d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev15455565758167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jun 25 2012 01:59pm
Quote (A_D @ 25 Jun 2012 21:58)
er nået til nm a2 nu, nogle der er der :P ?


ja game?
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 25 2012 02:35pm
Kan ikke bestemme mig for, om jeg skal lave en barb eller monk..
Har en DH lige pt, med 50k dmg uden passive og 100k med.. 48 dmg reduce, 38 dodge, 44 resist reduce.. Dør dog stadig efter 2-3 hit..
Men kunne godt tænke mig en, som kunne tanke og klare en masse hit.. Har set en barb, som bare stod head to head mod diablo inferno, uden at dø..
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 25 2012 03:33pm
Quote (JelleDK @ 25 Jun 2012 21:35)
Kan ikke bestemme mig for, om jeg skal lave en barb eller monk..
Har en DH lige pt, med 50k dmg uden passive og 100k med.. 48 dmg reduce, 38 dodge, 44 resist reduce.. Dør dog stadig efter 2-3 hit..
Men kunne godt tænke mig en, som kunne tanke og klare en masse hit.. Har set en barb, som bare stod head to head mod diablo inferno, uden at dø..


Det er temmelig kedeligt at være tank nu det er totalt unødvenligt at ha en og killspeed på dem er alt for slow imo
Member
Posts: 10,482
Joined: Nov 29 2006
Gold: 2,585.30
Jun 26 2012 05:15am
Quote (A_D @ Jun 25 2012 08:58pm)
er nået til nm a2 nu, nogle der er der :P ?


hvis det er HC XD
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 26 2012 05:31am
Quote (Slave)
Det er temmelig kedeligt at være tank nu det er totalt unødvenligt at ha en og killspeed på dem er alt for slow imo


Det er det første spil, jeg ikke har lavet tank som min første mand..
Savner lidt det, ikke at gå ned efter så få slag.. Dør ikke særlig tit på min DH, da jeg selv synes jeg er en god kiter, men synes det er kedeligt..
Men hvorfor er det unødvendigt med en tank ? Ved godt de ikke laver den vilde skade, men det gør tanks jo ikke, de tager hits..
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 26 2012 05:51am
Quote (JelleDK @ Jun 26 2012 01:31pm)
Det er det første spil, jeg ikke har lavet tank som min første mand..
Savner lidt det, ikke at gå ned efter så få slag.. Dør ikke særlig tit på min DH, da jeg selv synes jeg er en god kiter, men synes det er kedeligt..
Men hvorfor er det unødvendigt med en tank ? Ved godt de ikke laver den vilde skade, men det gør tanks jo ikke, de tager hits..


Du må godt købe min tank for 65 mill :p
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 26 2012 07:10am
Quote
Du må godt købe min tank for 65 mill :P


Har ikke 65m.. Har 6m :)
Hvad er det for en tank ? Barb eller monk ? For kan nok godt skaffe 65m..
Så smid mig en pm med details..
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 28 2012 07:26pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63516313&f=69

Holy 800$

This post was edited by JVL on Jun 28 2012 07:27pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 29 2012 04:46am
Quote (JVL @ 29 Jun 2012 03:26)


Blev den solgt for $800 eller?
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 29 2012 05:36am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 29 2012 11:46am)
Blev den solgt for $800 eller?


Jep :-) Fatter ikke folk gider betale for pixel, og slet ikke 800 bucks xD
Go Back To Dansk Topic List
Prev15455565758167Next
Add Reply New Topic New Poll