d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev15152535455482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 2 2010 07:23pm
Quote (berens @ Oct 2 2010 05:25pm)
Famous har jo sådan set ret :D
Der er mange fans, som tror de gør noget godt for klubben, ved at nakke rivalernes fans :D

Nemlig det er det jeg har prøvet at forklar :)
Member
Gold: 7,525.26
Oct 3 2010 08:02am
Quote (berens @ 2 Oct 2010 18:25)
Der er mange fans, som tror de gør noget godt for klubben, ved at nakke rivalernes fans :D

Hvor er du sjov. Du siger det selv, de tror at de gør noget godt, men det gør de ikke. Der er ikke nogen fodboldledelse der der går ind for voldelige fans, hvad tror i selv?
Member
Gold: 71,610.36
Oct 3 2010 08:25am
Quote (Znuggle @ Oct 3 2010 03:02pm)
Hvor er du sjov. Du siger det selv, de tror at de gør noget godt, men det gør de ikke. Der er ikke nogen fodboldledelse der der går ind for voldelige fans, hvad tror i selv?

-.-'! Som sagt, så tror dem så gør det at de gør noget godt for deres klub. Og jeg er da godt klar over at der ikke er nogen klub som går ind for det, men det er der altså nogen fans som gør :D og ja, de kan ikke styres..
Member
Oct 3 2010 08:31am
Quote (Znuggle @ Oct 3 2010 02:02pm)

For mig lyder det ikk specielt meget til du går op i fodbold når du ikke ved sådan nogen ting?
Som berens siger mange fans tror det er rigtig klub støtte at gå ud og slås for klubben Det er så det som bliver kaldt hooliganisme i dansk fodbold hvis du er med så langt nu
Member
Oct 3 2010 08:43am
Jeg er fuldt med, men der er ingen danske klubber der ønsker at deres fans udøver vold i deres navn / eller fordi fans'ne tror de støtter klubben derved.
Vold er meningsløst og åndssvagt, og det burde i begge to kunne se, og det har intet med sport at gøre.
Member
Oct 3 2010 08:48am
Quote (Znuggle @ Oct 3 2010 02:43pm)
Jeg er fuldt med, men der er ingen danske klubber der ønsker at deres fans udøver vold i deres navn / eller fordi fans'ne tror de støtter klubben derved.
Vold er meningsløst og åndssvagt, og det burde i begge to kunne se, og det har intet med sport at gøre.

Hm hvor ser du at vi synes det her med vold og hærværk til fodbold høre til?
Member
Oct 3 2010 09:04am
Quote (FamousDK @ 3 Oct 2010 15:48)

Det ser jeg meget tydeligt her for eksempel.

Quote (FamousDK @ 29 Sep 2010 19:29)

Svanset hvis de ikke mander sig op i parken og Giver igen med en ordenlig gang tæsk

Du synes det er svanset hvis ikke de grænske fans får en ordentlig omgang tæsk, hvilket meget tydeligt viser at du synes vold hører til i forbindelse med fodbold.

Quote (FamousDK @ 29 Sep 2010 20:40)

og som fan kulturen er nu skal det gøres
Jeg skrev De burde give dem en ornlig gang tæsk :)

Så som fankulturen i forbindelse med fodbold er nu, mener du altså at de skal tæskes. Her viser du tydeligt igen at du gør ind for vold i forbindelse med fodbold og som en del af det at være en ægte fan.

Quote (FamousDK @ 30 Sep 2010 23:46)

Men jeg vil sige Hooliganisme er Fint nok så længe våben ikk bliver indblandet som knive og flasker sten og alt det gejl

Så det er altså fint at man udøver vold imod andre, bare det ikke er med knive og sten?!

Quote (berens @ 2 Oct 2010 18:25)

Hvis han har ret, så gør du også ind for vold i forbindelse med fodbold.

Quote (FamousDK @ 3 Oct 2010 15:48)

Her har du dit svar, og jeg kan godt se at vi i den grad er uenige, men du skal ikke påstå at du ikke går ind for vold, for det har du skrevet op til flere gange.

Dermed er vi nok uenige, men hvis i synes vold er godt, så er i dummere end hvad godt er.

Member
Oct 3 2010 09:09am
Ja de burde få en ornli gang tæsk
de stak 3 fans ned som intet havde gjort

og den med berens må jeg kun grine
Han giver mig ret i at fan kulturen er sådan
så det fik du ikk meget ud af
Member
Oct 3 2010 09:18am
Quote (FamousDK @ 3 Oct 2010 16:09)
Ja de burde få en ornli gang tæsk
de stak 3 fans ned som intet havde gjort

og den med berens må jeg kun grine
Han giver mig ret i at fan kulturen er sådan
så det fik du ikk meget ud af

Ja de burde retsforfølges og tænke over hvorfor de er en del af en så voldelig fankultur, og hvad man evt. kan gøre ved det for at forbedre det, så det ikke er dem selv der ligger på hostpitalet en dag, eller andre mennesker.
Prøv at forhold dig til det du selv har skrevet som jeg citerer. Du spurgte om hvor jeg så det med at du synes vold og hærværk hører fodbold til og der har jeg fundet adskillige citater hvori du påpeger netop dette, hvad har du at sige til det? Har jeg ikke ret i at du har sagt det?

Du siger at det er fortjent at nogen for tæsk og at sådan er kulturen og det giver han dig ret i, derfor må man jo antage at han deler din holdning, altså at vold er okay, men hvad griner du af?
Member
Oct 3 2010 09:21am
Quote (Znuggle @ Oct 3 2010 03:18pm)
Ja de burde retsforfølges og tænke over hvorfor de er en del af en så voldelig fankultur, og hvad man evt. kan gøre ved det for at forbedre det, så det ikke er dem selv der ligger på hostpitalet en dag, eller andre mennesker.
Prøv at forhold dig til det du selv har skrevet som jeg citerer. Du spurgte om hvor jeg så det med at du synes vold og hærværk hører fodbold til og der har jeg fundet adskillige citater hvori du påpeger netop dette, hvad har du at sige til det? Har jeg ikke ret i at du har sagt det?

Du siger at det er fortjent at nogen for tæsk og at sådan er kulturen og det giver han dig ret i, derfor må man jo antage at han deler din holdning, altså at vold er okay, men hvad griner du af?

yep giver jeg dig helt ret i jeg har haft sagt :)
og jo det høre til fodbold ( det jeg mener der er at det er blevet en del af fodbold og det vil aldrig blive fjernet derfra det er blevet hobbi for nogen at skabe sig en gruppe og søge ud efter få respekt for det man laver fra de andre grupper af klubber)

Og ja folk som stikker uskydige folk ned lige pludselig
jae i mine øjne burde de få så mange tæsk
Go Back To Dansk Topic List
Prev15152535455482Next
Add Reply New Topic New Poll