d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev15859606162167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 4 2012 11:48am
Quote (JVL @ Jul 4 2012 07:44pm)
1 hand med 700 loh, crit dmg og socket? Det koster jo alt for meget :D


Hahaha xD Crit er det nye in :p
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jul 4 2012 11:50am
Vil max bruge 15 mil pr våben :) Ved ikke helt hvad jeg kan få for det. Skal være mindst 1,4 aps.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 4 2012 11:56am
Quote (JVL @ Jul 4 2012 07:50pm)
Vil max bruge 15 mil pr våben :) Ved ikke helt hvad jeg kan få for det. Skal være mindst 1,4 aps.


Husk du skylder :ph34r:
nyahaha!!

Maaan har lige set de har fixet elite bugget på blues :( That sucks!
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jul 4 2012 11:59am
Quote (TheAngel @ Jul 4 2012 06:56pm)
Husk du skylder :ph34r:
nyahaha!!

Maaan har lige set de har fixet elite bugget på blues :( That sucks!


Haha i know :P og ja, det sucks big time :((((
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 4 2012 12:00pm
Quote (JVL @ Jul 4 2012 07:59pm)
Haha i know :P og ja, det sucks big time :((((


Så må jeg bare nakke ekstra mange elites jo :ph34r:
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jul 4 2012 12:03pm
Quote (TheAngel @ Jul 4 2012 07:00pm)
Så må jeg bare nakke ekstra mange elites jo :ph34r:


Act 3 ftw, når jeg når dertil.^^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 4 2012 12:04pm
Quote (JVL @ Jul 4 2012 08:03pm)
Act 3 ftw, når jeg når dertil.^^


Haha xD jaa der går lige noget tid inden jeg kan game igen :p
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jul 4 2012 04:39pm
Quote (TheAngel @ Jul 4 2012 07:04pm)
Haha xD jaa der går lige noget tid inden jeg kan game igen :p


Hvordan går det med flytningen?

Btw, er det sandt at blizz fjerner crit chance of dmg?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 5 2012 05:12am
Quote (JVL @ Jul 5 2012 12:39am)
Hvordan går det med flytningen?

Btw, er det sandt at blizz fjerner crit chance of dmg?


Er ikke flyttet, bare på ferie :p men helt sikkert jeg skal herop :D
Det sgu for fedt ^^

Og nej, det bare troll xD Så vidt jeg har kunne forstå ^^
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jul 5 2012 01:58pm
Quote (TheAngel @ Jul 5 2012 12:12pm)
Er ikke flyttet, bare på ferie :p men helt sikkert jeg skal herop :D
Det sgu for fedt ^^

Og nej, det bare troll xD Så vidt jeg har kunne forstå ^^


Lyder godt :O ffs, kan ikke finde nogle decent loh weapons :(((

This post was edited by JVL on Jul 5 2012 01:58pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev15859606162167Next
Add Reply New Topic New Poll