Quote (crazysmoker92 @ 29 Apr 2011 17:05)
holda kæft hvor har det her topic fået alt for meget opmærksomhed.
@waw jeg har ikke et misbrug længere så drop din junkie snak, og hvis der er noget galt med mig er der sku nok ligeså meget galt med dig. jeg forslog vi kunne afgøre det i en fodbold kamp eller en slås kamp. Har lidt fået nok af folk og deres pis og
hvis de har et problem med mig skal de ville slås om det? så kald mig slagsbror hvis det er det du vil. Har aldrig prøvet heroin eller opium eller noget i den stil så synes din "junkie" beskyldninger ikke holder en meter.
^^ har ikke nævnt min far en eneste gang, - "mentalitet"
------
og hva så hvis jeg ryger lidt hash en gang imellem, det mindre skadeligt end alkohol. 3-0 til crazysmoker

Jeg forstår ikke helt den sætning?, og synes du ikke der findes bedre måder at løse problemer på, som diskussion, hvor du kan argumentere for din sag?.
og bare lige for at gøre dig opmærksom på det, så sætter du dig selv i et uheldigt lys hvis du ikke vil have folk skal tro du ryger meget ''Crazysmoker''

- Men god røg

Quote (Seacow @ 29 Apr 2011 07:10)
En junkie er en stikker din dumpap
Fordi han ryger en pind? well du drikker vel hver weekend
så du en alkoholiker eller hva ?
En junkie er en der er afhængig af et stof, og ikke kun en stik-narkoman, men ellers sødt forsøg, men pas på med at kalde andre dumpap når du ikke selv ved hvad du snakker om.
Hvis dit liv er styret af et stof, og du skal have stoffet for at have en normal hverdag, er du junkie, dog er den almene betegnelse for en junkie en der stikker sig selv. Men ville bare lige gøre dig opmærksom på det søde skat
This post was edited by Sometimes on Apr 29 2011 10:36am