Alle spillere der er nævnt der, er exceptionelt gode, og har alle sat deres præg på fodbolden idag.
Pele og Maradona var de to spillere, der virkelig blændede op for det tekniske i fodbold. På deres tid, var de uden tvivl de bedste spillere i verden.
Men så kan man se på C. Ronaldo, Messi. De er uden tvivl de 2 bedste i denne her tid. Begge 2 fantastiske tekniske spillere. Og til jer der ikke kan li' C. Ronaldo - forklar mig hvorfor?
Hans tekniske kunnen er genial. Der er ikke mange spillere der kan stoppe ham ene mand. Som kommentatoren sagde i Danmark - Portugal kampen: "var det mand mod mand? nej, det var mand mod Ronaldo."
Han forklarer meget godt, hvor fantastisk en spiller han er.
Men hvis vi snakker om hvem der har sat deres præg på hver tids fodbold, Så har Ronaldinho og Zidane også en hel masse og skulle have sagt. Sammen med Figo og Deco, Henry og alle de andre, som modstandere frygter.
Personlig er Figo min yndlingsspiller igennem tiderne. Det var ham der fik mig til at blive ved med at spille fodbold.
Fantastisk spiller efter min mening.
Så, Alle spillere der har vist noget i International fodbold, har sat deres præg på vedren, i hver deres tid. Man kan ikke sammenligne dem, på nogen måde.
Da Pele var på sit top niveau, nåede han jo ikke Ronaldinho, Messi, C. Ronaldo, eller de fleste af de bedste i verden atm, til sokkeholderne.
Så, jeg siger Luiz Felipe Figo!

Hvis vi snakkede bedte hold nogensinde, så se lige det her hold: