d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Min Bror
Prev15678911Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 25 2011 11:13am
Quote (xz-master @ 25 Feb 2011 16:42)
Hold nu op med at skyde skylden på cannabis.. 90% af jer har ingen idé om hvad i snakker om.

Det er efterhånden pisse irriterende at skulle være vidne til folks ubegrundede fordomme..

Så du siger altså ikke at et større forbrug af hash kan skade ens fremgang?
Member
Gold: 10.75
Feb 25 2011 11:20am
Lad os alle ryge hash, så får vi en højere vækst en hele Asien tilSAMMEN!!!
Member
Gold: 7,745.83
Feb 25 2011 11:29am
Quote (Molle_fkk @ Feb 25 2011 04:18pm)
Er mindst lige så træt af stoners der ikke vil stå ved at hash er usundt. Siger ikke at OP ikke er nået så langt som sin bror pga. hash, men lad nu være med at få det til at lyde som om det er ufarligt.

der findes planter der kan slå dig ihjel ved ganske små doser.

det er ik noget med at det skal lyde ufarligt, for det er det ikke, jeg ved godt det er pisse usundt, ligesom smøger, alkohol, fed mad og for lidt motion og alverdens andre ting, men bare fordi det er ulovligt så ser folk ned på det og folk som bruger det mens de selv står med en smøg en og bajer som kan være mere skadeligt, det jo helt til grin, og statens propaganda gør det 10 gange værre, alt hvad jeg har set her på jsp omkring folks viden om cannabis har ik været mer end 2% rigtig, fordi de bliver fyldt med fordomme og bullshit

Member
Gold: 2.00
Feb 25 2011 11:29am
Quote (xz-master @ Feb 25 2011 05:59pm)
Jeg har aldrig sagt at hash ikke er usundt, jeg pointerer bare at folk overreager, og at den generelle befolkning INTET ved om cannabis, bortset fra det de hører fra folk der har ligeså ubegrundede holdninger.

Det at man ryger det, er skadeligt, det ved enhver..

og hvad er tanken bag at kalde mig for en 'stoner'?

Folk har en tendens til at overreagere, ja. Hash er næppe så farligt som de fleste tror, men det kan altså have en skadelig virkning på dig. Og ikke kun fordi man ryger det.

Det er så en fejl fra min side, gik bare ud fra at du selv røg siden du forsvarede det, eftersom det oftest er folk der selv har et misbrug der prøver at overbevise andre om at hash er fint. Beklager.
Member
Gold: 7,454.00
Feb 25 2011 11:32am
Quote (Hej @ Feb 25 2011 05:13pm)
Så du siger altså ikke at et større forbrug af hash kan skade ens fremgang?

Tjoo, det kommer anpå hvor stort forbruget er, og hvordan man ser på det.

Det der er med hash, syntes jeg, er at folk med store forbrug har en tendens til at bruge det som et plaster på samvittigheden, eller "såret" om man vil. Det kan også bruges til at fylde et tomrum ud.
Når man gør dette, så skubber man andre ting længere væk - det kan være ens hverdag, venner, lektier, udseende osv. Bemærk, at her snakker jeg om ekstreme tilfælde, og folk der er langt ude, som man siger.

Man får ikke en depression af at ryge cannabis: man prøver at få afløb for sin depression, og når dette ikke hjælper, så opdager man, at man sidder fast i sin kedelige situation.

I ovenstående eksempel er det ikke cannabisen der er problemet, det er depressionen, som vedkommende har fået et andet sted fra, eller af en anden grund.

Om et større forbrug af hash kan skade ens fremgang? Tjaa, det er individuelt vil jeg sige. Det kommer an på ens situation, ens forbrug, ens mentale tilstand, og hvor meget man skærer væk af daglige gerninger såsom lektier, for at pleje sit forbrug.

Men som hovedregel, så skader cannabis mere end det gavner. Men det er der sgu så meget der gør :)

Quote (Molle_fkk @ Feb 25 2011 05:29pm)
Folk har en tendens til at overreagere, ja. Hash er næppe så farligt som de fleste tror, men det kan altså have en skadelig virkning på dig. Og ikke kun fordi man ryger det.

Det er så en fejl fra min side, gik bare ud fra at du selv røg siden du forsvarede det, eftersom det oftest er folk der selv har et misbrug der prøver at overbevise andre om at hash er fint. Beklager.

Jeg ryger cannabis :huh:

This post was edited by xz-master on Feb 25 2011 11:35am
Member
Feb 25 2011 11:39am
Quote (xz-master @ Feb 25 2011 06:32pm)
Tjoo, det kommer anpå hvor stort forbruget er, og hvordan man ser på det.

