d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev151525354555001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 23 2010 04:33pm
Lige sovet en eftermiddagslur til nu..
Så nu er jeg bare total frisk -.-
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 23 2010 04:34pm
Quote (Huffie @ Nov 23 2010 07:56pm)
Nu er tuborg og carlsberg jo samme virksomhed, så tror ikke det gør den store forskel :)


Jo !
Der er tydelig forskel, men nu har du nok aldrig smagt øl? ^_^
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 23 2010 04:45pm
Quote (jacobsen-the-hero @ Nov 23 2010 10:33pm)
Lige sovet en eftermiddagslur til nu..
Så nu er jeg bare total frisk -.-


Fee Jeg er muligvis på vej ud at drik :p
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 23 2010 04:51pm
Quote (FamousDK @ Nov 23 2010 10:45pm)
Fee Jeg er muligvis på vej ud at drik :p


Skal arbejd'arbejd' imorgen :)
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 23 2010 04:55pm
Quote (jacobsen-the-hero @ 23 Nov 2010 23:33)
Lige sovet en eftermiddagslur til nu..
Så nu er jeg bare total frisk -.-


Ah det er fanema trist sådan noget :D den lavede jeg så også igår, kom næsten forsent på arbejde idag :lol:
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 23 2010 04:57pm
Quote (Aura @ Nov 23 2010 10:55pm)
Ah det er fanema trist sådan noget :D den lavede jeg så også igår, kom næsten forsent på arbejde idag :lol:


Skulle møde kl 5 imorges..
Skulle til Odense.. men sneen kom og redde mig.. :)
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 23 2010 04:59pm
Quote (jacobsen-the-hero @ 23 Nov 2010 23:57)
Skulle møde kl 5 imorges..
Skulle til Odense.. men sneen kom og redde mig.. :)


reddede dig? så du skulle møde senere eller hvordan? :D
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 23 2010 05:00pm
Quote (Aura @ Nov 23 2010 10:59pm)
reddede dig? så du skulle møde senere eller hvordan? :D


nope, men så var jeg hjemme til normal tid :) og ikke klokken lort iaften
Har jo 3 timers kørelse til Odense
Member
Posts: 83,228
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Nov 23 2010 05:01pm
Quote (jacobsen-the-hero @ 24 Nov 2010 00:00)
nope, men så var jeg hjemme til normal tid :) og ikke klokken lort iaften
Har jo 3 timers kørelse til Odense


Ah, det var så heldigt nok da :D

This post was edited by Aura on Nov 23 2010 05:01pm
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Nov 23 2010 05:03pm
Quote (Aura @ Nov 23 2010 11:01pm)
Ah, det var så heldigt nok da :D


Yup.. selvom det er gode penge :)
Havde 60 timers arbejde sidste uge :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev151525354555001Next
Closed New Topic New Poll