d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev152535455565001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 23 2010 05:04pm
Quote (jacobsen-the-hero @ 24 Nov 2010 00:03)
Yup.. selvom det er gode penge :)
Havde 60 timers arbejde sidste uge :)


hah, lækkert altså :D det gir bare $$ :thumbsup:
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 23 2010 05:11pm
Quote (Aura @ Nov 23 2010 11:04pm)
hah, lækkert altså :D det gir bare $$ :thumbsup:


Er det til at sælge noget på Euscnl?
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 23 2010 05:12pm
Quote (jacobsen-the-hero @ 24 Nov 2010 00:11)
Er det til at sælge noget på Euscnl?


eh, hvad snakker du om nu? :D
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 23 2010 05:15pm
Quote (Aura @ Nov 23 2010 11:12pm)
eh, hvad snakker du om nu? :D


Har ikke spillet d2 i et stykke tid.
Og har for nok 14k fg d2 items på Euscnl.
Og ville høre om det var til at sælge noget.. eller om det er helt dødt?
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 23 2010 05:16pm
Quote (jacobsen-the-hero @ 24 Nov 2010 00:15)
Har ikke spillet d2 i et stykke tid.
Og har for nok 14k fg d2 items på Euscnl.
Og ville høre om det var til at sælge noget.. eller om det er helt dødt?


Du kan sagtens finde folk som vil købe items da :P burde slet ikke være noget problem.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 23 2010 05:22pm
Quote (jacobsen-the-hero @ Nov 24 2010 01:15am)
Har ikke spillet d2 i et stykke tid.
Og har for nok 14k fg d2 items på Euscnl.
Og ville høre om det var til at sælge noget.. eller om det er helt dødt?


Rare items og sådan, de går ikke for det helt store pga lewt og andre shops :)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 23 2010 05:30pm
Quote (LegionOfAngels @ Nov 23 2010 11:22pm)
Rare items og sådan, de går ikke for det helt store pga lewt og andre shops :)


Listen to the dawg !
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 23 2010 06:10pm
Godnat folkens ;) I må sove godt når i kommer dertil.
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Nov 23 2010 06:17pm
Quote (MrLennon @ 23 Nov 2010 21:58)
Det er også Coca cola der ejer sprite og fanta, men der er da bestemt fordskel på en Cola clam og en Fanta fantastisk..


Så var det godt det ikke var det jeg kommenterede på :) Ved sku da godt der er smagsforskel på de to, jeg er jo ikke dum.
Quote
Carlsberg er en fodbold øl, derfor er Carlsberg førstevalget her.
- Og så er Carlsberg sponsor for FCK


Det har jo nok ingen betydning om man støtter gennem tuborg eller carlsberg. Hvis det ikke havde været Carlsberg, så havde det måske været Tuborg der stod som sponsor :)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 23 2010 06:53pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev152535455565001Next
Closed New Topic New Poll