d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev15657585960482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Oct 8 2010 04:03pm
sørgeligt
Member
Posts: 4,851
Joined: Dec 4 2008
Gold: 490.00
Oct 8 2010 04:05pm
Quote (Kubert @ Oct 9 2010 12:03am)
sørgeligt


Kubert.. har du haft en bruger på chatten 3dbyen.dk ? :D / ejet det.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Oct 9 2010 06:28am
Quote (inzinity @ 8 Oct 2010 21:53)
Ja og Danmark spiller godt nok dårligt..


Du lyder overrasket :)
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Oct 9 2010 07:09am
Typisk landsholdet og dumme sig på en måde, som ingen ville kunne acceptere.
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Oct 9 2010 07:36am
Quote (Provo2100 @ Oct 9 2010 02:09pm)
Typisk landsholdet og dumme sig på en måde, som ingen ville kunne acceptere.


:rofl:
Member
Posts: 3,200
Joined: Nov 8 2005
Gold: 122,626.00
Oct 9 2010 08:18am
forstår ikke hvorfor i går så meget op i landsholdet når de taber så meget, hvorfor ikke gå op i noget Danmark er god til, som curling, det er sq noget vi kan finde ud af :D
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Oct 9 2010 08:28am
Quote (gmLNyx @ Oct 9 2010 03:18pm)
forstår ikke hvorfor i går så meget op i landsholdet når de taber så meget, hvorfor ikke gå op i noget Danmark er god til, som curling, det er sq noget vi kan finde ud af :D


fordi fodbold er nice, og curling er nedern :D
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Oct 9 2010 08:34am
Quote (gmLNyx @ Oct 9 2010 03:18pm)
forstår ikke hvorfor i går så meget op i landsholdet når de taber så meget, hvorfor ikke gå op i noget Danmark er god til, som curling, det er sq noget vi kan finde ud af :D


Curling er noget mænd har opfundet, så damerne ikke føler at de vasker gulve forgæves, men at de blot øver sig til og spille curling.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Oct 9 2010 09:11am
Quote (gmLNyx @ 9 Oct 2010 15:18)
forstår ikke hvorfor i går så meget op i landsholdet når de taber så meget, hvorfor ikke gå op i noget Danmark er god til, som curling, det er sq noget vi kan finde ud af :D


Fordi de fleste herinde mener at alt andet er fodbold er for homoseksuelle (som i øvrigt også skal opfattes negativt herinde). Det er ikke DK's mest sofistikerede forum.
Member
Posts: 7,181
Joined: Sep 5 2008
Gold: 1,082.00
Warn: 10%
Oct 9 2010 10:08am
Quote (Znuggle @ Oct 9 2010 03:11pm)
Fordi de fleste herinde mener at alt andet er fodbold er for homoseksuelle (som i øvrigt også skal opfattes negativt herinde). Det er ikke DK's mest sofistikerede forum.
de eneste rigtige sportsgrne er: Fodbold og øl bowling.
Go Back To Dansk Topic List
Prev15657585960482Next
Add Reply New Topic New Poll