Quote (Steffer @ Sep 23 2010 12:21pm)
I er da for dumme at høre på ^^ der er ikke nogle skole som man kan sige er "Danmarks bedste idrætsefterskole"
hvad ligger man i "danmarks bedste"? ^^
og Headshot jeg vil påstå at der er springcentre som jeg synes er bedre end skyums.. men ingen tvivl om det er mega fedt

Hva sjir du Stefan? :D..
Jeg ved det bare, pga de har 8 eller noget på landsholdet, og allerede nu i den her sæson har de 16 der kører dobbelt strakt.
Og ja, det er jo klart at der er 'måske' er nogle springcentre i Danmark som er bedre end Skyums, men Skyum er det springcenter som har flest.. Hvad hedder sådan noget?.. Muligheder, eller hvad det nu hedder :P..
- Og du ved godt Svante som tog din "plads" som træner her på Skyum istedet for dig, han er en fucking nar, alle hader ham! :D..
Her i går, gennemgik vi et eller andet, fordi der var åbent hus, så fordi han fortalte os noget, og nogle andre i gruppen sagde at John havde sagt noget andet, så sagde jeg bare "Ja Svante!.." - Og så fyrede han bare lort af på mig

..
"Nu holder du kraftedeme din fede kæft".. "Du er en fed nar".. "Hvorfor skal du altid være sådan en kæmpe idiot?.." osv, han skubbede også en ind i en af de der hvide pæle der, hvis du ved hvilke jeg snakker om, pga han havde strømper på, og nu har ham der der blev skubbet et blåt mærke på overarmen :D.. Han har også taget fat i flere osv, han er en kæmpe nar..
Ja, sry for romanen, men du kan da lige vælge at svare over PM, hvis du lyster at svare