d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev15758596061167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 4 2012 03:26am
Quote (JVL @ Jul 4 2012 10:58am)
Gik glip af 3 gode deals, tak blizzard :-D


Hvilke var det mate :O
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jul 4 2012 06:59am
2 loh sværd og en armor :(
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 4 2012 07:01am
Quote (JVL @ Jul 4 2012 02:59pm)
2 loh sværd og en armor :(


aww det var ærgerligt :(
Er din monk ellers blevet god? :D
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jul 4 2012 10:19am
Quote (TheAngel @ Jul 4 2012 02:01pm)
aww det var ærgerligt :(
Er din monk ellers blevet god? :D


Ja :( Mangler kun at upgradere 2x våben og amu så er jeg done :-D Kommer måske op på 900 @ res, 1900 loh, 1,8 aps og 30k+ dmg. Vi må se ;D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 4 2012 10:26am
Quote (JVL @ Jul 4 2012 06:19pm)
Ja :( Mangler kun at upgradere 2x våben og amu så er jeg done :-D Kommer måske op på 900 @ res, 1900 loh, 1,8 aps og 30k+ dmg. Vi må se ;D


Årh fanme lækkert dude :D så kan du jo så småt farme a3 alene ^^
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jul 4 2012 10:41am
Quote (TheAngel @ Jul 4 2012 05:26pm)
Årh fanme lækkert dude :D så kan du jo så småt  farme a3 alene ^^


Ikke endnu men kan når jeg får de sidste 3 items ja :D Bliver så nice. 16% ilvl 63, ja tak!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 4 2012 10:43am
Quote (JVL @ Jul 4 2012 06:41pm)
Ikke endnu men kan når jeg får de sidste 3 items ja :D Bliver så nice. 16% ilvl 63, ja tak!


Haha xD Jaa det skal nok blive fun :D så må vi se om jeg kan få lavet en wiz til at assist dig :p
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jul 4 2012 10:44am
Quote (TheAngel @ Jul 4 2012 05:43pm)
Haha xD Jaa det skal nok blive fun :D så må vi se om jeg kan få lavet en wiz til at assist dig :p


Ville være awesome :-D

Hvad siger du til den her? <3



Dem her jeg gik glip af :(

[IMG]
http://i48.tinypic.com/w18dtt.jpg[/IMG]

This post was edited by JVL on Jul 4 2012 10:46am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 4 2012 10:53am
Quote (JVL @ Jul 4 2012 06:44pm)
Ville være awesome :-D

Hvad siger du til den her? <3

http://i48.tinypic.com/25plpi9.jpg

Dem her jeg gik glip af :(


http://i48.tinypic.com/w18dtt.jpg


Dine weps skulle imo have crit + soc + loh ^^

Og den amu, find en med Crit dmg også :p
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jul 4 2012 11:44am
Quote (TheAngel @ Jul 4 2012 05:53pm)
Dine weps skulle imo have crit + soc + loh ^^

Og den amu, find en med Crit dmg også :p


1 hand med 700 loh, crit dmg og socket? Det koster jo alt for meget :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev15758596061167Next
Add Reply New Topic New Poll