Quote (xz-master @ Nov 23 2010 03:02pm)
Ku' godt have været foruden tbh

i forhold til ham knallerten santin udgører Morten en meget bedre spiller.
han er hurtig, han er god til at læse spillet, og så er han målfarlig af helvede til .. hvorimod santin skal bruge 3-4 direktører på at score en kasse.
morten han er sikker mere eller mindre hver gang.
det jo heller ikke for sjovt han var den ultimative topscorer efter en halv sæson i nordsjælland inden hans skifte til FCK
for ikke at snakke om hans fænamonale præsentationer i Lyngby.
han er en klasse angriber, i forhold til hans unge alder, og hans alt for lave kamptræning.
100% på at hvis fck bruger ham en sæson hvor han bliver benyttet ligeså meget som N'doye, så bliver han den ultimative topscorer

anw: jeg står til at tjene 1000 kroner på FCK hvis de bare får fat i liga sejren
jeg væddede med en kammerat inden sæsonstart hvem der ville vinde sas-ligaen, han sagde brøndby
This post was edited by Tol_lunatick on Nov 23 2010 08:55am