d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Verdens Bedste Fodboldspiller?
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 19 2009 05:22am
Quote (Sunshines @ Wed, Sep 16 2009, 09:54pm)
Hans præstation er alt for overhyped i mediet. Han stod godt, men så ikke mere.
Han kom jo aldrig ud fra målet når der var indlæg og lagde et kæmpe pres på bl.a. Simon Kjær.

han stod sku da helt vildt godt,

han gjorde det godt i den kamp synes jeg..
Member
Gold: 10.75
Sep 19 2009 05:41am
Quote (bettelap @ Sat, Sep 19 2009, 12:22pm)
han stod sku da helt vildt godt,

han gjorde det godt i den kamp synes jeg..

Ja, han stod godt, men heller ikke mere.
Jeg ville nok have valgt the beast over ham, men det er også klart at Thomas Sørensen er 1. valg.
Member
Gold: 800.00
Sep 19 2009 05:59am
Alle spillere der er nævnt der, er exceptionelt gode, og har alle sat deres præg på fodbolden idag.
Pele og Maradona var de to spillere, der virkelig blændede op for det tekniske i fodbold. På deres tid, var de uden tvivl de bedste spillere i verden.
Men så kan man se på C. Ronaldo, Messi. De er uden tvivl de 2 bedste i denne her tid. Begge 2 fantastiske tekniske spillere. Og til jer der ikke kan li' C. Ronaldo - forklar mig hvorfor?
Hans tekniske kunnen er genial. Der er ikke mange spillere der kan stoppe ham ene mand. Som kommentatoren sagde i Danmark - Portugal kampen: "var det mand mod mand? nej, det var mand mod Ronaldo."
Han forklarer meget godt, hvor fantastisk en spiller han er.
Men hvis vi snakker om hvem der har sat deres præg på hver tids fodbold, Så har Ronaldinho og Zidane også en hel masse og skulle have sagt. Sammen med Figo og Deco, Henry og alle de andre, som modstandere frygter.
Personlig er Figo min yndlingsspiller igennem tiderne. Det var ham der fik mig til at blive ved med at spille fodbold. Fantastisk spiller efter min mening.

Så, Alle spillere der har vist noget i International fodbold, har sat deres præg på vedren, i hver deres tid. Man kan ikke sammenligne dem, på nogen måde.
Da Pele var på sit top niveau, nåede han jo ikke Ronaldinho, Messi, C. Ronaldo, eller de fleste af de bedste i verden atm, til sokkeholderne.

Så, jeg siger Luiz Felipe Figo! :love:

Hvis vi snakkede bedte hold nogensinde, så se lige det her hold:
Member
Sep 19 2009 06:33am
Sagde kommentatoren ikke 'var det mand mod mand' nej det var mand mod Ronaldo' fordi han whinede og de dermed ikke mente han var en mand?
Member
Sep 19 2009 06:36am
Quote (Sunshines @ Sat, Sep 19 2009, 01:33pm)
Sagde kommentatoren ikke 'var det mand mod mand' nej det var mand mod Ronaldo' fordi han whinede og de dermed ikke mente han var en mand?

endnu engang viser du, at du er dybt latterlig at høre på.
han mente nok at Ronaldo er direkte unfair at spille imod 1on1.
Nævn en forsvarsspiller, midtbane, eller for den sags skyld, angriber, som kan stoppe C. Ronaldo.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 19 2009 06:44am
Quote (c0rs @ Sat, Sep 19 2009, 01:36pm)
Nævn en forsvarsspiller, midtbane, eller for den sags skyld, angriber, som kan stoppe C. Ronaldo.

daniel agger :D

ramos.

de 2 er sygo i forsvaret :D
Member
Sep 19 2009 06:51am
Quote (c0rs @ Sat, Sep 19 2009, 01:36pm)

Er ret sikker på at Toft og de andre sad og grinede af alt det whine Ronaldo lavede.
Der er en del som kan stoppe Ronaldo. Vi så alle at han blev stoppet imod en aldrende Puyol, så skal jeg virkelig begynde?
A. Cole, Alves, Puyol, Vidic, Sergio Ramos, Maicon osv osv.

Ronaldo kan vise flairness og sådan, meget muligt. Men han mangler slutprodukt som ingen anden. Alle hans fremvisninger med bolden er meget fedt at se på, men kommer han nogle stedet med det? Sjældent..
Member
Gold: 0.00
Sep 19 2009 01:47pm
Quote (Sunshines @ Sat, Sep 19 2009, 01:51pm)
Er ret sikker på at Toft og de andre sad og grinede af alt det whine Ronaldo lavede.
Der er en del som kan stoppe Ronaldo. Vi så alle at han blev stoppet imod en aldrende Puyol, så skal jeg virkelig begynde?

Ronaldo kan vise flairness og sådan, meget muligt. Men han mangler slutprodukt som ingen anden. Alle hans fremvisninger med bolden er meget fedt at se på, men kommer han nogle stedet med det? Sjældent..

Slutprodukt altså ved ikke det store om fodbold? Men hvis du siger han mangler afslutnings-kvalitet så...
Member
Sep 20 2009 07:31am
Quote (Sunshines @ Sat, Sep 19 2009, 01:51pm)

Der nævnte du også nogen spillere som burde stå på listen over bedste fodboldspiller.
jeg tror at det er 50/50 hvis de tager ham 1on1. Det er alt efter om de går ned i en tackling, eller er afventende.
Og, Ronaldo kan sagtens score, og kan sagtens ligge de altafgørende indlæg. Så ved ikke hvad du mener mer "slutprodukt"?

@Bettelap Nok er Agger god, men han mangler stadig lidt før han kan tage Ronaldo ene mand. :D
Member
Gold: 75,724.81
Sep 20 2009 11:24am
c.ronaldo ofc ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev15678Next
Add Reply New Topic New Poll