Quote (MrLennon @ 23 Nov 2010 21:58)
Det er også Coca cola der ejer sprite og fanta, men der er da bestemt fordskel på en Cola clam og en Fanta fantastisk..
Så var det godt det ikke var det jeg kommenterede på

Ved sku da godt der er smagsforskel på de to, jeg er jo ikke dum.
Quote
Carlsberg er en fodbold øl, derfor er Carlsberg førstevalget her.
- Og så er Carlsberg sponsor for FCK
Det har jo nok ingen betydning om man støtter gennem tuborg eller carlsberg. Hvis det ikke havde været Carlsberg, så havde det måske været Tuborg der stod som sponsor
