d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev149505152535001Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 23 2010 08:42am
Quote (FamousDK @ 23 Nov 2010 16:40)
hold kæft :rofl:
Det er Champions league ^^^^^^^
Tjek fodbold tråden


Quote (waw @ 23 Nov 2010 16:37)
eller champions league kampen i mener? hvorfor sku det være en stor kamp :huh: ?


hmm, bor selv i københavn men rolig nu lol :lol: , det bare en champions league kamp med fck mod et ukendt hold, lad vær med at overdrive det som om de sku møde et top hold^^

This post was edited by waw on Nov 23 2010 08:49am
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 23 2010 08:53am
Quote (xz-master @ Nov 23 2010 03:02pm)
Ku' godt have været foruden tbh :P


i forhold til ham knallerten santin udgører Morten en meget bedre spiller.
han er hurtig, han er god til at læse spillet, og så er han målfarlig af helvede til .. hvorimod santin skal bruge 3-4 direktører på at score en kasse.
morten han er sikker mere eller mindre hver gang.
det jo heller ikke for sjovt han var den ultimative topscorer efter en halv sæson i nordsjælland inden hans skifte til FCK
for ikke at snakke om hans fænamonale præsentationer i Lyngby.
han er en klasse angriber, i forhold til hans unge alder, og hans alt for lave kamptræning.
100% på at hvis fck bruger ham en sæson hvor han bliver benyttet ligeså meget som N'doye, så bliver han den ultimative topscorer :)

anw: jeg står til at tjene 1000 kroner på FCK hvis de bare får fat i liga sejren
jeg væddede med en kammerat inden sæsonstart hvem der ville vinde sas-ligaen, han sagde brøndby :lol:


This post was edited by Tol_lunatick on Nov 23 2010 08:55am
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Nov 23 2010 08:55am
Quote (waw @ Nov 23 2010 03:42pm)
hmm, bor selv i københavn men rolig nu lol :lol: , det bare en champions league kamp med fck mod et ukendt hold, lad vær med at overdrive det som om de sku møde et top hold^^


fordi hvis fck vinder eller spiller uafgjord går de videre fra gruppen. Derfor er det en stor kamp.. :D
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 23 2010 09:00am
Quote (berens @ 23 Nov 2010 16:55)
fordi hvis fck vinder eller spiller uafgjord går de videre fra gruppen. Derfor er det en stor kamp.. :D


det os rigtig nok :D

så bare Provo2100 havde købt næsten en hel kiosk til kampen :lol:
synes bare folk overdrivet lidt for meget :lol:

men ok lad os håbe fck vinder self :D
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 23 2010 09:02am
Quote (Tol_lunatick @ Nov 23 2010 02:53pm)
i forhold til ham knallerten santin udgører Morten en meget bedre spiller.
han er hurtig, han er god til at læse spillet, og så er han målfarlig af helvede til .. hvorimod santin skal bruge 3-4 direktører på at score en kasse.
morten han er sikker mere eller mindre hver gang.
det jo heller ikke for sjovt han var den ultimative topscorer efter en halv sæson i nordsjælland inden hans skifte til FCK
for ikke at snakke om hans fænamonale præsentationer i Lyngby.
han er en klasse angriber, i forhold til hans unge alder, og hans alt for lave kamptræning.
100% på at hvis fck bruger ham en sæson hvor han bliver benyttet ligeså meget som N'doye, så bliver han den ultimative topscorer :)

anw: jeg står til at tjene 1000 kroner på FCK hvis de bare får fat i liga sejren
jeg væddede med en kammerat inden sæsonstart hvem der ville vinde sas-ligaen, han sagde brøndby :lol:


... serøst?
Det fandme nogle let-tjente penge lige der :thumbsup:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 23 2010 09:10am
Quote (waw @ Nov 23 2010 04:00pm)
det os rigtig nok :D

så bare Provo2100 havde købt næsten en hel kiosk til kampen :lol:
synes bare folk overdrivet lidt for meget :lol:

men ok lad os håbe fck vinder self :D


Det er til mig en 6 andre gutter, som skal sidde og se kampen.
Har fået købt alt nu, det blev til pølser, brød og friter, som aftensmad B)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 23 2010 09:12am
Quote (Provo2100 @ Nov 23 2010 03:10pm)
Det er til mig en 6 andre gutter, som skal sidde og se kampen.
Har fået købt alt nu, det blev til pølser, brød og friter, som aftensmad B)


Ikk' dårligt.
Er der kolde pilsner i køleren? :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 23 2010 09:14am
Quote (xz-master @ Nov 23 2010 04:12pm)
Ikk' dårligt.
Er der kolde pilsner i køleren? :D


Ja de er selvfølgelig også købt og sat på køl, har næsten ikke plads til mad for bare sodavand og øl :D
- Det er selvfølgelig Carlsberg, nu hvor vi skal se fodbold ;)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 23 2010 09:23am
Quote (Provo2100 @ Nov 23 2010 03:14pm)
Ja de er selvfølgelig også købt og sat på køl, har næsten ikke plads til mad for bare sodavand og øl :D
- Det er selvfølgelig Carlsberg, nu hvor vi skal se fodbold ;)


omg omg omg omg, awesomeness!
Carlsberg er bare bedst.
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 23 2010 09:27am
Quote (Provo2100 @ 23 Nov 2010 17:10)
Det er til mig en 6 andre gutter, som skal sidde og se kampen.
Har fået købt alt nu, det blev til pølser, brød og friter, som aftensmad B)


Nice B)
Go Back To Dansk Topic List
Prev149505152535001Next
Closed New Topic New Poll