☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk Officiel Chat
Prev
1
51
52
53
54
55
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 294676
Replies: 50000
Track Topic
jacobsen-the-hero
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold
:
0.00
#521
Nov 23 2010 04:33pm
Lige sovet en eftermiddagslur til nu..
Så nu er jeg bare total frisk -.-
xz-master
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold
:
7,454.00
#522
Nov 23 2010 04:34pm
Quote (Huffie @ Nov 23 2010 07:56pm)
Nu er tuborg og carlsberg jo samme virksomhed, så tror ikke det gør den store forskel
Jo !
Der er tydelig forskel, men nu har du nok aldrig smagt øl?
Brow
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#523
Nov 23 2010 04:45pm
Quote (jacobsen-the-hero @ Nov 23 2010 10:33pm)
Lige sovet en eftermiddagslur til nu..
Så nu er jeg bare total frisk -.-
Fee Jeg er muligvis på vej ud at drik
jacobsen-the-hero
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold
:
0.00
#524
Nov 23 2010 04:51pm
Quote (FamousDK @ Nov 23 2010 10:45pm)
Fee Jeg er muligvis på vej ud at drik
Skal arbejd'arbejd' imorgen
Magisk
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
105,612.00
#525
Nov 23 2010 04:55pm
Quote (jacobsen-the-hero @ 23 Nov 2010 23:33)
Lige sovet en eftermiddagslur til nu..
Så nu er jeg bare total frisk -.-
Ah det er fanema trist sådan noget
den lavede jeg så også igår, kom næsten forsent på arbejde idag
jacobsen-the-hero
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold
:
0.00
#526
Nov 23 2010 04:57pm
Quote (Aura @ Nov 23 2010 10:55pm)
Ah det er fanema trist sådan noget
den lavede jeg så også igår, kom næsten forsent på arbejde idag
Skulle møde kl 5 imorges..
Skulle til Odense.. men sneen kom og redde mig..
Magisk
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
105,612.00
#527
Nov 23 2010 04:59pm
Quote (jacobsen-the-hero @ 23 Nov 2010 23:57)
Skulle møde kl 5 imorges..
Skulle til Odense.. men sneen kom og redde mig..
reddede dig? så du skulle møde senere eller hvordan?
jacobsen-the-hero
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold
:
0.00
#528
Nov 23 2010 05:00pm
Quote (Aura @ Nov 23 2010 10:59pm)
reddede dig? så du skulle møde senere eller hvordan?
nope, men så var jeg hjemme til normal tid
og ikke klokken lort iaften
Har jo 3 timers kørelse til Odense
Magisk
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
105,612.00
#529
Nov 23 2010 05:01pm
Quote (jacobsen-the-hero @ 24 Nov 2010 00:00)
nope, men så var jeg hjemme til normal tid
og ikke klokken lort iaften
Har jo 3 timers kørelse til Odense
Ah, det var så heldigt nok da
This post was edited by Aura on Nov 23 2010 05:01pm
jacobsen-the-hero
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold
:
0.00
#530
Nov 23 2010 05:03pm
Quote (Aura @ Nov 23 2010 11:01pm)
Ah, det var så heldigt nok da
Yup.. selvom det er gode penge
Havde 60 timers arbejde sidste uge
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
51
52
53
54
55
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact