d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev150515253545001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 23 2010 09:27am
Quote (xz-master @ Nov 23 2010 04:23pm)
omg omg omg omg, awesomeness!
Carlsberg er bare bedst.


Ja, så nu vil jeg kalde mig selv klar til kamp ;)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 23 2010 09:54am
Så er der klar til lidt fodbold diskusion i tråden nu :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 23 2010 10:23am
Quote (FamousDK @ Nov 23 2010 04:54pm)
Så er der klar til lidt fodbold diskusion i tråden nu :)


Sådan skal det være, har lige skrevet derinde.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 23 2010 01:01pm
Quote (xz-master @ 23 Nov 2010 16:23)
omg omg omg omg, awesomeness!
Carlsberg er bare bedst.


Du drikker ikke øl, og hvis vi endelig skal ligge det klart, så er Tuborg Classic det bedste danske øl...
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 23 2010 01:02pm
Quote (MrLennon @ Nov 23 2010 08:01pm)
Du drikker ikke øl, og hvis vi endelig skal ligge det klart, så er Tuborg Classic det bedste danske øl...


Carlsberg er en fodbold øl, derfor er Carlsberg førstevalget her.
- Og så er Carlsberg sponsor for FCK ;)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 23 2010 01:04pm
Quote (MrLennon @ Nov 23 2010 07:01pm)
Du drikker ikke øl, og hvis vi endelig skal ligge det klart, så er Tuborg Classic det bedste danske øl...


Classic er udemærket, men Carlsberg er bare at foretrække.
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Nov 23 2010 01:56pm
Quote (Provo2100 @ 23 Nov 2010 21:02)
Carlsberg er en fodbold øl, derfor er Carlsberg førstevalget her.
- Og så er Carlsberg sponsor for FCK ;)


Nu er tuborg og carlsberg jo samme virksomhed, så tror ikke det gør den store forskel :)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 23 2010 01:58pm
Quote (Huffie @ 23 Nov 2010 20:56)
Nu er tuborg og carlsberg jo samme virksomhed, så tror ikke det gør den store forskel :)


Det er også Coca cola der ejer sprite og fanta, men der er da bestemt fordskel på en Cola clam og en Fanta fantastisk..
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Nov 23 2010 01:58pm
Quote (Huffie @ Nov 23 2010 08:56pm)
Nu er tuborg og carlsberg jo samme virksomhed, så tror ikke det gør den store forskel :)


Fanta og Cola er også fra samme virksomhed. Just sayin'.

Er jeg den eneste her der er ligeglad med fodbold? :unsure:

Quote (MrLennon @ Nov 23 2010 08:58pm)
Det er også Coca cola der ejer sprite og fanta, men der er da bestemt fordskel på en Cola clam og en Fanta fantastisk..


Lol :rofl:

This post was edited by Molle_fkk on Nov 23 2010 01:58pm
Member
Posts: 83,209
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Nov 23 2010 02:13pm
Quote (Provo2100 @ 23 Nov 2010 16:10)
Det er til mig en 6 andre gutter, som skal sidde og se kampen.
Har fået købt alt nu, det blev til pølser, brød og friter, som aftensmad B)


Lækkert :thumbsup:
Go Back To Dansk Topic List
Prev150515253545001Next
Closed New Topic New Poll