d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev15253545556167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 22 2012 04:31pm
Quote (Monze @ Jun 23 2012 12:27am)
http://i.imgur.com/r5agB.jpg

Hvad er sådan en sag her værd? ^^


Uhm...
Meget Oo
12-15 mill
ER ikke helt inde i SS priser, men deromkring imo
Member
Posts: 4,846
Joined: Jul 26 2007
Gold: 577.22
Jun 22 2012 04:38pm
Quote (TheAngel @ Jun 22 2012 10:01pm)
Hvis du lige er startet, hvad så med at spille spillet uden boost????


har jeg også lidt. men vil gerne op til der hvor det er sjovt at være
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 22 2012 04:39pm
Quote (Monze @ Jun 23 2012 12:27am)
http://i.imgur.com/r5agB.jpg

Hvad er sådan en sag her værd? ^^


et stykke fra perfect efter hvad jeg har set inde på trade site men den skulle da være de 10m + :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 22 2012 04:40pm
Quote (angelusdei @ Jun 23 2012 12:38am)
har jeg også lidt. men vil gerne op til der hvor det er sjovt at være


Level 20+ a3 og op efter synes jeg er ret sjovt, har en wiz i lvl 27 pt i a4 :)
Den er lidt OP pga gems dog xD men det sjovt :p
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 22 2012 04:42pm
Quote (TheAngel @ Jun 23 2012 12:40am)
Level 20+ a3 og op efter synes jeg er ret sjovt, har en wiz i lvl 27 pt i a4 :)
Den er lidt OP pga gems dog xD men det sjovt :p


er wiz sjov ? :unsure:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 22 2012 04:44pm
Quote (The_Sigan @ Jun 23 2012 12:42am)
er wiz sjov ? :unsure:


Jeg synes den er griner nok :D
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 22 2012 04:45pm
Quote (TheAngel @ Jun 23 2012 12:44am)
Jeg synes den er griner nok :D


jeg spiller typisk kun melee men vil godt prøve en range / spell caster :P
jeg skal bare lige lave min monk færdig så kunne man jo altid lave en mf wiz efter :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 22 2012 04:46pm
Quote (The_Sigan @ Jun 23 2012 12:45am)
jeg spiller typisk kun melee men vil godt prøve en range / spell caster :P
jeg skal bare lige lave min monk færdig så kunne man jo altid lave en mf wiz efter :D


Jeg har min monk allerede ^^ Den bruger jeg når der farmes a3 inf :p
Min wiz er bare noget sjov, når jeg ikke lige gider farme mere xD
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 22 2012 04:49pm
Quote (TheAngel @ Jun 23 2012 12:46am)
Jeg har min monk allerede ^^ Den bruger jeg når der farmes a3 inf :p
Min wiz er bare noget sjov, når jeg ikke lige gider farme mere xD


synes bare monk er lidt for badass med alle de fede effekter han laver :P, begyndte for 2 - 3 dage siden men har sat mig okay ind i d3 trading og det :)
men jeg er allerede ved at dø bare ved tanken om at klare nightmare da det bare er normal om igen bare lidt svære :cry:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 22 2012 04:50pm
Quote (The_Sigan @ Jun 23 2012 12:49am)
synes bare monk er lidt for badass med alle de fede effekter han laver :P, begyndte for 2 - 3 dage siden men har sat mig okay ind i d3 trading og det :)
men jeg er allerede ved at dø bare ved tanken om at klare nightmare da det bare er normal om igen bare lidt svære :cry:


Hvis du ikke er længere, så kan vi da game sammen :D
Jeg er så godt nok kun i a4 -_- men er rigelig stærk xD

Måske du kan hjælpe mig lidt igennem a4 så :p
Go Back To Dansk Topic List
Prev15253545556167Next
Add Reply New Topic New Poll