Quote (Znuggle @ Oct 2 2010 02:10pm)
Nej det kan det i hvert fald ikke, hvad er det for noget vrøvl, hvis du godt kan lide et hold så støt dem dog, ved f.eks. at tiljuble dem når de laver gode ting eller lav noget aktivt for din klub der kan samle penge ind til klubben mv..
Tror du at nogen klubber finder det attraktivt at folk udøver vold imod andre i deres fodboldklubs navn? Tænk dig nu om.
Prøv nu hold kæft lidt Znuggle giraf

Hvor henne i mine post ser du at jeg skriver at Jeg er en af disse fans som går ind for vold?
Men ja jeg indrømmer da gerne jeg har været med til noget nogen gange
angående det her ingen problem i det men jeg er ikke indmeldt eller noget i grupper som direkte er skabt til melde sig en for voldig fans...
Det eneste jeg har været med til sådan var den masse anholdelse i esbjerg ved rundkørelsen og Pokal finalen i Parken mod esbjerg hvor Fck tilhænger stod i en side vej og ventede på vi kom forbi og så gik det hele ligesom løs Da klubber som Agf bif fck ikk kan fordrage hinanden på nogen måde....
Pokal kampen var den eneste grund til jeg blev registeret i hooligan registeret?.
Som at se et Top hold som brøndby tabe 24 udbane kampe i træk
Eller mod rivalerne fra fck
Men ja helt klart enig i at fodbold skal skabes ry for tribunens bedste stemning og ikke vold

Håber du forstår hvad jeg skriver for hr.sunshines gør ikke kan jeg jo se