Quote (PoD_Clan @ 10 Jan 2012 20:38)
Computer Model : Acer Aspire ZG5.
Computer Dato : 2008.
Fladskærm : Sony (Bravia Engine) 42 Tommer købte det Juni 2011. Ved sgu ikke mere.. Kan ikke huske
Fejl : På Bærbaren kan jeg ikke se noget overhoved Der er den altid sort, Når jeg slår den til min Fladskærm Når den ikke længere end der hvor Windows 7 Loader med Flaget lige før man logger ind.
http://images02.olx.ru/ui/2/44/26/38093826_1.jpg
Quote (PoD_Clan @ 10 Jan 2012 20:38)
Computer Model : Acer Aspire ZG5.
Computer Dato : 2008.
Fladskærm : Sony (Bravia Engine) 42 Tommer købte det Juni 2011. Ved sgu ikke mere.. Kan ikke huske
Fejl : På Bærbaren kan jeg ikke se noget overhoved Der er den altid sort, Når jeg slår den til min Fladskærm Når den ikke længere end der hvor Windows 7 Loader med Flaget lige før man logger ind.
http://images02.olx.ru/ui/2/44/26/38093826_1.jpg
Forbinder du de to gennem VGA? Nu lyder det nemlig mere som om, det er din skærm der er død, og at dit tv siger stop når den sætter opløsningen op på hvad du nu måtte have som opløsning. Prøv at starte din laptop gennem dit tv i Low Resolution Mode. Tryk f8 når du booter, og du kommer ind i menuen hvor du kan vælge det.