Quote (lulzz @ 15 May 2011 17:31)
mener generalt danmark giver for mange penge til andre lande og idioter der kommer til danmark og nasser selvom vi har nok ting at bruge vores penge på
Nu sker det igen. Du blander tingene sammen - ulandsbistand har intet med de emigrerede folk i Danmark at gøre. Intet. Det handler om at hjælpe folk i kriseramte lande - fx Kenya - med noget så simpelt som at overleve. Det du snakker om er generel bistand, hvilket jeg personligt mener skal reduceres kraftigt. Det har dog ikke noget med bandekrig at gøre.
Igen er jeg enig, man burde se de finansielle fordele ved en legalisering, men man har åbenbart vurderet, at det skader imaget for meget eller noget i den dur.
e:
Quote (Sunshines @ 15 May 2011 17:39)
Så dit argument er at staten kunne tjene penge på en given branche istedet for at bekæmpe branchen og ''tabe'' penge på den.
Rigtig godt argument du har fyret op under, og den er vel meget rammende for de hjerneceller du render rundt med.
Jeg er enig med lulzz - man KAN ikke bekæmpe hash, eller for den sags skyld heroin osv, uden at der går ultimate Nordkorea i det. Det er jo så desværre bare hvad DF stiler efter...
e2:
Quote (LegionOfAngels @ 15 May 2011 17:51)
I skulle ærlig talt holde jeres kæft og lade staten styre det de har gang i

Jeres lille debat bliver sjovt nok ikke set af staten så den er ret MENINGSLØS. Så stop jeres klogskab og luk det her lorte topic.
Det er da en spændende diskussion, uanset om den er relevant for landets reelle fremtid? Selvfølgelig kan man da køre en debat - nu ved du, at der bliver talt om politik i et topic med navn relateret til det, og da jeg tvivler på nogen regler bliver brudt kan du vel bare klikke udenom?
This post was edited by Grandebedte on May 15 2011 09:54am