d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1545556575860Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,305
Joined: Dec 2 2008
Gold: 8,058.54
Mar 22 2012 04:41am
hømhøm
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Mar 22 2012 06:27am
Best one;

Stephen Hawking walked into a bar.
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 22 2012 06:54am
[QUOTE=EnTeK,22 Mar 2012 04:06][QUOTE=Goehns,Mar 21 2012 10:43pm][QUOTE=EnTeK,21 Mar 2012 23:25]Og den anden skulle forstås sådan. Hvordan kan du kunne finde så mange ringe jokes? ;)
P.S Hvis du har nogle jokes om jyder lover jeg at jeg griner! :lol:[/QUOTE]

Da jeg var en lille dreng besluttede mig og min kammerat at tage på ferie, valget faldt på Sigte.
I tv avisen sagde de jo altid at det var : godt vejr i sigte

Men buschaufføren viste ikke hvor det lå og vi endte i ringe på fyn, vi kom derfra med mange ringe jokes[/QUOTE]

Omg den var dårlig? <_<
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 22 2012 08:26am
Ok Goehns her er en jyde joke til dig :P

Den unge jyske mand var til session og stod nøgen foran lægen.

Lægen sagde : Er du jøde, siden du er omskåret !

Jyden : Nej, det er almindelig slitage !
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 22 2012 10:26am
Quote (EnTeK @ 22 Mar 2012 16:26)
Ok Goehns her er en jyde joke til dig  :P

Den unge jyske mand var til session og stod nøgen foran lægen.

Lægen sagde : Er du  jøde, siden du er omskåret !

Jyden : Nej, det er almindelig slitage !


Haha den var fed!

Det er lige noget for mig når man er fynbo! :)
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Mar 22 2012 11:38am
Quote (Goehns @ Mar 22 2012 06:26pm)
Haha den var fed!

Det er lige noget for mig når man er fynbo! :)

Den er da vist udelukkende sjov, hvis man er fynbo, så :P
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 22 2012 12:02pm
xD
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 22 2012 01:02pm
Quote (Kakaomanden @ 22 Mar 2012 19:38)
Den er da vist udelukkende sjov, hvis man er fynbo, så :P


Tror jeg også på! :lol:
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 22 2012 03:12pm
Hvorfor er børnesengene så høje i Århus ?

Så kan de bedre høre når børnene falder ud.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 23 2012 02:05pm
En ung mand og en meget barmfager pige danser tæt sammen.

Pludselig træder kvinden et skridt tilbage og trækker det ene bryst frem og spørger : Ser dette bryst ud til at være punkteret ?

Øh... nej stammer manden

hvorefter hun tager det andet bryst frem og spørger : Ser dette bryst ud til at være punkteret ?

Øh... Nej, det kan man bestemt ikke sige stammer manden.

Hvorefter pigen siger : Gider du så godt fjerne donkraften under mig ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1545556575860Next
Add Reply New Topic New Poll