 3dimensionel vil joine, ellers tager jeg nok vinum ind på en sorc)
This post was edited by TheAngel on Oct 24 2011 04:19pm