d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1525354555660Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 8 2012 03:16am
To blondiner er ude og køre bil. Pludselig ser de en blondine siddende i en jolle midt på en stubmark og padle løs

Den ene blondine : øv, se hende der.. Det er sgu sådan nogle som hende, der giver os blondiner et dårligt ry!

Den anden blondine : Ja og det siger jeg dig, hvis jeg kunne svømme, så svømmede jeg fa'me derud og viste hende hvordan man holder på de årer!
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 10 2012 03:23pm
En blondine var indkaldt i retten til en faderskabssag.

Fem unge mænd var linet op på rad og række, og blondinen stod med sin baby foran

Dommer : lille frøken kan de sige, hvem af de fem unge mænd, der er far til deres barn ?

Blondinen : helt ærligt, hr. dommer hvis de stikker fingeren i en rundsav, kan de så sige hvilken tand der skære først !
Member
Posts: 836
Joined: May 27 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 10 2012 05:02pm
Fede jokes :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 11 2012 05:18am
En blondine og en brunette sidder og taler sammen.

Brunetten : Igår fik jeg tre orgasmer i træk.

Blondinen : Det er da ikke noget - igår fik jeg næsten hundrede.

Brunetten : Ok, jeg vidste ikke han var så god i sengen.

Blondinen : Nåh…øhh..du mente med en fyr
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 13 2012 09:19am
Politibetjenten har fanget en biltyv

Betjenten : Hvorfor stjal du bilen ?

Biltyven : Jeg skulle skynde mig på arbejde.

Betjenten : Men hvorfor tog du ikke bare bussen ?

Biltyven : Fordi mit kørekort kun gælder til personbil.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 13 2012 12:56pm
Quote (EnTeK @ 13 Mar 2012 17:19)
Politibetjenten har fanget en biltyv

Betjenten : Hvorfor stjal du bilen ?

Biltyven : Jeg skulle skynde mig på arbejde.

Betjenten : Men hvorfor tog du ikke bare bussen ?

Biltyven : Fordi mit kørekort kun gælder til personbil.


Minder mig lige om en anden god en.

Mand, kone og svigerfar er på biltur til sverige. På broen bliver de stoppet af en politibetjent.
Betjent: Tillykke. I er nummer 1 million som kører over broen, derfor for en en præmie på 50.000 kr. Har i nogle planer om hvad pengene skal gå til?
Mand: Tjaa, det kunne være man skulle skaffe sig sådan et af de dersens kørekort.
Kone: Tyshhh, du skal ikke lytte til ham, han siger så meget pis når han er fuld.
På bagsædet udbryder svigerfaren: Jeg kan ikke hører hvad i siger, men jeg sagde jo, at det aldrig ville gå godt i en stjålet bil!

Member
Posts: 836
Joined: May 27 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 14 2012 03:36am
Quote (paxelsen @ Jun 13 2011 12:15pm)
Fire mænd er ude at spille golf. Den ene af dem skal pludselig tilbage til klubhuset for at hente noget.

Mens de andre venter på ham udspiller der sig følgende samtale:

Første mand: Min søn er entreprenør og tjener så mange penge, at han forærede én af sine venner en Strandvejsvilla.

Anden mand: Min søn ejer en bilforretning, der går så strygende, at Han gav én af sine venner en gratis BMW forleden.

Tredje mand: Min søn er børsmægler og har så stor succes, at han netop har betænkt én af sine venner med en fed aktiepost.

Da den fjerde mand vender tilbage, spørger de andre ham, hvordan det går med hans søn.

Fjerde mand:Går og går. Min søn er bøsse og det er jeg ærligt talt ikke særlig vild med.

Men han må være god til det, for han fik både en strandvejsvilla, en ny BMW og en fed aktiepost af sine sidste tre kærester...



Niice ;D
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 16 2012 04:12pm
Quote (BUCH94 @ 14 Mar 2012 11:36)
Niice ;D


Den er så dårlig! :zzz:
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 19 2012 06:11am
Matematiklæren : Hvis en mand har 40 blommer i den ene hånd og 30 i den anden, hvad har han så ?

Lille per : Meget store hænder
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 19 2012 06:52am
Quote (EnTeK @ 19 Mar 2012 14:11)
Matematiklæren : Hvis en mand har 40 blommer i den ene hånd og 30 i den anden, hvad har han så ?

Lille per : Meget store hænder


Quote (LOLouis @ 13 Mar 2012 20:56)
Minder mig lige om en anden god en.

Mand, kone og svigerfar er på biltur til sverige. På broen bliver de stoppet af en politibetjent.
Betjent: Tillykke. I er nummer 1 million som kører over broen, derfor for en en præmie på 50.000 kr. Har i nogle planer om hvad pengene skal gå til?
Mand: Tjaa, det kunne være man skulle skaffe sig sådan et af de dersens kørekort.
Kone: Tyshhh, du skal ikke lytte til ham, han siger så meget pis når han er fuld.
På bagsædet udbryder svigerfaren: Jeg kan ikke hører hvad i siger, men jeg sagde jo, at det aldrig ville gå godt i en stjålet bil!


haha :)!
Go Back To Dansk Topic List
Prev1525354555660Next
Add Reply New Topic New Poll