Quote (The_Sigan @ Jun 23 2012 12:49am)
synes bare monk er lidt for badass med alle de fede effekter han laver :P, begyndte for 2 - 3 dage siden men har sat mig okay ind i d3 trading og det

men jeg er allerede ved at dø bare ved tanken om at klare nightmare da det bare er normal om igen bare lidt svære

Hvis du ikke er længere, så kan vi da game sammen

Jeg er så godt nok kun i a4

men er rigelig stærk xD
Måske du kan hjælpe mig lidt igennem a4 så
