Quote (Slave)
Det er temmelig kedeligt at være tank nu det er totalt unødvenligt at ha en og killspeed på dem er alt for slow imo
Det er det første spil, jeg ikke har lavet tank som min første mand..
Savner lidt det, ikke at gå ned efter så få slag.. Dør ikke særlig tit på min DH, da jeg selv synes jeg er en god kiter, men synes det er kedeligt..
Men hvorfor er det unødvendigt med en tank ? Ved godt de ikke laver den vilde skade, men det gør tanks jo ikke, de tager hits..