d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev15678960Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 23 2011 12:19pm
Mona og Jens lå i skoven og elskede, da Mona opdager en lille dreng, der kiggede på.

- "Jens, en dreng, en dreng."

- "Ja, ja. Jeg skal nok forsøge
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 24 2011 02:31am
En familie har syv børn.

Det er manden meget stolt af, så han begynder at kalde sin kone "Mor-til-syv", hvilket hun ikke er så begrejstret for.

En aften er de til fest, og manden råber tværs over festlokalet. "Nå skal vi se at komme hjemad, mor-til-syv?"

Hun råber tilbage: "Ja, lad os det, far-til-fire"
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 24 2011 08:47am
Ægtemanden kommer uventet tidligt hjem fra jagt og finder konen i seng med sin elsker.

Konen springer ud af sengen og flygter ind i stuen. Manden hiver sit jagtgevær ned fra væggen.

"Skyd ikke!" råber elskeren, "det er mig, hun vil have!"

"Næ, næ, min fine ven. Det er mig, hun elsker!" siger manden.

"Hvorfor ikke lade det komme an på en prøve?" siger elskeren. "Du fyrer to skud af i loftet, og vi lægger os ned, som om vi begge to er døde. Så kan vi se, hvem af os hun begræder!"

"God idé!" siger ægtemanden og trykker af to gange.

"Bang! Bang!" hører konen inde fra stuen. Hun styrter ind i soveværelset, ser de to ligge udstrakt på gulvet og vender sig mod klædeskabet: "Kom bare ud, Brian. De er stendøde begge to!"
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 26 2011 05:49am
Et indkøbscenter hvor kvinder kunne vælge en ægtemand - blandt mange mænd, var lige åbnet. Bygningen havde 5 etager, og mændenes positive egenskaber forøgedes efterhånden som man gik op i huset.

Den eneste regel var, at når en kvinde først åbnede døren på en etage, så skulle hun vælge en mand fra denne etage, og hvis hun var gået en etage op, så kunne hun ikke gå ned igen undtagen for at forlade bygningen.

En flok veninder tager til centret for at finde deres ægtemænd.

På 1. sal står der et skilt på døren hvor der står:
”Disse mænd har et job og elsker børn.”
Kvinderne læser skiltet og siger: ”Ja, det er jo ikke så dårligt, men hvad mon der findes højere oppe?” Så de går op.

Skiltet på 2. etage siger:
”Disse mænd har et højt betalt job, elsker børn og ser ekstremt godt ud.”
”Ikke dårligt,” siger kvinderne, ”men hvad mon vi finder højere oppe?”

Skiltet på 3. etage siger:
”Disse mænd har et højt betalt job, elsker børn, ser ekstremt godt ud og hjælper til i huset.”
”Wow,” siger kvinderne, ”Meget fristende, men der er mere højere oppe?” Og de går igen en etage op.

Skiltet på 4. etage siger:
”Disse mænd har et højt betalt job, elsker børn, ser ekstremt godt ud, hjælper til i huset og har en stærk romantisk og sexet udstråling.”
”Det er næsten ikke til at klare,” siger kvinderne, ”Men tænk. Hvad kunne der ikke vente os på øverste etage!”
Så de går op på øverste etage, og skiltet siger:

”Denne etage er her bare for at bevise at kvinder er umulige at gøre tilfredse.
Tak for jeres shopping, ha´ en god dag.
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 27 2011 01:36am
Jens og Peter står og diskutere..
For at slutte diskutionen siger Jens 'det er sgu da også lige meget'
Peter: ved du hvad lige meget er, det er hvis du klemmer om en lort, så er det lige meget hvilke fingre lorten glider ud i mellem, det er stadig klamt..
Jens: nej, du tager fejl.. Det er dig i den ene hånd og en lort i den anden. Dét er lige meget..
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 27 2011 03:10am
To ældre veninder sidder og snakker:

- Åh, Jeg synes ikke min mand "kan holde" særligt længe i sengen efterhånden

- Nå, jeg husker godt sidste gang Børge og jeg havde sex. Det varede i 1 time og 5 minutter!

- Så længe?

- Ja, det var den nat vi gik over til sommertid!
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 27 2011 02:13pm
En amerikaner og en dansker stod og snakke de. Så sagde amerikaneren

- Når jeg starter min bil, og kører ud over mine marker, er jeg først ved enden, når solen går ned!

Danskeren griner lidt og siger så:

Jahhh... sådan en bil har jeg også haft...
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Jun 28 2011 01:50am
Hvordan kan man som forældre have forventninger om at børn hører efter;
.... Når Tarzan lever halvnøgen, Askepot kommer hjem ved midnatstid, Pinocchio lyver hele tiden, Aladdin er tyvenes konge, Batman kører 200 km/t, Sleeping Beauty er doven, og Snehvide lever med 7 fyre. Man bør ikke blive overrasket, når børn opfører sig dårligt, de får det fra deres historiebøger.... ;o) ;o)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Jun 28 2011 03:35am
Quote (paxelsen @ Jun 22 2011 05:41pm)
Blomsten og Bien 2011 version: Hvordan vil du forklare nutidens børn den gamle historie om "Blomsten og Bien. "Jo, ser du. Man møder hinanden over internettet og aftaler at mødes på en netcafé. Hvis der er en god forbindelse, så tager han sit memory stik og putter det ind i hendes USB port. Når overførelsen er fuldført opdager man, at man har glemt firewall. Ni måneder senere får de en lille virus!! ;


:thumbsup:
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 28 2011 03:57am
Quote (paxelsen @ 28 Jun 2011 09:50)
Hvordan kan man som forældre have forventninger om at børn hører efter;
.... Når Tarzan lever halvnøgen, Askepot kommer hjem ved midnatstid, Pinocchio lyver hele tiden, Aladdin er tyvenes konge, Batman kører 200 km/t, Sleeping Beauty er doven, og Snehvide lever med 7 fyre. Man bør ikke blive overrasket, når børn opfører sig dårligt, de får det fra deres historiebøger.... ;o) ;o)


:D
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678960Next
Add Reply New Topic New Poll