d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev14950515253167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 20 2012 09:44am
Quote (berens @ Jun 20 2012 05:43pm)
wtf. Så må du da også dø et par gange? o.o


Jeg dør ind i mellem til elites, men mine items tager jo altså også skade når jeg slår/bliver slået på :)
Og den der Ghom boss i inf er totalt overpower'd xD den kostede mig en del death ja :=
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 09:53am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
Jun 20 2012 10:08am
Quote (TheAngel @ Jun 20 2012 04:44pm)
Jeg dør ind i mellem til elites, men mine items tager jo altså også skade når jeg slår/bliver slået på :)
Og den der Ghom boss i inf er totalt overpower'd xD den kostede mig en del death ja :=


haha :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 20 2012 10:24am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 20 2012 05:53pm)
http://www.youtube.com/watch?v=n1t9twup4pQ


For langt ude jo -_-
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 10:28am
Quote (TheAngel @ 20 Jun 2012 18:24)
For langt ude jo -_-


:thumbsup:
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 20 2012 11:40am
Quote (berens @ 20 Jun 2012 16:26)
Stop med at dø, så er det billigt nok at reparere ;)



Men "damage" der står under attributes er DPS. Når den går ned, så går ens dmg også ned?


DPS - skade per sekund, har ikke noget med ens reelle skade at gør, det er bare at mål for hvor meget skade du kan give pr. sekund. Hvis din DPS går ned, så betyder det, i forhold til ias nerfet, at du ikke angriber lige så meget, og derfor bliver din skade mindre, selvom hvert enkelt af dine angreb (din reelle skade) forbliver uændret.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 20 2012 11:40am
Nogen der er friske på at loote a3 Elites? :)

Mig > tank
NoahM > Dh

ville være super med 2 mere for funz, gerne en tanker og en dps'er mere :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 20 2012 11:47am
Hvis ikke det var for en eksamen i overmorgen så ville jeg gerne. Kan være jeg er frisk hvis i spiller lidt senere også, men skal lige kvæle et kapitel eller to mere.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 11:59am
Quote (Whyred @ 20 Jun 2012 19:40)
DPS - skade per sekund, har ikke noget med ens reelle skade at gør, det er bare at mål for hvor meget skade du kan give pr. sekund. Hvis din DPS går ned, så betyder det, i forhold til ias nerfet, at du ikke angriber lige så meget, og derfor bliver din skade mindre, selvom hvert enkelt af dine angreb (din reelle skade) forbliver uændret.


Ja lige præcis :)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 21 2012 12:14am
Er der egentlig nogle, som ved hvad stormshield er værd ?
Med 150+ str..
Go Back To Dansk Topic List
Prev14950515253167Next
Add Reply New Topic New Poll