Quote (EnTeK @ 13 Mar 2012 17:19)
Politibetjenten har fanget en biltyv
Betjenten : Hvorfor stjal du bilen ?
Biltyven : Jeg skulle skynde mig på arbejde.
Betjenten : Men hvorfor tog du ikke bare bussen ?
Biltyven : Fordi mit kørekort kun gælder til personbil.
Minder mig lige om en anden god en.
Mand, kone og svigerfar er på biltur til sverige. På broen bliver de stoppet af en politibetjent.
Betjent: Tillykke. I er nummer 1 million som kører over broen, derfor for en en præmie på 50.000 kr. Har i nogle planer om hvad pengene skal gå til?
Mand: Tjaa, det kunne være man skulle skaffe sig sådan et af de dersens kørekort.
Kone: Tyshhh, du skal ikke lytte til ham, han siger så meget pis når han er fuld.
På bagsædet udbryder svigerfaren: Jeg kan ikke hører hvad i siger, men jeg sagde jo, at det aldrig ville gå godt i en stjålet bil!