d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev1567891597Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:13am
Quote (Arkheios @ 9 Oct 2011 17:11)
Det vækker dejlige Tekken 3-minder fra barndommen :D


for et års tid skaffe en af mine venner en playstation 1 hvor vi sad og gamede en helvedes masse Tekken 3 sommeren igennem ^^
sjovt hvor meget 6 18 årige gutter kan råbe og skrige over et så gammelt spil.

This post was edited by ZwiX on Oct 9 2011 09:13am
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Oct 9 2011 09:16am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 04:13pm)
for et års tid skaffe en af mine venner en playstation 1 hvor vi sad og gamede en helvedes masse Tekken 3 sommeren igennem ^^
sjovt hvor meget 6 18 årige gutter kan råbe og skrige over et så gammelt spil.


Gamle spil er satme også sjove ;)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:19am
Quote (Gerner @ 9 Oct 2011 17:16)
Gamle spil er satme også sjove ;)


Vouch.
kan nemt huske da jeg fik mit tekken 3 tilbage i ca 2000.
Fik vabler :rofl:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 9 2011 09:19am
0 FG ^_^
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Oct 9 2011 09:20am
Quote (fiepigen @ Oct 9 2011 04:17pm)
http://i52.tinypic.com/i19w7p.jpg ty Peanutboobs ;) dumt at satse den i a/i poker vs mig :D


Den er også piv ringe :)
Jr Admin
Posts: 18,940
Joined: Aug 11 2011
Gold: 30,641.07
Trader: Mediator
Oct 9 2011 09:21am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 05:19pm)
Vouch.
kan nemt huske da jeg fik mit tekken 3 tilbage i ca 2000.
Fik vabler  :rofl:


Lol hvis man ikke fik fabler af PS1 var man ikke leet nok. Jeg spillede fandme også meget på min, da den kom ind af døren :D Et år efter jeg havde fået Nintendo64 ^^
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:23am
Quote (Kaner @ 9 Oct 2011 17:19)
0 FG ^_^


Det er trælst sådan noget.
kan snildt huske hvordan det var tilbage i 2008 xD

Quote (Vinum @ 9 Oct 2011 17:20)
Den er også piv ringe :)


Den er da super fin til en zealer.

Quote (Arkheios @ 9 Oct 2011 17:21)
Lol hvis man ikke fik fabler af PS1 var man ikke leet nok. Jeg spillede fandme også meget på min, da den kom ind af døren :D Et år efter jeg havde fået Nintendo64 ^^


Det var gode tider!
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold: 84.00
Oct 9 2011 09:24am
Quote (Vinum @ Oct 9 2011 05:20pm)
Den er også piv ringe :)


den er da ikke ringe hva er det for noget at sige?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:24am
Quote (fiepigen @ 9 Oct 2011 17:24)
den er da ikke ringe hva er det for noget at sige?


Mike er bare blevet en troll på det sidste.
Efter det der skete med Mickey er han blevet små negativ.
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Oct 9 2011 09:30am
Quote (ZwiX @ 9 Oct 2011 17:23)
Det er trælst sådan noget.
kan snildt huske hvordan det var tilbage i 2008 xD


Haha :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1567891597Next
Closed New Topic New Poll