Quote (Kaner @ 9 Oct 2011 17:19)
0 FG

Det er trælst sådan noget.
kan snildt huske hvordan det var tilbage i 2008 xD
Quote (Vinum @ 9 Oct 2011 17:20)
Den er også piv ringe

Den er da super fin til en zealer.
Quote (Arkheios @ 9 Oct 2011 17:21)
Lol hvis man ikke fik fabler af PS1 var man ikke leet nok. Jeg spillede fandme også meget på min, da den kom ind af døren

Et år efter jeg havde fået Nintendo64 ^^
Det var gode tider!