d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Pc Tråd
Prev1515253545571Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 10 2012 01:46pm
Quote (PoD_Clan @ 10 Jan 2012 20:38)
Computer Model : Acer Aspire ZG5.
Computer Dato : 2008.
Fladskærm : Sony (Bravia Engine) 42 Tommer købte det Juni 2011. Ved sgu ikke mere.. Kan ikke huske
Fejl : På Bærbaren kan jeg ikke se noget overhoved Der er den altid sort, Når jeg slår den til min Fladskærm Når den ikke længere end der hvor Windows 7 Loader med Flaget lige før man logger ind.

http://images02.olx.ru/ui/2/44/26/38093826_1.jpg


Quote (PoD_Clan @ 10 Jan 2012 20:38)
Computer Model : Acer Aspire ZG5.
Computer Dato : 2008.
Fladskærm : Sony (Bravia Engine) 42 Tommer købte det Juni 2011. Ved sgu ikke mere.. Kan ikke huske
Fejl : På Bærbaren kan jeg ikke se noget overhoved Der er den altid sort, Når jeg slår den til min Fladskærm Når den ikke længere end der hvor Windows 7 Loader med Flaget lige før man logger ind.

http://images02.olx.ru/ui/2/44/26/38093826_1.jpg


Forbinder du de to gennem VGA? Nu lyder det nemlig mere som om, det er din skærm der er død, og at dit tv siger stop når den sætter opløsningen op på hvad du nu måtte have som opløsning. Prøv at starte din laptop gennem dit tv i Low Resolution Mode. Tryk f8 når du booter, og du kommer ind i menuen hvor du kan vælge det.
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jan 10 2012 02:02pm
Quote (Grandebedte @ Jan 10 2012 08:46pm)
Forbinder du de to gennem VGA? Nu lyder det nemlig mere som om, det er din skærm der er død, og at dit tv siger stop når den sætter opløsningen op på hvad du nu måtte have som opløsning. Prøv at starte din laptop gennem dit tv i Low Resolution Mode. Tryk f8 når du booter, og du kommer ind i menuen hvor du kan vælge det.


Det virkede ikke..

EDIT /
Jeg kan sagtens høre lyden når den starter

This post was edited by PoD_Clan on Jan 10 2012 02:02pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 10 2012 02:15pm
Quote (PoD_Clan @ 10 Jan 2012 21:02)
Det virkede ikke..

EDIT /
Jeg kan sagtens høre lyden når den starter


Quote (TheAngel @ 10 Jan 2012 20:34)
2 korte bips og et langt = grafikkortet er stået af.

Eller omvendt :p


Den lyd? For så er det ny bærbar.
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jan 10 2012 02:25pm
Quote (Grandebedte @ Jan 10 2012 09:15pm)
Den lyd? For så er det ny bærbar.


Det er åbentbart Windows Home Premium som er på.

Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 10 2012 02:25pm
Quote (PoD_Clan @ 10 Jan 2012 21:25)
Det er åbentbart Windows Home Premium som er på.


Hvad er det for et spørgsmål, du svarer på? :huh:
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jan 10 2012 02:57pm
Quote (Grandebedte @ Jan 10 2012 09:25pm)
Hvad er det for et spørgsmål, du svarer på? :huh:


Det var bare så i vidste hvad Windows der var på :-)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 10 2012 02:59pm
Quote (PoD_Clan @ 10 Jan 2012 21:57)
Det var bare så i vidste hvad Windows der var på :-)


Men hvad virker ikke? F8 eller skærmen? Fik du startet den i low resolution mode?
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jan 10 2012 03:00pm
Quote (Grandebedte @ Jan 10 2012 09:59pm)
Men hvad virker ikke? F8 eller skærmen? Fik du startet den i low resolution mode?


Low Resoulution Mode virker ikke.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 10 2012 03:01pm
Quote (PoD_Clan @ 10 Jan 2012 22:00)
Low Resoulution Mode virker ikke.


Ny bærbar.
e: egentlig et tvetydigt svar. Virkede dit billede stadig ikke, eller har du ikke adgang til det?

This post was edited by Grandebedte on Jan 10 2012 03:03pm
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jan 10 2012 03:03pm
Quote (Grandebedte @ Jan 10 2012 10:01pm)
Ny bærbar.


Jeg har en bærbar men grunden til at repearere den her bærbar var så min lillebror også fik en bærbar :-)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1515253545571Next
Add Reply New Topic New Poll