d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Moskeer I København > Hvad Synes I?
Prev15678932Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,316.00
Jan 19 2011 04:40pm
Quote (DocPhil @ Jan 19 2011 11:38pm)
Det er også meget morsomt.

Hvis I synes der er noget forkert ved at de får én moske eller to, så sæt ord på jeres følelser, det er ikke altid nemt men prøv at argumenter og kom med noget konstruktivt i stedet "det her er danmark" for allerede i den sætning modsiger man sig selv.

Hvordan kan jeg modsige mig selv med den sætning DET HER ER DANMARK

hvis de vil have moskere er det måske en fin ide at flytte hjem længere er den bare ikke.......
Member
Gold: 2,382,304.50
Jan 19 2011 04:41pm
Quote (Molle_fkk @ 19 Jan 2011 23:40)
http://www.aok.dk/byen-rundt/artikel/koebenhavn-faar-nye-moskeer

Valgt af politikere, som er valgt af danskerne.

De er bare bange for at blive overfaldt <_<
Member
Gold: 6.90
Jan 19 2011 04:43pm
Quote (DocPhil @ Jan 19 2011 11:38pm)
Det er også meget morsomt.

Hvis I synes der er noget forkert ved at de får én moske eller to, så sæt ord på jeres følelser, det er ikke altid nemt men prøv at argumenter og kom med noget konstruktivt i stedet "det her er danmark" for allerede i den sætning modsiger man sig selv.

Kan prøve at tage det bare lidt seriøst..

Jeg kan godt acceptere at der er forskellige religioner i vores land, fair nok med det, men når de så vil have moskeer i København, så er det blevet nok.. Hvis vi vælger at give dem en moske, så vil alle de andre religion også gerne have at deres tempel, kirke og hvad de nu ellers bruger også er i Danmark, og så ender vi med et stort land, delt op i 100 forskellige religioner.. Så kan det være de vælger at lave en lille by til budisterne, en strand til hinduerne osv..

Er pænt træt, så det står pænt vråvlet..
Member
Gold: 2.00
Jan 19 2011 04:43pm
Quote (pohez @ Jan 19 2011 11:40pm)

hvis de vil have moskere er det måske en fin ide at flytte hjem længere er den bare ikke.......

Fordi Danmark ikke er et land hvor der kun er plads til en religion (det står i vores grundlov).

Quote (ZwiX @ Jan 19 2011 11:41pm)
De er bare bange for at blive overfaldt <_<

Ihh ja.
Member
Gold: 1,217.00
Jan 19 2011 04:45pm
Quote (pohez @ 20 Jan 2011 00:40)

"Tros- og religionsfrihed er en del af frihedsrettighederne, og giver i det store hele mennesker lov til at have den tro, som de selv ønsker, uden den er dem påtvungen på nogen måde."

Religionsfrihed i Danmark. Hvis du ikke vil have de skal have moskeer her i Danmark er det DIG der skal flytte. Smut du bare til New York nå nej vent, der bliver vidst bygget én VED SIDEN AF GROUND ZERO.
Member
Jan 19 2011 04:47pm
Quote (DocPhil @ Jan 19 2011 11:45pm)
"Tros- og religionsfrihed er en del af frihedsrettighederne, og giver i det store hele mennesker lov til at have den tro, som de selv ønsker, uden den er dem påtvungen på nogen måde."

Religionsfrihed i Danmark. Hvis du ikke vil have de skal have moskeer her i Danmark er det DIG der skal flytte. Smut du bare til New York nå nej vent, der bliver vidst bygget én VED SIDEN AF GROUND ZERO.

du trænger vist til at komme ud i samfundet istedet for at side med snotten nede i en bog man...

du beder danskere om at pisse ud af landet fordi vi imod moskeer ?? ved du hvad synes du skal pisse ned til deres lande og bygge moskeer hvis du elsker dem så meget.
Member
Gold: 6.90
Jan 19 2011 04:49pm
Quote (pohez @ Jan 19 2011 11:47pm)
du trænger vist til at komme ud i samfundet istedet for at side med snotten nede i en bog man...

du beder danskere om at pisse ud af landet fordi vi imod moskeer ?? ved du hvad synes du skal pisse ned til deres lande og bygge moskeer hvis du elsker dem så meget.

Fuck yeah!!

Big Thumbsup!
Member
Gold: 2.00
Jan 19 2011 04:50pm
Quote (pohez @ Jan 19 2011 11:47pm)

Teknisk set er i imod grundlaget for vores samfund, hvilket betyder at I er til større fare for samfundet end muslimerne er.

Hvad bliver det næste, ingen ytringsfrihed og kun stemmeret til hvide mænd?
Member
Gold: 1,217.00
Jan 19 2011 04:51pm
Quote (pohez @ 20 Jan 2011 00:47)

Dig der beder folk skride ud af landet selvom en STOR del af dem har boet i landet i længere tid end dig. Hvad giver dig retten til at bestemme over, hvad andre må bygge bare fordi du er født et eller andet geografisk sted?

Dit argument er så gammeldags og konservativt, at det er til at brække sig over. Jeg sidder med næsen nede i en bog, du burde prøve det. Jeg har også været ude og rejse en stor del af verden rundt, ved du hvordan det fungerer derude? For Danmark har stadig en masse at lære.

This post was edited by DocPhil on Jan 19 2011 04:52pm
Member
Jan 19 2011 04:55pm
Quote (DocPhil @ Jan 19 2011 11:51pm)
Dig der beder folk skride ud af landet selvom en STOR del af dem har boet i landet i længere tid end dig. Hvad giver dig retten til at bestemme over, hvad andre må bygge bare fordi du er født et eller andet geografisk sted?

Dit argument er så gammeldags og konservativt, at det er til at brække sig over. Jeg sidder med næsen nede i en bog, du burde prøve det. Jeg har også været ude og rejse en stor del af verden rundt, ved du hvordan det fungerer derude? For Danmark har stadig en masse at lære.

ja og jeg har ikke været længere end øresund fordi jeg er bange for det ukendte ?? unskyld du har ret fra nu af lytter jeg kun til hvad du siger for du har jo sikkert ret for du lyder så vis..
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678932Next
Add Reply New Topic New Poll