Quote (Sunshines @ Sep 30 2010 10:32pm)
Du har nogle seriøse problemer..
Mine indlæg er ikke flame eller noget som helst 'dis'. Nærmere en hentydning til at du bør finde noget andet at lave den 7. dec. For os allesammens skyld.
At slå nogen ihjel eller bare slå nogen hører ingen steder hjemme, da slet ikke på en fodboldtribune. Det er kun fjolser og sociale tabere der kan finde på det så ja, det siger vel en hel del mere om dig en 1000 ord.
Måske du har set Green Street Elite? Giver den ikke stof til eftertanke?
Denne gang kan du måske begynde at argumentere med mig istedet for at poste ligegyldige svar såsom ''sejt'' - Vis du har hjernecellerne til at argumentere. (jeg tvivler).
Som jeg sagde før og igen nu
Der findes mere en 1 fankultur
Den ene måde er at være en god opbakning for holdet
Den anden måde er at vise sin kærlighed til klubben igennem agressioner og vold og Stemning på tribunen nok med lidt mere had en supporter
De fleste ægte fans dem som virkelig har klubben i blodet Ønsker ikke at se et nederlag til Fck som brøndby fan - vil sige se dem Tabe og blive ydmyget af andre fans som råber evt god tur hjem og Agf's situation første første første Division.!
Men jeg vil sige Hooliganisme er Fint nok så længe våben ikk bliver indblandet som knive og flasker sten og alt det gejl