d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev15354555657167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 22 2012 04:53pm
Quote (TheAngel @ Jun 23 2012 12:50am)
Hvis du ikke er længere, så kan vi da game sammen :D
Jeg er så godt nok kun i a4 -_- men er rigelig stærk xD

Måske du kan hjælpe mig lidt igennem a4 så :p


kunne da være hyggeligt :P hvis jeg kan finde mit headset kan vi chille på skype imens vi flyver igennem d3 :bouncy: like bouzz B)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 22 2012 04:54pm
Quote (The_Sigan @ Jun 23 2012 12:53am)
kunne da være hyggeligt :P hvis jeg kan finde mit headset kan vi chille på skype imens vi flyver igennem d3  :bouncy:  like bouzz  B)


Haha det jeg sgu frisk på xD
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 22 2012 04:56pm
Quote (TheAngel @ Jun 23 2012 12:54am)
Haha det jeg sgu frisk på xD


fik lige nedtur på :P gik rundt i huset for at finde mit headset men det var ingen steder :( så er nød til at bruge mit musik headset og snakke over min telefon :lol:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 22 2012 04:58pm
Quote (The_Sigan @ Jun 23 2012 12:56am)
fik lige nedtur på :P gik rundt i huset for at finde mit headset men det var ingen steder :( så er nød til at bruge mit musik headset og snakke over min telefon :lol:


:lol:
Mics er noget jeg har masser af :p
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 23 2012 06:01pm
Jeg går sådan og mangler et godt GF farm sted, nogen der ved et godt sted? I maybe act 1 inferno ofc ^^ Act 1 altid hurtigt og nemt :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 24 2012 03:30am
Quote (Done @ Jun 24 2012 02:01am)
Jeg går sådan og mangler et godt GF farm sted, nogen der ved et godt sted? I maybe act 1 inferno ofc ^^ Act 1 altid hurtigt og nemt :)


Akt 3, hell imo, azmodan og Arreat wp 1 og 2 :)
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 24 2012 03:42am
Quote (TheAngel @ 24 Jun 2012 10:30)
Akt 3, hell imo, azmodan og Arreat wp 1 og 2 :)


ty bro ^^
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 24 2012 06:08am
nogle der frisk på at lave nye chars og spille ? :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 24 2012 06:27am
Quote (A_D @ Jun 24 2012 02:08pm)
nogle der frisk på at lave nye chars og spille ? :)


Nah, er lige nået NM med min wiz :D så tror det den som jeg skal køre lidt ^^
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 25 2012 01:58pm
er nået til nm a2 nu, nogle der er der :P ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev15354555657167Next
Add Reply New Topic New Poll