Det der er med hash, syntes jeg, er at folk med store forbrug har en tendens til at bruge det som et plaster på samvittigheden, eller "såret" om man vil. Det kan også bruges til at fylde et tomrum ud.
Når man gør dette, så skubber man andre ting længere væk - det kan være ens hverdag, venner, lektier, udseende osv. Bemærk, at her snakker jeg om ekstreme tilfælde, og folk der er langt ude, som man siger.

Man får ikke en depression af at ryge cannabis: man prøver at få afløb for sin depression, og når dette ikke hjælper, så opdager man, at man sidder fast i sin kedelige situation.

I ovenstående eksempel er det ikke cannabisen der er problemet, det er depressionen, som vedkommende har fået et andet sted fra, eller af en anden grund.

Om et større forbrug af hash kan skade ens fremgang? Tjaa, det er individuelt vil jeg sige. Det kommer an på ens situation, ens forbrug, ens mentale tilstand, og hvor meget man skærer væk af daglige gerninger såsom lektier, for at pleje sit forbrug.

Men som hovedregel, så skader cannabis mere end det gavner. Men det er der sgu så meget der gør :)

Jeg ryger cannabis  :huh:

Så synes jeg da egentlig at stoner er ganske passende udtryk, men okay...

Member
Gold: 7,454.00
Feb 25 2011 11:41am
Quote (Molle_fkk @ Feb 25 2011 05:39pm)
Så synes jeg da egentlig at stoner er ganske passende udtryk, men okay...

Har ikk' noget imod at blive kaldt det, det lød bare så negativt i dit andet indlæg :(
Member
Feb 25 2011 11:42am
Quote (Molle_fkk @ Feb 25 2011 05:29pm)

det har måske noget at gøre med hvis man kan lide at ryge så sætter man sig ind i tingene, og man mærker alle de slemme "bivirkninger" som der skulle komme på sin egen krop. og finder ud af det slet ik er så slemt som folk gør det til, hermed ik sagt det ufarligt eller direkte dumt at gøre for nogle mennesker, før jeg røg min første joint var jeg pisse bange fordi jeg havde hørt man kunne få den vilde psykose af bare et par hvæs, uviden som jeg var troede jeg self på det, idag har jeg røget ½ mio joints og jeg har sjovt nok ik nogen psykose inu, kan tit sidde og griner over jeg troede på sådan noget lort
Member
Feb 25 2011 11:45am
Quote (xz-master @ Feb 25 2011 06:41pm)
Har ikk' noget imod at blive kaldt det, det lød bare så negativt i dit andet indlæg  :(

det var det nu ikke, har intet imod folk der ryger.

Quote (lulzz @ Feb 25 2011 06:42pm)
det har måske noget at gøre med hvis man kan lide at ryge så sætter man sig ind i tingene, og man mærker alle de slemme "bivirkninger" som der skulle komme på sin egen krop. og finder ud af det slet ik er så slemt som folk gør det til, hermed ik sagt det ufarligt eller direkte dumt at gøre for nogle mennesker, før jeg røg min første joint var jeg pisse bange fordi jeg havde hørt man kunne få den vilde psykose af bare et par hvæs, uviden som jeg var troede jeg self på det, idag har jeg røget ½ mio joints og jeg har sjovt nok ik nogen psykose inu, kan tit sidde og griner over jeg troede på sådan noget lort

Åh jamen der modbeviste du da vist lige det hele!

Det er rigtigt at du kan få en psykose af bare et enkelt hiv, men det sker sjældent. Virkelig sjældent. De færreste mærker nogle voldsomme bivirkninger af hash, men det kan altså ske. Og desuden er der også nogle knap så voldsomme bivirkninger, som rammer de fleste, men kan ikke lige huske hvad det er.
Member
Feb 25 2011 11:48am
Quote (Molle_fkk @ Feb 25 2011 05:45pm)
det var det nu ikke, har intet imod folk der ryger.

Åh jamen der modbeviste du da vist lige det hele!

Det er rigtigt at du kan få en psykose af bare et enkelt hiv, men det sker sjældent. Virkelig sjældent. De færreste mærker nogle voldsomme bivirkninger af hash, men det kan altså ske. Og desuden er der også nogle knap så voldsomme bivirkninger, som rammer de fleste, men kan ikke lige huske hvad det er.

hash gir dig ik en psykose alene, hvis du har en i forvejen eller er sårbar overfor at få en psykose så kan det rive op i den ja, men hvis man har en psykose eller er indenfor risiko grænsen så skal man nok holde sig væk fra det ellers så ber man lidt selv om det
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678911Next
Add Reply New Topic New Poll